Ongeduldig

401 27 4
                                    

"Mila ik moet echt eens met jou spreken! Wat dacht je van een girls night" zei Charlie enthousiast. Mila keek naar Jonas en dan terug naar Charlie. "Euh Charlie ik kan niet. Ik heb met afgesproken met iemand. " Jonas lachtte. "Wat sta jij daar nu te lachen Jonas" zei Jimmy. "Met wie?? Toch niet Brandon terug?" Vroeg Charlie nieuwsgierig. "Neen! Als je het echt wilt weten, met Jonas" zei Mila met een brede glimlach. "Dat verklaard veel" zei Jimmy al lachend. Charlie vond het wel jammer dat ze niet met Mila kon afspreken.

School was gedaan

Jonas' pov
Yes, nu ga ik eindelijk Mila zien. De lessen gingen zo traag! Ik ben toch nieuwsgierig wat ze te zeggen heeft over die Brandon ook al vind ik dit totaal geen leuk onderwerp maar ik wil het weten! Voila ik sta aan de poort. Nu wachten op Mila.

Mila kwam Charlie tegen in de gang. "Hey Mila, ik wil echt eens babbelen. Hoe was het met Brandon?" Vroeg ze toch wat ongerust. "Hey, wel niet zo goed. We zijn iets gaan drinken en toen begon hij dingen te zeggen en dat deed mij denken aan vroeger. En dan flirtte hij en.. kuste mij. Ik ben dan weggelopen." Zei Mila. " jullie hebben gekust ???! Wow.. En waarom ben je weggelopen? Je was toch helemaal weg van hem? Je vond hem super leuk?" Zei Charlie wat bezorgd. "Neen, hij kuste mij! Alles kwam naar boven van vroeger.. Ik ken hem niet en het voelde gewoon niet goed denk ik.. Omdat ik bang ben dat ik terug gedumpt ga worden. Maar Charlie zeg dit aan niemand." Vertelde mila. Ze luchtte haar hart en dat was nodig ook al besefte ze dat niet. Ze is toch blij dat ze vrienden heeft die naar haar luisteren, ze apprecieert het enorm. "Mila, het is niet dat je direct gekust wordt dat je erna altijd gedumpt wordt." Antwoordde Charlie. "Ja, maar Jonas.. Ik kwam hem toen tegen in het park, hij vroeg wat er was en ik zei dat ik mij niet goed voelde bij iemand.. En straks vraagt hij naar uitleg van mij.. Ik weet niet wat ik ga zeggen want ik wil hem niet lastigvallen met mijn problemen... En ik denk dat Jonas Brandon niet mag." Twijfelde Mila. "Hoe zou dat komen.. Je moet..-" "hoe bedoel je?" Zei Mila en liet Charlie niet uitspreken. "Euh het zit zo, Jonas weet van jullie date en ik heb gezegd dat je Brandon speciaal vond." Zei Charlie wat stil "WAT?" Riep Mila en haar ogen werden groot. "maar het was ook zo. Ik wist ook van niks!" Zei Charlie "vind je het erg?" "Ja maar je kan er ook niks aan doen.." Besloot Mila. "Zeg wat vind je van Jonas misschien? Hij maakt wel indruk op jou?" Vroeg Charlie nieuwsgierig.

Ondertussen stond Jonas maar te wachten op Mila..

Jonas' pov
Jonas keek ongeduldig rond. Geen blond meisje met een muts te zien. Mila zal het toch niet vergeten zijn?? Of ze wilt niks vertellen .. De school is al 10min gedaan. Jonas was teleurgesteld. Hij had bij Mila willen zitten, tijd met haar willen doorbrengen, haar beter leren kennen. Niet dus. Ik ga dan naar huis , het heeft geen zin, ik kan hier zo nog uren staan.

De Ghost Rockers: overal vlinders.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu