Mila's povDe eerste schooldag, ik haat dit maar het moet. Nieuwe vrienden maken is niet zo makkelijk maar het is het DAM. Ik kan men passie laten tonen, dansen.
Ik wandel de school binnen. Het is groot maar ziet er leuk uit. Ik wandel voorbij de danszaal en zie iemand dansen, hij is er erg goed in.. Even bleef ik kijken tot dat er iemand een tikje op men schouder gaf. "Hallo ik ben charlotte timmermans, zeg maar Charlie!" Zei ze vol enthousiasme. "Hij danst goed he, ik heb juist gehoord dat hij een wedstrijd heeft gewonnen deze zomer!" Mila bewonderde hem. "Ja inderdaad, hij danst heel erg goed en wat is hij knap." Charlie keek haar aan. "Euh knap? Das zo'n type die pretentieus en arrogant is"... "Echt iemand die in de belangstelling wilt staan." Ging charlie maar verder. Ze keek naar Mila. "Aleja die ziet er toch zo uit, ik kan het natuurlijk mis hebben" verbeterde ze. Mila deed alsof ze dat nie gehoord had en ging naar de automaat. "Wil je ook wat?" "Ja cola, en hoe heet jij eigenlijk?" Vroeg ze. "Mila. Mila Santiago, hier je cola en wat is je hoofdvak?" "Acteren, van jou dansen zeker?" Mila knikte enthousiast
Jonas pov.
Jaja, een nieuw begin. Wie had dat gedacht dat ik op het DAM terecht ging komen. Ik heb er zin in!
Jonas ging naar zen kluisje maar botste plots tegen een hyperactieve jongen aan. "Heeey, ik ben alex!" "Jonas, aangenaam." "Zo, we zitten hier met een nieuwe gitarist!" Zei Alex. "Ja en wat doe jij?" Vroeg jonas nieuwsgierig. "Oh ik weet het niet... Euhh neen, ik doe vanalles, een beetje acteren enzo.."
Jonas glimlachte met zijn reactie.Jimmy's pov
Ohneeen.. Ik maak niet graag nieuwe vrienden maar het moet. Ik ga al naar de les zodat ik de eerste ben.5min voor de bel ging.
Charlie wandelde binnen en zag jimmy zitten. Oh wat een leuke, schattige krullebol zit er daar! En liep richting jimmy. "Hoi ik ben charlie!!" "Oh, euhm hey.." Zei jimmy. Waarom praat er nu iemand tegen mij dacht hij. "Is je hoofdvak ook acteren?" Vroeg ze heel enthousiast en hoopte ze. "Neen, muziek." "Oh wat jammer" zei ze. "Waarom?" Vroeg hij en was wat nieuwsgierig. "Oh gewoon, je ziet er leuk uit." Zei charlie. Onee dat was er sneller uit dan ik dacht.. Charlie bloosde wat.. Jimmy stond versteld van haar reactie. Vind er mij nu iemand leuk? Op de eerste schooldag?
Mila had dans en warmde op. Ze zag plots Brandon op haar afkomen. Shit, hij komt naar hier .. "Hey, nieuw hier?" Vroeg Brandon. "Ja, ik ben Mila." "Ik brandon" en glimlachte. Oh wat is hij schattig dacht ze. "Is dansen ook je passie?" Vroeg hij. "Ja, van jou ook heb ik al gezien. Je danst erg goed!" Zei mila en bloosde, ohnee zo slijmen dat ik doe.. "Haha, dankje!" En lachte naar Mila. - Oh zo lief dat hij is. - Maar dit zei ze hardop in plaats van in haar gedachten. Brandon hoordde dit. "Oh maar jij ook hoor en ik heb je daarjuist wel zien kijken als ik danste." Lachtte hij. Mila werd helemaal warm vanbinnen. En glimlachte verlegen naar hem. " spreken we na school af?" "Ja, is goed" zei mila. Haar dag kon niet meer stuk!
Het was lang geleden dat ze op wolkjes liep. Die jongen doet toch wel iets met mij..De les was afgelopen en charlie zei tegen jimmy: "kom je mee met mij? Ik ga je aan mila voorstellen." Maar voor hij het wist trok ze hem mee. "Ik had nog geen ja gezegd..." Zei hij stil. "Ah Mila daar ben je!" Zei charlie. "Ja heb dansen gehad met brandon. Die kerel is echt top." Vertelde Mila die op wolkjes liep. "Jajaja. Brandon noemt hij dus , die topdanser. Amai wa heeft hij met jou gedaan zeg. Zo ver weg zitten met je gedachten." Zei charlie. "Dit is trouwens Jimmy!" Zei ze enthousiast. "Dag Jimmy" maar zoveel aandacht had ze niet voor Jimmy want brandon passeerde en knipoogde naar haar. Mila werd rood en voelde haar ongemakkelijk want ze voelde 2 paar ogen naar haar toe kijken. "Ja brandon en ik hebben afgesproken straks." Vertelde ze vol blijdschap. "Ja je kent hem nog niet eens een dag en je gaat er al mee op date!" Zei charlie. "Dat is geen date Charlie. Das gewoon...- "charlie onderbreekte haar. "Na school rondhangen zeker.. Maakt dat een ander wijs haha."
"Ik ga even naar toilet meisjes" zei jimmy. "Ja charlie, wie is dat?" Vroeg mila. "Awel das en super lieve, toffe jongen genaamd Jimmy" mila voegde eraan toe: "en jij vind hem ook al van de eerste dag super leuk." "Euh nee.. Euh een beetje misschien maar hij is zo gesloten, hij toont niets. Dus ik weet niet als hij mij wel leuk vind." Aarzelde Charlie. "Het is nog maar de eerste schooldag Charles, no worries. Maar ik moet gaan, brandon wacht" zei mila. "Oke veel plezier, ik ga terug naar Jimmy!" Zei Charlie vlug.-----------
Voor de jila fans, de jila momentjes komen later wel. Even geduld 😁
JE LEEST
De Ghost Rockers: overal vlinders.
FanfictionEen nieuwe school, een nieuwe start, nieuwe vrienden maken. We kennen het allemaal. De meisjes hebben alvast een geweldige eerste dag achter de rug! Maar dat blijft niet zo, het gaat nie altijd even gemakkelijk zoals men het wilt. __________________...