denizden: Neyim ben bir insan kim oldugu bilinmeyen bir insan herkezin tanıdıgı tatlı bir kız kendini tanımayan tanımaya çalışan bir kız. annesi babası sevgisi yalan olan bir insan.
bugün yine sokaklardayım kendimi bilmeden dolaşıyorum hava karanlık gibi duruyor bulutlar sanki benimle birlikte karanlığı hayatıma taşıyor gibi karanlığa hapsolmuş güneş nedir bilmeyen gidiyorum uzun ince dar bir sokakta kendini bilmez bir halde okulun yolunu unutmuş gibiyim tasarım okulunun kapısından içeri giriyorum. çevremdeki insanları önemsemeden sanki çevresindeki insanlara savaş açmış gibi hareket ediyorum sonunda sınıfımın olduğu koridora varıyorum ve o an sınıfın kapısından adım attığım an ilk defa girdiğim bir sınıfta nasıl karşılanacağımı bilmeden önüme geçen sıraları inceliyorum bugün bir ilk yapmış oldum ve ilk defa bir okulda yanlış yapmayacağıma söz verdim sözümü tutamayacağımı biliyorum ama tutmak için elimden geleni yapmaya çalışmalıyım kendime nutuklar verirken müdürün kapısını önünde kendimi buluyorum. çok tatlı sarışın bir kız oturmama izin verdi duyduğuma göre ismi Aslıymış her neyse bana okul hakkında birkaç bilgi verdi. O kadar yorgundum ki ne dediğini anlamadım bile. bana ailem hakkında bilgi sordu kim olduğumu bu kolejde neden bulunduğumu falan filan daha sonra kapıdan bir kişi gelip aslıya bir şeyler dedi sevgilisi herhalde diye düşündüm ama değilmiş ismi Ozan Aslının kuzeni bunu kendisi dedi benimle tanışmak için gelmiş ve arkadaşlarıyla tanışmak isteyip istemediğimi sorduktan sonra benim hayır cevabımla yerine gitti yanında oturan kişiyle konuşmaya başladı kişi diyorum çünkü onunla daha tanışmadım. Sonuçta bu gün okula veda etmek için gelmiştim. babama bir mesaj attım...
-0000000000000: baba şoförle motorumu gönderebilir misin araba kullanmak istemiyorum
_sen evden giderken neden almadın ki kızım anahtarlarını...
_aman baba almadım işte göndersen ölür müsün yani
cevap:tamam öğle arasında motorun elinde olur dikkatli ol bebeğim...
daha derslerin nasıl başladığını bilemez bir haldeyken sıramdan kalkıp hiç teneffüse çıkmadığım halde dersler başlayıp bitmişti. zamanın nasıl bu kadar hızlı geçtiğini anlamadan bir sağa bir sola baktım ama bana bakan tanımadığım o çocuk dışında hiç bir şey göremedim sanırım onunda motoru varmış benim gibi yarış tutkunu olduğunu ve yanında bulunan arkadaşlarını da motor grup arkadaşları olduğunu duydum. ben düşünürken hoca derse girip başlamıştı anlatmaya nasıl başladığını anlamadığım derste sonunda bitmişti ve öğle arası olmuştu , işte o an motorum gelmişti . çok hızlı bir şekilde aşağıya doğru inmeye başlamıştım sonuçta motorum gelmişti ve ben motoruma kavuşmaya gidiyordum neden okula motorla gelmediysem sanki ben koşarken ozana çarptım:
_özür dilerim ozan istemeden oldu! ben çok özür dilerim önüme bakmadan koşuyordum herhalde seni göremedim.
_önemli değil güzelim dur bir bakayım sen iyi misin bacağın kanıyor sanki bir revire gidelim.
