Bilinmeyen bir gerceğin pesindeyim arıyorum arıyorum ama bulamıyorum bilmiyorum ne olduğunu bilemiyorum anlatmak istiyorum kimseye güvenemiyorum evet seviyorum ama sevdiğimi anlamıyorum düşünüyorum o zaman yaşıyorum ama sanki bir ölüyüm bilmek istediğim binlerce soruya cevap bulamıyorum anlamıyorum bu hayat mı acımasız yoksa ben mi?bilmek insana acı mı veriyor yoksa acı bir tat mı?bilinmezlerin peşinde ben giderken kimse yok mu gerçekten bilmiyorum ağlıyorum ama sesimi duyuramıyorum koşuyorum yetişemiyorum sanki bir maraton dayım ve koşuyorum hiç durmadan dinlenmeden herkes bu hayata ayak uydurmuş ben küçük bir yarışa bile ayak uyduramıyorum.
Anlatılan her şey yalan mı masallar gerçek değil mi yani ben bilmek isterken kaybolan gemiyim uçsuz bucaksız limanda limanın önüne gelmişim ama tutunamam bu benim hikayem deniz karanın hikayesi bilinmeyen bir denizde anlatılmayan bir şehir içinde karanlığa hapsolan denizin hikayesi her yer benim olsa da çevremde kalabalıklar varsa bile ben yine yalnız kalıyor ve yine kaybediyorum bir oyunun içine hapsolmuş çıkmaya çalışan denedikçe batan oyuncu misali kalkamıyorum çabaladıkça içine daha çok giriyorum ve asla çıkamıyorum. Oysaki ben sadece sevgi isteyen küçük bir kızdım bilemiyorum yalanlar dolanlar içine giriyorum çıkamıyorum anlamak istesem de anlayamıyorum bilinmeyen içinde bilinene yalanları yaşıyorum.
Babamın sesiyle bilinmezlikten sıyrılıyor ve gerçek hayata dönüş yapıyorum evet anlar vardır ya dönmek istersiniz dönmek ve hep öyle kalmak görünmez olup öylece karanlıkta saklanmak herkes sessizliğimin sebebini sorarken yanıt aramak hayal kurmak bir kitap da dahi kendini aramak aranan insan olmak yerine kendin için doğru limanı arayarak bulmak bazen hata yapmak belkide anlamamak olmada olmaya çalışmak evet haklısın hiçken bir insan olmak ve dünyaya gözünü açmak gibi dertlere deva olmak gibi ne yapsan hep alt da kalan olmak gibi bilinmeyene yol almak gibi sevmek belkide hiç sevilmeyen biri için sevilmek istemek hep aynı masallar sonu mutlu peki ya benim masalım sonu mutlu mu yoksa son deyip öylece kapanan perde gibi sonsuz hayal gücüne bırakmak mı neydi sence sevda mı aşk mı kaderin oyunu mu evet merde aşık olabilirim ama ya sadece sevilmek istiyorsam ya sadece cevapları hiç olmayan sorularla kaldıysam o zaman ne olacak.
Denizden dünyaya hadi dön artık aşkım herkes bize bakıyor şimdi düşünmenin sırası değil hadi aşkım!!diyen mert'in sesiyle dünya alemine dönüş yapıyorum derslere girip çıkıyor ama sadece bilinmeyeni düşünmekle yetiniyorum ben dünyaya dönene kadar herkes başıma üşüşüyor evet bütün sınıfı karşıma alıp öylece kalıyorum aklımda deli sorular diye bağıran beynime iki küfredip yerime oturuyorum.
Mert'in sorularında boğulana kadar konuşamıyorum daha sonra ağzımdan kaçan kelimeden sonra her şeyi sevgilime anlatmak zorunda kalıyorum ama anladığından emin olmak için bekliyorum düşünceli hali beni korksada çaresiz bir kedi bakışı atarak onu bana yardım etmeye ikna ediyorum.iki dedektif gibi ilk önce internet denen arkadaştan yardım almaya çalışıyoruz o sırada diger abilerime ulaşıyorum aslında fark ettigim şey benim yaşımda derya adında bir kardeşimin olması oluyor ilk önce gerçek mi diye kontrol ediyorum ona mesaj atarak konuşmaya çagırmamı söyleyen ukala sevgilimi mecburen dinlemek zorunda kalsamda dedigini yapıyorum mesaja onunla tanışmak istedigimi yakışıklı buldugumu ve çok şeker bir gülüşe sahip oldugunu yazan sevgilime klişe bir bakış atıyorum ama anlasa şaşardım zaten man kafa ne olacak işe yaramasını beklemek zorunda kalıyoruz ve faceme gelen mesajla irkiliyorum ne oldugunu anlamaya çalışıyorum evet bir mesaj geliyor peki kimden oldugunu bilmiyorum bekliyorum ama cevap gelmiyor......
_ beni rahat bırak boşuna arama ben seni görmek istemiyorum yazan bakışa kardeşim beni biliyo peki nerede demekten başka birşey kalmıyor ama ne kadar denesemde ona ulaşamıyorum. bekliyorum bekliyorum bir mesaj daha geliyor ben yakındayım beni rahat bırak bu güne kadar yoktun bundan sonrada olma diye mesaj gelince telefonuma onu arıyorum arıyorum ama açan olmuyor peki ya nendeni ne ne yapmalıyım bilmiyorum beni öldü bil derya yazan mesaj benim ona ulaşmama engel olan tek şey oluyor peki ya neden.......ben bilinmeyen gerçegin peşinde ondan bir haber sen benden bir haber bekleyecegim seni yazıp gönderiyorum ....
deniz bundan sonra ne yapar kardeşi gerçekten yaşıyor mu ona ulaşabilecek mi peki unutmak için yaptıklarından sonra unutulmayan gerçekler ona nasıl zarar verecek hayatı nasıl değişebilir ne gibi oyunun içine düşer ve kim ona destek olacak hepsi gelecek bölümde yanındaki insanlara güvenebilir mi peki güve deniz için ne ifade ediyor....
_________________________________
hikaye çok sıkıcı geliyorsa ikinci bölümden başla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULMAYAN
Romanceherkes ikinci bir şansı hak eder mi? yada hak etdiği şey nedir ..... _Colbert evde biri mi var? hayır yok sadece sen ve ben _peki seni affetmem için bana bir şey söyle. _her şeyi senin iyiliğin için yaptım sana zarar gelseydi dayanamazdım. _tabi öy...