Negyedik

1.5K 85 18
                                    

Órákig ülhettek az ajtónak támaszkodva. Egyikük sem mozdult, de nem is szóltak egymáshoz.

-K..Kaye?-törte meg végül a fiú a hosszú csendet.

-Igen?

-Oh, akkor még itt vagy.

-Hát persze, hogy itt vagyok.

-De miért?-ráncolta össze szemöldökét Hoseok.

-Mert fontos vagy számomra. Még ha csak néhány órája is ismerlek. Nem akarom, hogy bajod essen.-a szavak egyszerűen ömlöttek Kaye szájából, és még csak nem is hazudott.

-De, miért?

-Mert terveim vannak veled.-Kaye nem bírta tovább. Felugrott és teljes erejéből neki rohant az ajtónak, amin a régi zár egyből szétpattant. Hoseok ijedten ugrott fel, majd Kaye csillogó tekintetével találta szemben magát.
A lány nem habozott, egyből megindult a sokkos állapotú fiú felé, aki fel sem fogta mi történik, de Kaye nyelve már az ő szájában volt.

Hoseok nem tudta mit csináljon. Teljesen le volt sokkolva. Csak tágra nyílt szemekkel bámult az előtte lévő gyönyörű lányra, majd végül a szenvedély győzött és ő szét nyitotta száját, majd  magához húzta Kayet és úgy folytatta.

A lány kissé meglepődött a fiú hirtelen reakcióján, majd lassan hátrálni kezdett a fürdő felé. Egy másodpercre sem válltak el egymástól, amíg be nem értek a zuhanyzóba. Hoseok megnyitotta a meleg vizet, majd kezeit Kaye arcára illesztette és csak nézte a lányt. Sminke kezdett elfolyni, de még így is gyönyörű volt.
Végül Kaye újra megtámadta Hoseok ajkait, közben pedig keze felfedező útra indult új szerzeménye testén.
Vizes pólója rátapadt izmos felsőtestére, ami nagyon felizgatta, de ahogy észrevette Hoseokot is. Erősen rámarkolt domborodó férfiasságára, amire csak egy halk morgás volt a válasz.

Hoseok sem tétetlenkedett. Kezeivel Kaye melleit kezdte markolászni, majd lejjeb tért és simogatni kezdte odalent, mire Kaye csak egy jóleső sóhajjal reagált.
Még mindig ruhában voltak, de így is elég erotikusnak tartották a pillanatot, amit az ömlő  víz csak még izgatóbbá tett.
Kaye végül áttért a fiú nyakára, amit nyalogatni és szivogatni kezdett, néhol egy-egy foltot hagyva maga után.
A fiú még mindig ujjaival játszadozott Kaye bugyijánál, majd hirtelen letépte azt és belé is vezette ujjait. Kaye egy pillanatra abba hagyta Hoseok kényeztetését, majd erőteljesen szemeibe nézett. A vágy csak úgy csillogott bennük, miközben ujjai egyre gyorsabban jártak benne. Kaye levette a zuhanyrózsát,  először csak locsolni kezdte magát, majd újra kényeztetni kezdte Hoseok nyakát, mire ő becsugta szemeit.
Kaye kapott a pillanaton és erősen Hoseok fejéhez vágta a zuhanyrózsát, mire az eszméletlenül a földre rogyott.

Mommy?☘J-hopeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora