childish gambino // 3005
ilerleyen kısımlarda jake ve liz biraz fazla yakınlaşıyorlar, anlarsınız ya;))kime: iamnotdylaniamothersprouse@gmail.com
kimden: flowergirl257@gmail.com
konu: dün akşamki futbol maçı;)Selam Cole,
Jake okulun futbol takım kaptanı, öhöm yakışıklı ve sportmen, dün akşamki maçlarına gelmemi istediğini söyledi. Ve dedi ki 'Prensine uğur getirmek için gel, prenses.'. İlk defa birinden bu kadar güzel sözler duyuyorum Cole, garip hisettiriyor.
Maça gittim, 'prensimin' istediği gibi. Son 3 saniyede galibiyet golünü attı. Sahada bağırıyor, gülüyor, takım arkadaşlarıyla kucaklaşıyordu. Onu mutlu görmek, beni gülümsetti. Tanrım Cole, birinin mutluluğu beni gülümsetti. Sonra göz göze geldik, sahaya gelmem için işaret yaptı. Yanına gittiğimde sarıldık. Kulağıma eğilip 'Bana şans getireceğini biliyordum prenses' dedi ve dudaklarıma yapıştı. Önceki gibi değildi, bu sefer daha hızlı öpüyordu. Daha heyecanlı ve daha sert. Ve hey birisi o an fotoğrafımızı çekmiş, sence de çok güzel değil mi?Maçtan sonra takımın kutlama partisine katıldık. Jake beni arkadaşlarıyla tanıştırdı. Garip hissettim,sanki mutluymuşum gibi. Tek amacı benimle yatmak olmayan bir sevgilim vardı ve insanlar hastalıklıymışım gibi benden kaçmak yerine gülerek benimle sohbet ediyorlardı. Tanrım Cole, normal kızlar böyle hissediyordu demek. Bu çok güzel bir duyguydu. Normal hissetmek. DÜNYA UMRUMDA DEĞİL HADİ SEKS YAPALIM sürtüğü olmamak.
Düşündüm de, aslında ne kadar da acınası bir haldeyim. Sevgilisi onu arkadaşlarıyla tanıştırdı diye sevinen biriyim. Tanrım, NEDEN BÖYLE??
Herneyse, partiden sonra Jake yine beni evime kadar getirdi. Bu sefer içeri gelip gelmek istemeyeceğini sordum. Apartmanın kapısını benim için açıp, önden bayanlar, dedi ve birlikte eve girdik. Saat geç olmuştu, ama kimin umrunda?? Hayatında ilk kez normal bir sevgilisi olmuş bir kızdım, eh tadını çıkarmak gerekirdi değil mi?
Eve girdiğimizde annem salonda oturmuş içki içiyordu. O kadar sarhoştu ki geldiğimizi bile görmedi. Jake biraz şaşırıp bir problem olup olmadığını sordu, um çünkü hangi anne kızını böyle karşılar ki??? Ona problem olmadığını, annemin her zamanki hali olduğunu söyledim. Aldığı cevaptan tatmin olmamıştı ama üstelemek de istemedi. Ona odamın kapısını işaret edip geçmesini ve birazdan geleceğimi söyledim. Jake odama doğru ilerlerken mutfağa geçip annemin biralarından aldım. Dolapta zor zamanlar için sakladığım cips paketlerinden birini de alıp, hey annesi alkolik ve geçim sıkıntısı çeken 17 yaşında biriyseniz ne zaman yiyecek bir şeyler almaya paranız kalmayacağı belli olmuyor, odama geçtim. Jake yatağımda oturuyordu. Yanına oturdum ve ona bir bira uzattım. 'Şerefe prenses' diyip şişesini uzattı, şişemi onunkine çarpıp 'şerefe' dedim.
Birkaç saat yatağımda oturup konuştuk. Sohbet çok güzel akıyor ve zaman çok hızlı geçiyordu. Annemin biralarından biraz daha çaldık, yatağımın yanında bir çöplük oluştuğunda durduk ve birlikte yatağa uzandık. Biraz sessizlik oldu, Jake bana bakıyordu. Birden dedi ki 'Liz, çok güzelsin.'. Şaşırmıştım, çünkü sarkıntılık yapmak için hey çok seksisin diyenleri saymazsak ya da tanımadığım biriyle işi pişirirken ah bebeğim çok güzelsin diyenleri de saymazsak bu ilkti. İlk kez birisi benim güzel olduğumu düşünüyordu. Ne diyeceğimi bilemedim ve sanırım biraz da kızardım. Heyoo DÜNYA UMRUMDA DEĞİL HADİ SEKS YAPALIM sürtüğü Liz kızardı. Jake elini kızaran yanaklarımda gezdirdi. Yavaşça bana yaklaştı ve beni öpmeye başladı. Nazikçe öpücüklerine karşılık verirken ellerimi yumuşak saçlarında gezdiriyordum. Dudağımı dişlediğinde elimdeki saç tutamını sıktım. Gülümsedi ve dudaklarını boynuma indirdi. Öpüyor, ısırıyor, diliyle daireler çiziyordu. Elleri tişörtümün eteklerini bulduğunda çıkarabilmesi için geri çekildim. Tişörtümü hızlı bir hareketle çıkardıktan sonra kendi tişörtünü de çıkardı ve tekrar öpüşmeye başladık. Bu sefer daha tutkuyla öpüyordu ve dilini kullanmaktan çekinmiyordu. Sütyen kopçamı açıp sütyenimi fırlattığında bir elini saçlarıma götürdü, diğer elini ise çıplak kalan sol göğsüme. Dudaklarımızı ayırıp boynuna indim. Boynunu öperken memnun olduğunu belirten sesler çıkarıyordu ve tanrım, bu da beni daha sert öpmeye itiyordu. Ve gerisi bildiğin gibi;)
Sana bunları neden anlattım bilmiyorum Cole, sanırım hayatımda başka anlatacak biri olmadığı için. Geçirdiğim en güzel akşamlardan biriydi. Umarım senin akşamın da güzel geçmiştir.
Kendine iyi bak, Liz.
Mailimi gönderip telefonumu kilitledim. Jake'i düşünmek karnımda garip hisler yaratıyordu, böyle olmamalıydı ama oluyordu işte. Telefon ekranımdaki Jake'in fotoğrafına baktım. Ne güzel gülüyordu. Ve benimdi, sadece benim.
Selllaamm.
Bölümü yanlışlıkla bitirmeden yayınladım, sonra bitirip yayınladım AMA YAPAMAMIŞIM. Bir kaçınız birkaç kez bölümü yarım okuduğu için özür dilerim, tekrar tamamladım ve yeniden yayınlıyorum UMARIM BAŞARABİLİRİM!!
Liz'in telefon ekranı Cole'dan Jake'e döndü 💩 #teamelizake mi yoksa #teambirşeybulamadımelizbaeth&cole mü???
Sevgilerlee🌻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heaven // cole sprouse
Fanfic've sen Cole, yemin ederim ki dünyadaki tüm çiçeklerden daha mükemmelsin'