Mikor felértek Kaye lakására, a lány gondosan körbevezette vendégét, majd az engedélyt kért a fürdőszoba használatára, amire Kaye egyből rábólintott.
Legalább lesz időm előkészűlni.- gondolta magában, majd mosolyogva átsétált a szomszéd szobába, ami történetesen a hálószoba volt.
Letérdelt a kis fiókos szekrénye elé, majd kutatni kezdett, amíg meg nem találta frissen beszerzett piros, csipkés fehérneműit.
Alsóajkát beharapva nézett végig mégegyszer rajtuk, majd felpattant és fel is vette azokat. A hatalmas tükre előtt állva vizslaltatta magát. Amint a piros, már-már vöröses anyag rátapad hófehér bőrére és megmutatja idomait, amikre mindig is büszke volt. Az Isten méretes keblekkel áldotta meg, amiért nagyon hálás is volt.Meghallotta, hogy Hoseok elzárta a csapot, ebből arra következtettet, hogy hamarosan készen lesz.
Kapkodva szedte elő az éjjeliszekrényből a párnázott kis bilincseit, amik szintén piros színben pompáztak. Az ágy mindegyik sarkába akasztott egyet-egyet, majd bedugta őket a takaró alá, hogy a kiszemelt meg ne lássa mire készül.
Amint kész lett, a konyhába indult, ahol teát kezdett főzni. Közben kinyílott az ajtó, és a vizes hajú Hoseok lépett ki rajta. Cuccait bevitte a vendégszobába, majd a konyhába ment, hogy megnézze mi történik ott.
Amint belépett a helyiségbe nagyot nyelt. Kaye éppen az alsó szekrényben kutatott valami után, ezzel nem kissé kitolva fenekét, amin már nem takart el mindent a piros vászon.Hoseok legszívesebben abban a pillanatban haza futott volna, de lábait mintha leszögezték volna. Mozdulni sem bírt, csak bámult előre. Próbált másfelé nézni, de tekintete valahogy mindig Kayere tévedt. Torkában egyre nagyobb gombóc kezdett növekedni, már éppen vissza indult volna a szobába, amikor a lány felé fordult, és szemei elé tárultak dús keblei is.
-Te is kérsz teát?-nézett rá kérdőn.
-M..mi?-kérdezett vissza pislogva.
-Te is kérsz teát?
-Ja, n..nem.-Hoseok alig bírt a hormonjaival, ezért inkább vissza rohant a vendégszobába, majd kulcsra zárta az ajtót.
-Minden rendben?-kopogott be Kaye.
-P.. persze, csak fáradt vagyok. Ohm, jóéjt!-mondta, majd hátát az ajtónak támasztva lecsúszott a földre. Térdeit felhúzta és idegesen harapdálta száját.
Kaye is ugyan ezt tette az ajtó túloldalán.
Még nem szabad elijesztenem.-gondolta magában.- Meg kell szereznem.
CZYTASZ
Mommy?☘J-hope
Fanfiction-Csak szólíts anyucinak! -Oké...anyuci. AZ ELSŐ MAGYAR MOMMY KINK ÉS (szerintem) AZ ELSŐ MAGYAR J-HOPE FF. ©Psychocoala 2016