_ozan dur dememe kalmadan beni kucağına aldı nereden çarptım ki bu salağa birde grup arkadaşlar'da arkamızdan geliyor ne varsa alt tarafı küçük bir sıyrık . birden hemşire içeri girince korktum ne olduğunu anlayamadan birisi ozanı dışarı çıkarıp yanıma oturdu kendisi çok akıllı olduğu için beyefendi herkesi dışarı çıkardı sanki çokta takıyormuş gibi ilaçları sürdükten sonra kalkıp gitmek isterken yanımdaki şahsiyet kendisi dedi ki adı Mert imiş. Arkadaşları durumu öğrendikten sonra kantine girdik bütün arkadaşlarıyla tanıştım biraz oturup kalkmak üzereyken babamın şoförü gelim motorun anahtarlarını bırakıp gitti mert olmak üzere herkes bana bakmaya başladı ne var yani bir kız motor kullanamaz mı sanki bana soran gözlerle bakınca bende motor kullandığımı ve çok sevdiğimi söyledim.. daha sonra sınıfa çıktık...bir okul günü bu şekilde sonlanmıştı ve ben motoruma binip oradan uzaklaştım çünkü insanlarla pek fazla samimi yakın arkadaş olamıyorum.
ozandan:okula ilk geldiğimde beni ozan ve kuzeni aslı karşıladı aslı şirin kız ama bir türlü ozanla iyi anlaşamaz ama birbirleriyle ilgili bir konu oldu mu? hemen birbirlerini korumaya geçerler tuhaf bir iki kuzen klasiği daha sonra basketbol sahasına uğradım biraz basket atmaca yaptık tabi Ali,Cenk ve Mete de bizimle beraberdi. bizim okula doğru gelen bir kız dikkatimi çekti sarışın mavi gözlü bir kızdı çocuklara sordum cevap vermediler bende umursamadım daha sonra sınıfa çıktık o kız aslının yanında oturuyordu ozana onunla tanışmasını ve bizimle tanışmak isteyip istemediğini sormasını istedim oda hemen koşup gitti kaçırır mı hiç kadın dedin mi koşarak gider iş dedin mi kaçar değişik biri kızın ismi denizmiş gözleri gibi ismi de güzelmiş ama tanışmayı kabul etmemiş daha sonra deyip göndermiş adresler su gibi akıp geçti gitti daha sonra öğle arasında dışarı çıktık deniz koşarak geliyordu bizim salak ozan da önüne bakmadan yürüdüğü için kıza çarptı sonrada kucağına alıp revire götürdü bende kızı tanımak için ozanı dışarı attım kız bana rahat bırak beni der gibi bakıyordu aldırmadım hemşire ilaçları sürer sürmez kızı alıp aşağıya kantine indik bir adam gelip motorunuzu getirdim efendim demez mi o an şok geçiren bir maymun gibi kime dediğini anlamaya çalıştım birden denize anahtarı uzatınca anlamamaya olan yabancılaşmam artmıştı herkes ona bakınca o da kızlar motor kullanamaz mı ne var bunda deyip sınıfa doğru gitti işte beni çeken ikinci şey bu olmuştu oda benim gibi motor kullanıyor daha sonra derse girip çıktık kaç ders geçti bilmiyorum ama sonunda okul bitmişti kızlarla birlikte giderken cenk bara gidelim dedi bizde onayladık ozan denizin yanına gidip onu çağırdı ama kız gelmek istemedi kalabalıktan hoşlanmıyormuş bence ozandan hoşlanmadı ama neyse bizimki amacına ulaşamadı ne yazık ki........
kız okuldan çıkar çıkmaz onun ne yaptığını merak etmiştim ama anlamamazlıktan gelmiştim bu günkü konumuz yeni gelen kızdı ve o kız bir süre konuşulacaktı herhalde aman neyse ne kız güzeldi tabi ama biraz farklı davranıyordu farkı ise tavırlarıydı ama pek anlamadım ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULMAYAN
Romanceherkes ikinci bir şansı hak eder mi? yada hak etdiği şey nedir ..... _Colbert evde biri mi var? hayır yok sadece sen ve ben _peki seni affetmem için bana bir şey söyle. _her şeyi senin iyiliğin için yaptım sana zarar gelseydi dayanamazdım. _tabi öy...