Nem tudta hol van, és azt sem hogy került ide. Szemeit hiába nyitotta ki, még mindig csak sötétséget látott. Kezeit próbálta behúzni, de a csuklóján lévő kötés meggátolta ebben. Kezdett türelmetlen lenni, mire rángatózni kezdett, azt remélve, hogy így kijuthat. Az eszébe sem jutott, hogy üvöltözzön, hiszen tudta, hogy az semmit sem segítene jelenlegi helyzetén, sőt még talán rosszul is járhat, ezért inkább csak kapálózott. Nagy erőlködését az ajtó halk nyitodása és csukodása zavarta meg. Abban a pillanatban abba hagyta és még levegőt sem mert venni. Elképzelni sem tudta mi folyik körülötte.
Az ágy besüppedt mellette, majd egy apró tenyeret érzett végig suhanni meztelen felsőtestén. A hideg egyből futkosni kezdett hátán, de valamilyen szinten élvezte is a szituációt.
-Na mire vágysz édesem?-suttogta egy ismerős hang fülébe, majd gyengéden megnyalta fülcimpáját.
Hoseok csak lenyelte a torkában egyre inkább növekvő gombócot. Nem tudott válaszolni.
Néhány másoperc várakozás után puha ajkakat érzett meg nyakán, majd azok szép lassan vándorolni kezdtek lefelé. Minden egyes porcikáján nyomot hagyva haladtak, amíg el nem értek ahoz a bizonyos ponthoz. Hoseok akarva, vagy akaratlanul, de egy jólesőt sóhajtott, majd becsukta szemét, hiába volt eddig is sötét.De a várt kényesztetés helyett, csak letépték a szeme elé kötözött anyagot. A lámpa fénye majd' kiégette retináját, ezért egyből vissza is csukta szemeit. Csak egy kis idő után merte újra kinyitni, és meglepetésére Kaye ült az ágy szélén, ugyanabban a kihívó ruhában, mint amiben az éjjel elcsábította.
-Szóval, mit szeretnél.-miután a fiú még mindig nem válaszolt, Kaye megint füléhez hajolt.- Ma még te választassz. Jól használd ki.-most még csak hozzá sem ért a fiúhoz, de azt már ettől a kis műsortól is a hideg rázta.
-Én inkább csak a..aludni szeretnék.-mondta halkan és félénken.
Kaye rázni kezdte fejét, miközben kissé elmosolyodott.
-Ez nem jó válasz. Én valami tűzesebbre vágyom.-mondta, majd kezét Hoseok nadrágjába csúsztatta.
BINABASA MO ANG
Mommy?☘J-hope
Fanfiction-Csak szólíts anyucinak! -Oké...anyuci. AZ ELSŐ MAGYAR MOMMY KINK ÉS (szerintem) AZ ELSŐ MAGYAR J-HOPE FF. ©Psychocoala 2016