Hatodik

1.4K 71 7
                                    

Hoseok eltorzult fejjel nézett a lányra. Úgy gondolta nem helyes, amit a lány csinál, ezért próbálta megállítani.

-Ka..Kaye, szerinetem ezt nem kéne.-nagyot nyelt. Fenyegetve érezte magát.

-Hiszen te is élvezed, valdd be.-Hoseok inkább csendben maradt, mert igaz volt amit a lány mondott. Tényleg élvezte a helyzetet.

-De mégis mit akarsz velem csinálni?-emelte rá barna szemeit.

-Csak szórakozni egy kicsit. Miért, te nem szeretnél?

-Hát én..nem tudom. Tudod nekem van a cs..családom, és a szüleim, meg...- Kaye elhallgatta a fiút. Gyengéden szája elé kötözött egy fekete selyemsálat.

-Most csak élvezd.-suttogta fülébe, majd lassan végig nyalta fölcimpája ívét, és tovább tevékenykedett Hoseok nadrágjában. Hoseok becsugta szemeit, és próbált valami másra gondolni, mondjuk a barátnője. De akármennyire is szerette őt, sosem kényesztette így, mint ahogy most Kaye. Szájából néha elhangzott egy-egy jól eső morgás vagy nyögés, de próbálta takarni élvezetét. Azt akarta, hogy unja ezt az egészet, és ne élvezze. Most mindennél jobbán vágyott az ágyára. Legszívesebben otthon ülne és tanulna, de helyette egy idegen, idősebb nő éppen a farkával játszadozik.

Hoseok szemei kipattantak, amikor valami nyálkását érzett meg testén. Felemelte fejét, és észrevette, hogy Kaye feje eltűnt a takaró alatt. Kaye nyelvével óvatosan körbe nyalogadta Hoseok ágyékát, ezzel mégjobban felizgatva a fiút. Mikor már elégségesnek mérte Hoseok erekcióját, lassan szájába csúsztatta péniszét.

Hoseok próbálkozott, de nem tudta takarni a belőle előtörekvő élvezetet. Nyögéseitől viszhangzott az egész szoba, sőt talán még a ház is. Kaye elégedett vigyorral mászott Hoseok mellé.

-Direkt nem hagytalak elmenni.-suttogta fülébe.-azt akarom, hogy magad gondoskodj róla.-felállt, majd egy széket rakott le az ággyal szemben és kiszedte Hoseok kezeit a párnás bilincsekből, majd leült a székre.

-Kezdheted.-tette keresztbe lábait.

-Te olyan undorító és perverz vagy.- nézett rá Hoseok undorodva.

-Tudom, de ha nem kezded el nem leszünk jóba.-válaszolt ellentmondást nem elfogadóan Kaye.

Hoseok félénken felemelte kezét, majd lassan ágyékához érintette. Még sosem csinált ilyet, ezért nem tudta még is mit kéne csinálnia. Farka viszont tiszta nyál volt, ezért keze lassan csúszkálni kezdett rajta, ezzel megadva a kezdőlöketet. Becsukta szemeit, majd elkezdte. Lassan mozgatta kezét fel-le, majd egyre gyorsabb lett. Élvezni kezdte, nagyon is. Esze azt súgta álljon le, de ő inkább féfiasságára hallgatott és folytatta. Úgy tűnik jól csinálta, ugyanis pár perccel később egy férfias nyögéssel élvezett el.

-Ezt már szeretem.-nézett rá büszkén Kaye, majd minden előintézkedés nélkül kiment a szobából, ezzel ott hagyva Hoseokot saját örömnedvébe mártózva.  

_________________________

Heyy! Igen, még bele kell jönnöm(😂) de remélem azért élvezhető volt:)

Psychoxx

Mommy?☘J-hopeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora