hayatın sırları

9 2 1
                                    


sanırım öldüm evet evet öldüm ve mezardayım  duyuyorum evet evet duyuyorum ama cevap veremiyorum biri bana sesleniyor anne diyorum ama duyuramıyorum sesimi bir an sesler kesiliyor ......... sesinden başka ses duyamıyorum benim gibi biri için normal sesler olmaz herhalde diyorum evet biliyorum hastayım sinir stres yasak bunu da biliyorum ama bu saçma ses bana çok saçma geliyor kapı sesi miydi dediğim ses bir ayağın yanıma gelme ve ellerimi tutmasıyla son buluyor nasıl ya benim neyim var hey beni niye duyan yok evet evet ben öldüm diyorum ama ölüler ses duymaz ki sanırım baygınım  bir dakika mert in sesimi o evet kesin onun sesi mert mert duy beni hey hay aksi ihtiyar kıpırdayamıyorum mert ne diyorsun anlamıyorum of sıkıldım ha hu bir ışık yüzmesi gözüme çarpıyor ağlıyorum gözlerimi açamıyorum bir ağrı saplanıyor göğsüme bir elektrik dalgası geliyor oda ne bilinmez ama bekliyorum bekliyorum makina dan ses düzeliyor evet düzeliyor kim bu be tanımıyorum birden mert in sesi geliyor aklıma babam gelince birden duraksıyorum kemal beyin umarım haberi yoktur .....

deniz uyan güzelim sana ne oldu hadi sevgilim uyan uyan hadi doktor ne zaman uyanacak o söylesene doktor bana öylece bakakalıyor evet sanırım benden bahsediyor mert doktor bu hastaya bağlı ilaçların etkisi geçti uyanıp uyanmamak onun seçimi birden babamın bağırmasını duyuyorum işte geldi hadi baba duy beni baba hu hu hey ben uyanığım beni duyan var mı?hey babam ağlıyor mu sanırım babamın dediği doğruymuş ben tam bir ruh muşum önceleri dalga geçmek için konuşurlardı şimdi ise bana gerçek geliyor gerçekten beynime hükmede miyorum kimin ahını aldıysam konuşamıyorum yetmiyormuş gibi hareketdi edemiyorum sanırım delirdim yada ruh olmuşumdur olamaz mı neden ısrar edersin ki sinir sinir yok hadi uyan hey bu seste kime it böyle baba annem sanırım beni almaya geldi evet duyuyorum şuan çiftlik evindeyiz evde ben ve annem var bana bağırıyor bir küçük kız koşarak anne diyerek yanına gidiyor ona sıkıca sarılıyor neler olduğunu anlamasam da biliyorum annem bana masallar anlatıyor ve öyle uykusuna yatırıyor ben uyumakta direniyorum o bana uyumamı söylüyor ben dinlemiyorum ve bana kaç tane masal anlattı bilmiyorum birden o çok sevdiğim şarkıyı söylemeye başlıyor

anne bana bir masal anlatsana  bende biliyorum ama hep unutuyorum diye başlıyor evet tam bir güzel başlıyor söylemeye ve ben o küçük ellerimle uyuya kalıyorum birden gördüğüm rüyadan uyanıyorum ve birden uyanıyorum ne oldu bana diyorum ses gelmiyor ellerime bakıyorum o kadarda küçük değilim bekliyorum bekliyorum kimseden cevap gelmiyor ve sonunda sesler geliyor sanırım birileri kavga ediyor ölü gibi kokan hastane odamdan kaçmak istiyorum ama ayaklarım buz kesmiş gibi kalkamıyorum resmen şok hemde ne şok  Koray sağıra bağlamadan bağırıyorum hey kimse yok mu hey neler oluyor beni duyan var mı alo hey susadım yahu mert duyuyor sesimi evet geliyor nasılsın sevgilim diyor rüyadayım galiba dediğimi duyduğu halde umursamıyor ben uyanıyorum öyle bir uyanıyorum ki başımda ağrılar deliyim bu gece ölmek mi kolay sence be anne diye bağırmak geliyor ama mert bu su istiyorum öküzlüğü tutuyor doktor gelmeden olmaz diyor ve gidiyor neydi günahım öldüm mü ben  ya hu hey ses yok mu mert gitme be öküz e ne yapacağım şimdi ben derken bardağı ve suyu görüyorum alıyorum elim eve içine su dolduruyorum Allah tan su yakınımda  tam içecekken babam denen kazma geliyor ve bardağı elimden alıveriyor... ah neydi günahım kazmalarla aynı hastanede kaldım .

babamdan sonra doktor geliyor ve bana su veriyor tam bir taş be adam tam benlik doktor civanım gel bir yuva kuralım der gibi bakıyorum anlamıyor  tabi benim gibi üniversiteli kıza bakar mı? güzellik  güzellik hoş biri olmasa da biliyorum tam bir rackcı edasıyla beni bırakıp gidiyor birkaç saat sonra çıkabileceğimi söylüyor nede olsa benim bünyem sağlam değil mi at yalanı izi kalsın misali  yine deli gibi gülmeye başlıyorum yanlış anlamadınız bildiğin öküz misali böğürüyorum gülmek işte ne güzel babam yine kinle konuşuyor acaba deyip gidiveriyor işte yine ruh gibi davrandığımı anlatmaya çalışıyor tabi ben anlamak istemeden anlamış gibi davranıyorum ah bu dünya ne zalim dünya işte üzerimi değiştiriyor ve  hastane kokan o hastaneden ayrılıyorum bayılmamak için kendimi zor tutuyorum tabi ki  tut çeneni be kızım diyorum mert i biraz kızdırdıktan sonra eve gidiyorum maşallah duyan gelmiş ölsem bu kadar insan gelmezdi ozan ve diğerleri Aras yanıma gelip özür dilerim güzellik böyle olsun istememiştim diyor sohbet koyulaşıyor hasta ziyareti kısa olur deyip bildiğin onları kovuyorum tabi diğerlerinide unutmuyorum annemin defterini alıp okumaya devam ediyorum..

bu gün günlerden pazar ben kemal olalı iki buçuk ay geçmiş olmasına karşın adet olmadığımı fark ediyorum yaşım küçük olduğundan mı nedir bilmiyorum ama ne olduğunu anlamaya çalışıyorum evet biliyorum deliyim belkide ikiz çocuklara hamile olduğum söyleniyor ve ben öylece kalıyorum hareket etmek istedim ama edemiyorum  bacaklarım beton zeminle bir olmuş gibi geliyor evet yanılıyorum rüyadayım ve uyanacağım kemal heyecanla bana sarılıyor ve ben birden ağlamaya başlıyorum ağlıyorum ağlıyorum ve bayılıyorum  her şey doğuma kadar güzel gidiyor ta ki doğumda bebeklerden birinin sakat doğduğunu duyana kadar kemal bana onu göstermiyor oğluma benim ismimi veriyor ben bilmiyorum nerede olduğunu onu uzaklara götürüyor hemde bilinmeyen bir yere benim bilmediğim bir yere kızımın ismini deniz koyuyorum deniz gözlü denizim diyerek seve seve büyüyor ellerimde ama içimdeki yara her geçen gün büyüyor bilinmeyen bir büyüklüğe ulaşana kadar büyüyor karar veriyorum ve oğlumu aramaya başlıyorum hiç bilmeden de nerede olduğunu aramaya gidiyorum bilinmeyen bir yerde nefes almaya yavrusuna kavuşmak isteyen bir anne gibi unu arıyorum arıyorum ama bulamıyorum.....

ama bu olamaz benim bir kardeşim olamaz yani bu olsa bilirdim evet evet şaka bu bilirdim öyle bir şey olsa yine bulacağım her nerede ise bilinmeyen o yeri bulacağım ne olursa olsun bulacağım kardeşim var demek çok bunaldım babamın sesini duyar duymaz uyuyorum daha doğrusu uyumaya çalışıyorum onu bulacağım ne pahasına olursa olsun  kendime ve anneme söz veriyor ve rüya alemine adım atıyorum .....bir kadının sesi geliyor uzaklardan anne diye bağıran bir erkek sesi sese doğru gidiyorum ama ulaşamıyorum kocaman bir ormanda kayboluyorum ses iyice yaklaşıyor ben gittikçe yaklaşıyorum bekliyorum bekliyorum bir gölge düşüyor üzerime bilinmeyen bir rüzgar geliyor gölgeye bakıyorum bir erkek benim yaşlarımda uzun boylu kaslı yakışıklı bağırıyorum sen kimsin cevap geliyor ben de sana soruyorum sen kimsin hey ben deniz ya sen bende derya diyor koşuyorum ona doğru koşuyorum kardeşim diyorum gel ne olur derler ya rüyalar gerçek olur diye işte o an bitiyorum gelmeyen kardeşim kayboluyor  sana ben  gelemem adını anam ama bana yasaksın sevemem diyen sese kulak veriyorum  yasaksın şarkısı eşliğinde uyanıyorum.... ev o an donup kalıyorum rüyadayım sanki inanamıyorum....

UNUTULMAYANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin