* Z pohledu vypravěče *
Rebbecca přišla ke kraji propasti a podívala se dolů. Nevěřila, že to Olivie udělala - kdo by se chtěl zabít? Stejně ale byla mrtvá - řekla, že někdo zabije Snowa. Byla to pravda, ale říct to byla sebevražda. Rebbecca si přerovnala nože, které měla v opasku a zkontrolovala batoh na zádech. Nic nechybělo - má šanci vyhrát.
Vydala se... kam ji nohy vedly a pečlivě se rozhlížela kolem, kdyby narazila na Kinga. Kolem poledne si sedla do sněhu a vytáhla z batohu poslední plátek sušeného masa, který snědla a vydala se dál.
Když už se začínalo stmívat, začala vyhledávat stromy, aby si na nich rozdělala spacák. V tom za sebou uslyšela kroky. Prudce se otičila a do ruky si rychle vzala vrchací nůž.
,,Kingu?" zašeptla a rozhlédla se. Přes vánici ale nebylo nic vidět.
,,Rebbecco." odpověděl posměšně hlas za ní. Otočila se, ale bylo pozdě - King ji svalil na zem a u krku jí přidržel nůž.
,,Jako malé děti." ozval se najednou hlas za nimi. King otočil hlavu, ale nesundal nůž z Rebbečina krku.
,,Copak nechápete, co řekla má sestra? Kingu, a ty nedělej, že si ji neslyšel. Viděla jsem, jak jsi až do teď Rebbeccu pozoroval. A tím, že vyhrajete, se svojí duší nic neuděláte. Neosvobodíte ji. Stanete se loutkou Kapitolu."
Natalie. Pomyslela si Rebbecca.
,,Prezident Snow tě zabije. Nemáš tu co dělat." odsekl King.
,,Prezident Snow ani občané krajů mě nevidí. Vidí mě jen jako Ledovou smrt." pousmála se Natalie.
,,Ty i tvoje pitomá ségra jděte někam. Já tohle vyhraju."
Rebbecca mezitím opatrně sáhla na nůž, jenže King si toho podvědomě všiml a její paže sevřel pevněji.
,,Nikdo nebude pomlouvat moji rodinu. NIKDO." řekla Natalie a její kůže najednou začínala modrat. To samé se stalo i se zbytkem těla a vlasy. Stala se z ní Ledová smrt.
King překvapeně ucukl, ale Rebbeccu nepustil. Vytáhl z Rebbečina opasku nůž a mrštil ho po Ledové smrti, jenže nůž Ledovou smrtí proletěl, jakoby byla vzduch.
,,Nikdo tak nebude mluvit." zamumlala Ledová smrt a napřáhla ruku. Z její dlaně vyletěla ledová koule, která zasáhla Kinga do hlavy a ozval se výstřel z děla.
Ledová smrt se vypařila.
A celý Panem znal jméno vítězky.
---
Pár faktů na objasnění a co bylo po hrách:
- Natalie mohla dopis poslat proto, že ji kapitolští vědci oživili, ona napsala dopis a poté ji částečně změnili na Ledovou smrt.
- Dopis, který Liv nikdy neotevřela byl od jejích přátel z Druhého kraje.
- Oliviina máma se po smti její druhé dcery znovu vdala a má dvě nevlastní děti.
- V krátkém sestřihu her byl Oliviin proslov vymazán, aby ho už nikdy nikdo neviděl. Povedlo se.
---
Ahojky :)
Tak tohle byla poslední kapitola této knihy. Příště bude poděkování...
A omlouvám se za chyby. Tahle kapitola je psaná na mobilu.
Clare3636
P.S. - v mé knize Info(rmation) book najdete nápady na dva nové příběhy a napište, jaký by se vám líbil víc.
ČTEŠ
Ledová smrt (HG Ff)
FanfictionRočník Hladových her, o kterém bylo zakázáno mluvit. Zvlášť o tom, co se stalo, a hlavně o ní - o Ledové smrti. --- Olivia Harrisonová z Druhého kraje nad Hrami přemýšlela od dob, co v aréně kdysy zemřela její starší sestra - a dívka byla rozhodnut...