yeni okul......

11 1 2
                                    

DENİZ sabah gün ışıkları ile birlikte uyanmış yeni güne yine lanet ederek duş almış ve hazırlanıp yeni okuluna gitmek için evden çıkmışltı bugün içi çok ama çok kötüşeyler olacak diyor ama kalbi daha ne olabilir ki ondan sonra yaşadın mı sanki deyip geçip gidiyor. saatin kaç olduğu okula geç kalıp kalmadığı artık umurunda bile değildi denizin. oysa ki hayatı güzelleşecek ve hayattan zalimlerin var olduğu yargısından vazgeçecekti. saate baktı baktı ama edebiyat dersine girmeden olurdu nasıl olsa yeni okulunda kimsenin onu fark etmeyeceği yalnız kalabileceği bir yer aradı ve buldu da. saat 12 yönünde bir masa boş ve orada kimse yoktu aslında yapması gereken müdürün odasına gitme ve oradan sınıfını öğrenip içeri girmekti bunları yapmak yerine boş olan masaya geçti ve yine  aynı şeyi, yaptı oturdu hiç konuşmadı öylece dinledi sessizliği sessizlik ne kadar da ızdırap veriyordu oysaki....

düşündü deniz olanları başına gelenleri ama yılmadı birden ürperme geldi içine geçmişi, düşünmek ne kadarda acı vericiydi oysa ki bekledi bekledi ve kalkıp gitmeye karar verdi. önce müdürün odasına girdi. sonra sınıfını ve kendine ait dolabın anahtarlarını alıp öylece gitti. dolabı uzakta değildi aslında ama yinede bulmakta zorlandı aklında öyle çok anı gelip geçiyordu ki yaptığı şeyin doğru olup olmadığını anlamaya çalışıyordu kafası karışıktı karmakarışık..Deniz nihayet dolabını bulduğunda bir oh be dedi daha sonra doğru dolabı bulup bulmadığını anlamak için önce numaraları karşılaştırdı evet numara 543' tü yani doğru dolabı bulmuştu. Daha fazla beklemek istemedi ders programını alıp İzmir i en iyi özel okulu olan bağlılığı az kalsın azgını açamayacak hale getirdi denizi bekledi ve beklemesinin kazancını almıştı bir nöbetçi buldu ve gidip sınıfını sordu garip hissetti kendini adamın bakışları gözleri korkmasına sebep oldu ama yılmadı hemen başka birine sormaya karar verip  adım adım uzaklaştı ama o da neydi öyle.....

bir çocuk ona çarpmıştı umursamadı bekledi ve yoluna devam etti devam ederken birden sınıfını buldu ve içeri girdi girdi ve bekledi... önce sınıfını taradı daha sonra bir yer bulup oturdu yanında sarışın bir kız vardı çok da tatlıydı ne yazık ki hemen onunla tanıştı ne vardı bilinmez ama esmer bir çocuk gelip onu arkadaşlarıyla tanıştırmayı teklif etmişti  nazik bir şekilde reddetti çünkü kendini kötü hissediyordu erkeklere yakın olmak onu yine eski zamana götürüyor ve bilinmeyen yerlere sürüklenmesini sağlıyordu bekledi öğleye kadar bekledi ve zaman gelmişti saat  çok geçmişti ama o anlamamıştı ya da önemsemiyordu dersler çabucak bitip gitti ve deniz yalnızlığıyla kalmak için motoruna atlayıp yalnızlığının tadını çıkaracağı tek yere evine yuvasına döndü...

________________________________________


UNUTULMAYANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin