YENİ HAYATIN BAŞLANGICI:
Saat kaçta kalktığımı anlamadan önce güneşin gösterdiği yönü anlamaya çalışıyordum.Okula geç kalkmış mıydım yoksa erken mi kalkmıştım. saat geç değildi çünkü okula yarım saat kaldı. saat ikide okul başlıyordu.okula gitmek için dışarı çıktım tabi ki de kahvaltımı dışarıda yapacaktım. dışarıda kahvaltı yapmak kadar güzel ne vardı ki.. aslında hiç bir şey yoktu.. sahil kenarına inip bir simit ve kahvaltılık sipariş ettim ilk derse girmesem de olurdu değil mi yani..
Aslında basit bir son vardı herkeste olduğu gibi okula git ders işle ve eve geri dön ama deniz için bu biraz farklı oldu çünkü bütün planları tıkır tıkır işliyordu. öncelikle bir hafta arayla türlü türlü işlere girmiş ve her zaman ki gibi kendini bir filmin içinde bulmuştu.bu film biraz basitti kendini herkes görsün diye her yerde yardım kampanyaları düzenliyor ekranlarda boy gösteriyordu sokakta yürürken bile etrafında gördüğü yaşlı genç demeden yardım ediyor bir nevi bir garip haller alıyordu tabi ki eskiden olsa tamam ama şimdi ki deniz gibi hiç davranmıyor başka bir insan oluyordu...Colbert'i bu sayede elde edecekti. ailesinin karşı evinde oturuyor ve her sabah annesine selam verip akşam kendisinden söz edilmesini sağlıyordu.
Yine bir gün deniz yolun karşısına geçmek üzereyken tabi ki okula giderken pusu kurmuş bir adam tutup kendisine saldırmasını ve elinden geldiğince kavga etmeyi planlamıştır ve planı tıkır tıkır işler. Colbert ise olanlardan ve kendine kurulan pusudan habersiz engebe bir halde evinin yolunu tutar. İçki içmiş bir gurup tarafından bir kadının taciz edildiğini görür ve yardım için kadının yanına gider kadının dövüş taktikleri ile adamları bir güzel dövdüğünü görür ve izlemeye başlar biz süre izlerde daha sonra kızın yorulduğunu görünce o kıza yardım etmek için yanına gider kadın '' bayım izlediğiniz film hoşunuza gitti galiba yardım etme tebessümünde olmadığınıza göre'' diye laf sokunca genç adam sinirlenir ve yardım etmekten vazgeçip yola koyulur. yorgunluktan bitap düşen bedeni daha fazla dayanamaz ve yere düşer. adamların kız bayıldı hadi işimizi bitirelim dediğini duyar genç adam.Arkasını döndüğünde yorgunluktan bayılan kadını görünce gözlerine inanamaz önce daha sonra ona yaklaşan beş adamı bir güzel döver ve onu kucağına alır ve evine götürür. evde bir süre bekler kız kendine gelene kadar ona bakışları tuhaftır ailesi kıza ne olduğunu ona zarar verip vermediğini sorarlar oda kızar ve odasına çıkar.
Kız yavaş yavaş kendine gelmeye başlamıştır ama ne olduğundan habersiz kız kimin odasında olduğunu bilemez sonuç da bu oda kendi odasında olduğu gibi siyahtan ibaret değildir siyah denen şey bu odanın yanından bile geçmemiştir. Odanın duvarları beyaz , kapısı beyaz,açık mavi yatak örtüsü beyaz ve mavini hakim olduğu dolaplar tamda kız odalarına benzemekte ama oda aslında Colbert denen adama ait olmaktadır deniz ise bunu fark edemez . odaya giren erkeği ilk defa görmüş olduğunu düşünür şayet bu yakışıklı adam Colbert ise kendisi nedir.Siyah saçları kahvemsi gözleri ve en güzel yüz hatlarına sahip olan bu adam bir şah eserin elinden çıkmış gibi durmaktadır. Kız bu adamın aldatılarak terk edildiğine inanmamaya başlamıştır. Hatta bir ara ''kesin sen o kadını aldattın birde üstüne iftira atıp kendi adını temizledin değil mi'' demiş bunu duyan adan kimden bahsediyorsun diye sormuştur. adamı duymamazlıktan gelir genç kadın.
-beni evime bırak hemen zaten başımda bela var birde seninle uğraşmayalım.
_içeri colbert' in annesi girer deniz kızım şimdi iyi misin bir tanem nasıl gidiyor evine bırakalım mı ya da burada kal bu gece bir yere gitme dinlenirsin''der kız sakince yok şükran teyze ben gideyim zaten burada kalamam babam merak eder deyip evden ayrılır.oyunu işe yaradığı için birazda mutludur aslında.Ama bunu kimsenin fark etmemesini sağlar. daha sonra arkadan birisi gelip onu dudaklarından öper öpen kişi kimdir bilmez tek bildiği kokusunun tarçınlı süt gibi olduğudur. onu öpen bunu yapmasam hatırım kalırdı prenses deyip yoluna devam etmesi genç kadını iyice sinirlendirir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULMAYAN
Romanceherkes ikinci bir şansı hak eder mi? yada hak etdiği şey nedir ..... _Colbert evde biri mi var? hayır yok sadece sen ve ben _peki seni affetmem için bana bir şey söyle. _her şeyi senin iyiliğin için yaptım sana zarar gelseydi dayanamazdım. _tabi öy...