Hoesok úgy vélte pár napja lehet kikötözve és valamiért olyan előérzete volt, hogy soha többé nem lesz innen elengedve. Az anyukája és a barátnője, Lisa már biztosan aggódik érte. Nagyot nyelt, mikor a kilincs újra lenyomódott, majd Kaye lépett be rajta-ki más lenne- forgatta meg szemeit Hoseok.
-Hoztam neked szőlőt baby.-tette le a tálat az ágy melletti éjjeliszekrényre. -szeretnél enni?-emelte a fiúra hatalmas barna szemeit.
Ha Hoseok nem tudná mi lakozik benne, még normálisnak is nézné. Csak az a gond, hogy ő pontosan tudja, hogy milyen idegbeteg ez a nő, ezért egyből bólintott egyet, még mielőtt megint üvölteni és csapkodni kezd.-Helyes.- mosolyodott el a lány, majd letépett egy szőlőszemet és két melle közé rakta. Lassan Hoesok fölé hajolt és képébe lógatta kebleit. -Gyerünk, egyél baby.-mondta, majd szemeit becsukva készült az élvezetre.
Hoseok próbált ellenállni, de végül az éhség győzött és engedelmesen lecsapott Kaye melleire. Óvatosan próbálta kipiszkálni nyelvével a gyümölcsöt, de Kaye nem hagyta. Egyre inkább közelebb nyomult a fiúhoz, aki attól tartott, hogy a végén még beszorul a feje.
Kaye közben hatalmas nyögésekett hallatott. Hoseok szeme sarkából látta, ahogy a lány keze lassan bugyijába kalandozik, majd csendben kényeztetni kezdi magát.
Ennyire sexy lennék?-gondolta magában a fiú, mire mosoly húzódott szájára, de egyből lehervadt, mikor újra meghallotta Kaye állatias nyögéseit.Miután szép lassan elfogyott az egész fürt, Kaye elhajolt Hoseok arcából és leült az ágy szélére.
-Figyelj, én nem akarom, hogy szenvedj.-sütötte le szemeit.- Én csak élvezetet szeretnék szerezni neked és nekem is. Ha nem szeretnéd folytatni ezt az egészet, akkor most szólj és elengedlek.- pillantott a fiúra félénken.
Hoseok egy hatalmasat nyelt, majd szólalásra nyitotta száját, de Kaye egyből szavába vágott.
-Tudtam! Azt hitted komolyan elengednélek csak így? Komolyan ilyen hülyének nézel engem? Még csak most kezdünk bele jönni a játékba, édes.- hajolt megint Hoseokhoz, majd egy lágy csókot lehelt ajkaira.
-De Kaye,-kezdte el remegő ajkakkal.
-Shh.-addott egy újabb csókot a fiú ajkaira.-Csak szólíts anyucinak.
-Oké...anyuci.
-Na ezt már szeretem.-mosolyodott el, majd ismételtem lecsapott Hoseok ajkaira, de most nem volt gyengéd. Vadul harapdálta, tépkedte a fiú száját. Hoseok ezt már egyáltalán nem élvezte, de nem tudott mit tenni. Kénytelen volt elviselni ezt a sorsot. Egyelőre.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mommy?☘J-hope
Fanfic-Csak szólíts anyucinak! -Oké...anyuci. AZ ELSŐ MAGYAR MOMMY KINK ÉS (szerintem) AZ ELSŐ MAGYAR J-HOPE FF. ©Psychocoala 2016