Bölüm 1

7 1 0
                                    

                                                    ... istemiyorum .....                                                                                                                               hayat karamsar mıdır yada biz mi karamsarız.. hayat bize mi yoksa başkalarına mı güler ben mi yalanlara çok inanıyorum yoksa o mu yalan söylemeyi seviyor. böyle aşk olur mu beynin vazgeçerken kalbin neden inatla aşk  diye bağırır...

söz konusu aşksa ne ben ne sen var olan ile yetinemeyiz. bazen zaman durur farkında olmadan ben gibi sen gibi hayat okuldu belki başlar ve biter ama biz bitmeyiz.Biten sadece biz miyiz yoksa başka bir şey mi?hani nefes alır da duramazsın ya öyleydi sevgi sen ve ben gibi ....

hayat okul gibiydi bir gün var bir gün yok zaman çabuk geçip gidiyordu ben anlamadan saatler aylar ve yıllar umursamaz gidenleri , ya kalanlar umursar mısın ki beni eskisi gibi. bazen cesaret ister hayat ama cesaret kolay bulunmaz bazen .Ozan, Kaan,Mert,Aslı ve başka isimlerde bir sürü arkadaşım olmuştu ama ne fayda sırlar insanın kendinde kalır derler bende olduğu gibi. sır mı aşk mı yada cesaret mi bilemeden geçer gider istemezsin istemez ve istemeyerek kabul edersin mutlu gibi görünmeyi...

denizin hayatta mutlu gibi davranmasını tek bir şey sağlıyordu. dövmesi hayata tutunmasını sağlayan ve gülmesi gerektiğini anlatan dövme..(la vie vous) hayat sensin. yazıyordu nedeni belli idi  bütün hayatı toprak ve kan olmuştu aşk ve esaret ise bütün hayatına yayılmıştı. bütün hayatı motor yarışları ve etrafındaki insanlardan kaçmaktan başka bir şey değildi çünkü tekrar aşkı olmak istemiyordu.Hayatında kimseye bağlı yada borçlu olmak istemiyordu. tek yaptığı çevresinde bulunan insanlara yardım etmek ve bu yardım karşılığında kafasındaki sorulara bir tür cevap almaktı.bu cevap bazen canını yaksa da o yaşamaya devam etmeliydi sonuçta ölüler yaşayamaz ve bize yardım edemez değil mi?

      Denizden:   hayat benim için bir sınavdı yada ben sınav olarak algılıyordum oysa ki hayat benim istemediğim birisi olmama sebep oldu. yaptığım şey basitti evlenecektim beni sevecek ve aşık edebileceğim bir adamla...adı sanı geçmişi belli olan bir isimle Colbert  adlı karanlık lakabı bulunan aptalla...

________________

hikaye yeni başlıyor hazır olun...

UNUTULMAYANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin