Kaye izgatottan nézegette magát a mosdó tükrében. Még gyorsan megigazította ennyhe sminkét , majd vetett egy utolsó pillantást az öltözékére. Egy sima vörös ruha mellett döntött, amihez egy fekete magassarkút és a kedvenc bőrdzsekiét vette fel. Tenyereiről szinte folyt a víz, ami nem is csoda, hiszen már 25 éves és még egyetlen barátja sem volt, most viszont elhatározta, hogy lesz. Akár akarja, akár nem.
Felkapta a táskáját, amibe még előzőleg beledobálta telefonját és még néhány szükséges dolgot, majd remegve indult le a lépcsőházba. Mivel lift nem volt, kénytelen volt a nyolcadikról lelépcsőzni, ami hát nem volt valami kényelmes dolog ebben a cipőben.
A taxi már ott várt a ház előtt, ezért egyből be is ült. Lediktálta a legközelebbi bár címét, majd hátra dőlt és próbálta lenyugtatni magát azzal, hogy minden rendben lesz.
Pár perccel később már a bár bejárata előtt ácsorgott.
Biztos, hogy ezt akarom?- gondolta magában.
Ahelyett, hogy megint végig gondolta volna, inkább betolta az ajtót és belépett a pokolba.
A levegőben oxigén helyett is füst volt és az alkohol tipikus szaga csak úgy kavargott a hatalmas helyiségben. Kaye egy nagyot nyelt, majd beljebb lépett, azt remélve, hogy a sarokból előugrik egy szőke herceg és kimeneti őt innen. Nem ez történt.
Helyette egy részeg férfi majdnem fellökte, egy másik pedig már a puszta tekintetével levezkőztette. Nem figyelt a számára szokatlan jelenségekre, inkább csak próbált utat törni magának és eljutni a pulthoz.
Legalább a pultos józan.-nyugtázta le magában, miután rendelt egy italt.
Mikor kihozták megköszönte, majd egyből le is húzta az egészet. Úgy gondolta, ha már egyszer eljött ide, akkor megadja a módját ezért rendelt mégegy italt, majd mégegyet.
Közben a körülötte nyüzsgő embereket tanulmányozta, de egyik sem bizonyolt elég józannak és elég jóképűnek ahhoz, hogy őt válassza különleges terverie.-Szabad?- lépett mellé egy fiatalember és közben a mellette lévő székre mutogatott.
Kaye ránézett, majd egy aprót bólintott. A személy leült és így jobban meg lehetett tanulmányozni.
Arca hosszúkás volt, talán már egy kicsit túlságosan is. Haja egyszerűn előre volt fésülve. Kaye szemei lejjebb tévedtek ruhájára. Egy kék pulcsit és farmert viselt, hozzá egy fekete sportcipővel.
-Mi van rajtam?-nézett rá riadtan az ismeretlen. Kaye csak most vette észre a srác szármását. Ázsiainak tűnt.
-Semmi.- lehúzta a következő italt.
-Akkor miért nézel így?-ráncolta össze szemöldökét.
-Csak.-válaszolt Kaye, majd felállt és elment.
YOU ARE READING
Mommy?☘J-hope
ספרות חובבים-Csak szólíts anyucinak! -Oké...anyuci. AZ ELSŐ MAGYAR MOMMY KINK ÉS (szerintem) AZ ELSŐ MAGYAR J-HOPE FF. ©Psychocoala 2016