Verzoening.

106 8 0
                                    

Jonas wandelde naar huis en besefte door de woorden van Brandon dat hij Mila een kans moest geven om alles uit te leggen. Hij besefte maar al te goed dat hij ze misschien ging verliezen door Brandon. Dat wilde hij niet, hij had Mila op een of andere manier nodig.

Mila was verschoten van Brandon zijn woorden. Ze wist niet goed wat te zeggen. "Euh.. Jawel ik wil je een kans geven hoor, ik wil je graag beter leren kennen maar ik wist het allemaal niet meer en ben blij dat je niet meer boos bent." Gaf Mila toe. "Het is niet erg. Dansen we dan morgen samen? Ik ben er zeker van dat we dit goed zouden doen." Vroeg Brandon. "Ja is goed, tot morgen dan." "Tot morgen". Plots kreeg Mila een bericht.

Dag Mila
Sorry dat ik niets liet weten. Dat was stom van mij maar ik had even tijd nodig. Ik wil graag horen wat je wilt zeggen. Heb je morgenmiddag tijd?Jonas.

Mila was verwonderd en tegelijk heel blij. Brandon zag dat ze glimlachte. Het was zeker Jonas dacht hij... Mila antwoordde:

Hey
Ik ben blij dat je stuurt en ik begrijp dat wel.. jazeker morgenmiddag is goed! Mila

Oke is goed, ik zie je dan. Jonas

De volgende schooldag.
Jimmy was al vroeg op school samen met Jonas. Zowel Jonas als Jimmy hadden een goed humeur. "Wow Jonas, je komt nog eens naar school. Waarom was je er niet?" Voordat Jonas kon antwoorden zei Jimmy "domme vraag, Mila natuurlijk. Je ziet er goed uit vandaag, het gaat beter tussen jullie?" Vroeg Jimmy. "Wel ja. Ik ga horen wat ze te vertellen heeft vanmiddag. Ik ben benieuwd." Zei Jonas. "Aha Jonas is niet meer koppig. Eindelijk! Iets anders,.. ik en Charlie zijn samen.." vertelde Jimmy uiteindelijk. "Allee proficiat maat!" Zei Jonas en gaf tergelijkertijd een schouderklopje. "Heeeey bevers." Riep Charlie en gaf Jimmy een kus. "Aaah Jonas, je ziet er duizend keer beter uit." "Zeg Charlie.." zei Jonas. "Sorryyy, ik bedoelde het niet zo maar.." vertelde Charlie. "Het is oké Charlie." lachte Jonas.
De bel ging.
Mila kwam toe in de danszaal. Ze ging naast Brandon staan. "Juist op tijd Santiago." Zei Brandon en lachte. "Ik ben er toch." Grijnsde Mila.

Toen jonas naar de klas ging passeerde hij langs de danszaal om Mila eindelijk eens te zien, hij had haar wel gemist gaf hij toe. Hij zg Mila en Brandon bezig. Ik moet echt snel praten met haar dacht hij of hij is er met Mila van door..

De Ghost Rockers: overal vlinders.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu