Yoon. ~ : Siktim.
Yoon. ~ : Bitti o velet.
Yoon. ~ : Bitti. Sikeceğim. Çok pis. Çok ama çok pis.
Yoon. ~ : Sen de göreceksin Hoseok.
Yoon. ~ : Alışsan iyi edersin. Bana aitsin ve kimseyle öpüşemezsin!
Yoon. ~ : Göreceksiniz.
Yoon. ~ : Seni seviyorum. Seni 18 yaşımızdan beri seviyorum!
Ardarda gelen mesajları okuyunca açıkçası fazla korkmuştum. O yer cücesi gri kafa nasıl oluyordu da böyle psikopat bir ruha sahipti anlamıyordum.
Hayal ediyorum da Jungkook'un suratı kanlar içinde ve Yoongi acımadan onu dövüyor. Tüylerim diken diken oldu şimdiden.
Gece lambasını açıp parmak uçlarımda ilerleyerek aşağıya indim.
"Hey!"
Duyduğum sesle çığlık atarak arkamı dönüp yukarıya çıkacakken kafamı duvara çarpmamla yeri boylamam bir olmuştu.
Sikeyim. Çok pis acıdı. Alnımı ovuştururken Jungkook elini uzatıp yerden kaldırdı sersemlemiş bedenimi.
Tanrım bir an Yoongi sanmıştım ve bu çok ama çok korkutmuştu. Ve beynimde yeni bir hayal daha kurguladım.
Gece uyurken birden odamın camı kırılıyor ve Yoongi içeriye girip uyuyan bedenime kafamın altındaki yastığı alıp yastığı kafama bastırırken diğer eliyle de çabuk ölmem için boğazımı sıkıyor.
Tekrar çığlık attığımda Jungkook gözlerini büyülterek yüzüme baktı.
"Tanrım neler oluyor Hoseok?"
Jungkook'u alıp koşarak en güvenli yer olan mutfağa götürdüm. Bir sorun olursa hemen bıçağı alıp kendimi savunabilirdim hem.
Kapıyı kapatıp kilitlediğimde Jungkook hala şaşkınlıkla yüzüme bakıyordu.
Cebime zar zor sokuşturduğum telefonu titreşime girmiş parmaklarımla kavrayıp kilidi açtım ve mesajları Jungkook'a gösterdim.
Jungkook birkaç saniye ekrana bakıp güldü. Komik değildi. Böyle bir plan yaparken böyle bir şey hayal etmemiştim. Çok pis tırsıyordum.
"Bir şey yapamaz Hoseok. Sakinleş."
Yutkunup Jungkook'a kaşlarımı çatarak baktım.
"Pekala belki yapar."
Gözlerinin altındaki korkuyu görebiliyordum. Salak kim demişti ki ona dudaklarıma yapış diye.
Daha yeni açık olduğunu fark ettiğim perdelere takıldı gözüm. Kapatmak için ayaklandığımda Jungkook'ta ayaklanıp pencereye doğru yaklaştı.
"En azından yalnız değiliz birbirimizi koruruz ha?"
Kafamı hızla aşağı yukarı salladım. Yalnız olsaydım kesinlikle kafayı yerdim. Kesinlikle.
Camdan dışarıya kafamı çevirdiğimde bahçe duvarında oturan bir beden görünce çığlık atmıştım. Jungkook'ta arkasına döndü ve o da çığlık atıp geriledi.
İlk kat olduğu için duvardaki bedenin atlayıp cama yaklaştığını görünce ikimizde aynı anda çığlık atıp arkadaki buzdolabına yaslanmıştık.
Yoongi çakmak ile oynarken ikimizin korkmuş yüzüne keyifle bakıyordu. Altıma yapacağım! Altıma çok pis yapacağım.
Yoongi bir anda kaybolup zil çalınca tekrar Jungkook ile birbirimize bakıp çığlık attık.
Jungkook kapıyı kilitlerken korkuyla telefonu aldım ve Yoongi'ye bir umut mesaj attım.
J.Seok : Evlenmeye ne dersin?
J.Seok : Düşün derim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eighteen ✴ YoonSeok ✔
FanficSeni 18 yaşımızdan beri sevdim. ||04.07.2016|| L.Series . 2