sanırım ben öldüm!

7 1 3
                                    

 sabah okulda gidip gelirken biri beni yanına çekmiş ve adının mert oldugunu aradıgım sınıfın onun sınıfı oldugunu söylemişdi bende onu dinleyip dogruca sınıfımın yolunu tutmuştum. m. Mertde  bana birşeyler anlatıp duruyodu dediklerini dinlemedim bile neden dinleyim ki yeni hayatımda başkaları olmayacaktı herhalde degil mi?mert neler oldugunu anlamaya çalışırken bende ne oldugundan habersiz bir şekilde bana dogrultulan silaha bakıyordum ne olmuştu yada ne olmak üzereydi anlamadıgım bir olay dönüyordu ortada ama ne.... silahı dogrultan kişinin kim oldugunu anlamaya çalışarak geçirdigim o on saniye bile bana bir ömür gibi gelmişti evet bir manyak gibi davrandıgımı anlamaya çalışırken silahın kimin elinde olduguna bakmadım bakamıyordum zaten çünkü ölmekle kalmak arasında kalmıştım şimdi sabıkalı şarkısı çalsa yeni vefat eden deniz için diye istek parçam olarak verebilirdim ve evet öldügümü zannederken mertin salakça önüme geçmesi benim kendime gelmeme yetemeyecegini anlayan silahın sahibesi  deli divane gönül diyen hocanın sesrt sesiyle rüyadan uyanmış oldum. işte o an ben ve mert birbirine bakakalmış ve derse geç kalındıgı için bbu olayın baş sahibesi oluvermiştik ve yine o an ki hoca benim öldügümü ve bir rüyada oldugumu söylüyordu beynim bana öyle bir oyun oynuyordu ki ne oldugunu anlamak bana güç veriyordu ben deniz kara mefta yeni mefta mezar taşıma hocası tarafından derste olay takibi yaparken öldüm  cidden silah patladı ve işte o an kalp krizi geçirerek ölüverdi. ben salakça kendimle konuşmaya devam ederkenhoca yada silah egitim asistanı herneyse yeni ögrencisiyle  tanışmıştı ve ben bir şok daha atlatarak ikinci defa kriz geçirip öldüm. çünkü ben daha kendime gelememiş ken bir silah daha patladı. desemde faydasız sıra arkadaşımın yani mertin bana bakmasına aldırmadan hocaya bir tane yumruk geçirmiştim bile rüyalara daldım kendime  gelmeye çalıştım daha sonra hocaya bir tane daha atmışdım böylece kendime ne yazıkki gelemedim çünkü ben bir rüyadan uyandım çünkü bayılmışım ve gördüklerim bir rüyaymış birazdan göbek atabilirim sayın seyirciler beni iyi izleyin. 60,70,80 ve ögretmen şaka şaka mert hocanın önünde bayılınca onunla konuşmuş ve gitmiş mert odununuda başıma bekçi olarak dikmiş o şaşkın bakarken ben hemen durumu anlamaya çalışan mert salagına başladım anlatmaya ama ne anlasın garibim beynim anlatdı anlatdı anlamadım tabiki şaka. ben deliyim gözü kara deliyim olsada dinlesek derken iç sesim bana kendine gel salaklık parayla satılıyor senin paran yok deniz babanda vermez diye şaka yaparken üçüncü kriz geldi ve gitti... 

           Mert beyle birlikte bara arkadaşlarımızın yanına gitmeye karar verdik ben siyah bir bluz ve kısa bir şort giyecekken merti +şaşırtmaya karar verdim ve bir siyah elbise ve topuklu ayakkabılarım ve olmassa olmaz sihah göz agırlıklı makyajımla merti bayıltan güzelligimi de yanıma alarak mert beyin arabasını alarak bara giittik tabi mert bey saçmalaya düşünsün ben uzaylı misali o hödügün koluna girip içeri girdik gürültülü ses ve tabiki ışık yüzmesine alışmaya çalışarak geçirdigim bir gün yüzünden sanırım 30 lu yaşlarıma basmış olabilirim ece seçkinden adeyyo çalarken ben içeri girmiş bulundum ve  aras denen öküzün beni mertdenen  öküzden alıp pistde dans etmeye başladıgımız sürede ben anlamaya çalışırken herşey bir anda oldu ve mert öküzümüz birden aras denen öküzümüze bir kırmızı ışık görmüş boga misali saldırmasın mı ne de komik bir an benim için kavga eden öküzler çetesi ozan yanıma gelerek beni masaya oturttu daha sonra parti oglanımız gelip benden özür diledi ben mi yanılıyorum yoksa bütün erkekler bana iştahla mı bakıyodu ben anlamasamsa mert öküzümüz arasın attıgı yerden kalkarak beni yanına almış ve partimiz başlamadan bitmiş bulunmaktaydı nedenini anlamadan arabanın içinde son sürat giden bir savaşçı misali yol alıyorduk bana saçma sapan şeyler söyleyen mert öküzümüz ve ben aynı anda bagıran ben geliyorum demeden gelen kaza bir tır ve mertle birlikte rabanın altında kalan biz ..işte sag çıktıgım halde bir ölüden beter olan biz arasın arkamızdan geldigini fark etmeden başlayan kariyer anım sonunda bir arabanın içinde bitmeye kalkışınca ben bir öküz misali saga sola bakınırken ve yine aynı sahne mert öküzü aras öküzüne karşı...

mertden: nasıl olmuştu tüm bu olaylar ben şaşkın bir şekilde korkudan bayılmak üzere olan denizi tutup  revirin bulunduguodaya çıkarmıştım. o bana ben ona bakakalmıştık ne tuhaf bir kız baygınken bile gözleri açık . hadi ama uyan deniz güzelim hadi uyan tatlım ne oldu sana şaka şaka hoca sana şaka yaptı hadi ve işte mert ben diyerek uyanan  deniz sonunda be diye hava atacakken 60,70, diye göbek atmaya başlayan  deniz hanıma baka kamış bulunmaktayım biraz düşünüp kendine geldikten sonra bana bakan o deniz mavisi gözleriyle birlikte ölmemiş yuppi diye uyanıverdi.ben denizin hareketlerini anlamasamda anlamaya çalışarak ugraşmamaya karar verip ne yapıyo bu kız bana töbe töbe... onunla birlikte bara gitmeye karar verdik neden diye sorarsanız ozan salagı mesaj attı kanka gel dedi bende denizin kafası dagılsın diye onunla gitmek istedim onu ikna ederek  önce ev daha sonra ise onu odasına gitmesini ve giyinmesini bekledigim beş dakika bana bir ömür gibi gelsede bekledim hiç bıkmadan bekledim ve geldi çok güzel olmuştu güzelligiyle kamaşmadan onu yanıma alarak arabaya binip gittik 15 dakikalık yolculuk sonrası benim kollarımda deniz ve içriye girdik aman ne güzel yakışmıştık tam bir karı koca misali ben tam dans edelim mi güzelim dedim ve o aras denen it it demiyorum çünkü onlara hakaret olur sonuçta onlarda birer canlı her neyse konumuz geregi söylüyorum o it yanımdaki kızı bir anda kolumdan çekip yanına almıştı bende öylece bakakaldım birşeyler söylerken onun kıza asıldıgını ve yakınlaşmaya başladıgını anlayınca 

__ ne bok yiyon gardaş hayırdır deyip bir yumruk ve şut aras  iti yerde ve bir anda kavga büyüyünce ben ozanın yanından kızı alıp dışarı çıktım şinirli bir şekilde arbada oturan güzellige bakmadan  onunla konuşarak  yola bakmayı unuttugum bir sırada sadiseler sonrasında ben ve denizin oldugu araba birden karşı şeride geçmiş ve ben olacak öküz sayesinde kız ozan malıyla gitmişti neden aras denen it gelip kızı öldürüyodun lan deyip üzerime atlayınca bende mecburen kavganın içinde buldum kendimi nasıl arkamızdan geldigini anlamasamda olan olmuştu ve deniz ozanla birlikte evine dönmüştü bense eliyüzü mor bir şekilde evin yolunu tutmuştum yarın ilk işim ondan özür dilemek olacak  o dedigim deniz oluyor. evde yatagımda buldum kendimi ozanı aaryıp kızla ilgili şeyleri sormayı ihmal etmedim tabi kızın üzerine atlayabilecek öküzler vardı sonuçta evine bırakmış ve gitmiş bunuda ögrendikten sonra yatagımla birleşerek güzel bir uykuya daldım...

yatagımda uyandıgımda yanımda birisi vardı anlamadıgım ben iiçki içmemiştim ve biriyle yatsam anlardım ama  öyle birşeyde olmamıştı ee o zaman kimdi bu tamda şuan saçlar şarkısı çalsaydı ne de güzel olurdu ama ben ve saçlar kim oldugunu bilmedigim adamın saçları ve o an yüzleşme adam kalkar ve bana günanaydın der ben şok bir  şekilde bakakalırım o adam benim babam çıkmasa ne adrenalin olurdu ama ben yataktan kalkarken bizim ihtiyar ama yakışıklı babamda kalkar yemekler yenir olan olaylar unutulur ve deniz motorunun üzerinde okulun önünde bulunuverir. ben motoruma yer bakarken birden boş bir park yeribulunur ve park edilir park işlemi bitince yanıma gelen öküz mert görmezden gelinerek sınıfa çıkılır oh canıma degsin diyen içimdeki şeytana yenik düşüp mert bey süründürülmeye karar verilir ben yolumu tutup giderim ve oda arkamdan şaftı kaymış motor gibi bakakalır yol gidilir sınıfa ulaşılır sıra bulunur ve oturulur mert bey kendine gelmiş olacakki bana iyimisin diye sorar cevap sanane olur tabi bir öküz böylelikle ekart edili verir ben ben ve ben ..... 

UNUTULMAYANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin