Mila nam afscheid van Jonas en ging naar huis. Onderweg naar huis kreeg ze een bericht.
Charlie:
Hey
Hoe was het met Jonas??? En ik wil eens babbelen over Jimmy. Kusjes je allerliefste bever.Mila moest lachen. Ze schreef terug.
Hey Charlie. Super goed. Het is super raar, ik heb mij gewoon blootgesteld aan hem. Ik verwerk alles normaal zelf en ik laat hem gewoon toe. Hij is echt lief. Ik heb het gevoel dat ik echt iemand ben bij hem! Ik vertrouw hem. En is er iets gebeurd misschien? ;)Charlie wist het. Amai hoe doet Jonas dat toch.. Ik wil ook zoveel betekenen voor Jimmy. Jimmy betekend allesinds heel veel voor mij. Ze schreef terug:
Ja natuurlijk laat je hem toe! Hij steunt je! En je vind hem leuk! Toch? Ja da's al even geleden: ik dacht dat ik hem ging kussen maar Jimmy keek dan plots weg maar hij deed niet anders de dag erachter, ik dacht dat hij me ging negeren ofso maar toch, ik vraag mij wel af of hij me leuk vindt. Hij lost echt totaal niks en voelde zich ongemakkelijk als ik hem een knuffel gaf.Mila las haar bericht en dacht na. Vind ik Jonas leuk? ... Ik voel me gewoon veilig bij hem. Ik kan alles aan hem vertellen. Alleen niks over Brandon. Mila antwoordde:
Maar hij is nog een gesloten en verlegen iemand hé. Misschien heeft hij het wat moeilijk met lichamelijk contact ofso. Niet van wakker liggen Charlie. Ik ga slapen, tot morgen! XxCharlie:
Ja misschien is het dat. Tot morgen bever xxOp dat moment stuurde Jonas ook een bericht:
Hey Mila, het is Jonas. Ik ben blij dat je zo open was. Het is helemaal niet verkeerd om je zorgen te delen met iemand. Ondanks alles ben je kei moedig om het te vertellen en mij in vertrouwen te nemen! Als er iets is, mijn deur staat open voor je!XMila las zijn bericht. -wow ik sta versteld van zijn lieve woorden- ze las het nog eens. Ze probeerde iets te antwoorden:
Hey, dat is kei lief van je! Dankjewel! Ik begrijp zelf niet echt hoe het komt. Maar ga slapen , slaapwel. XJonas zat vol spanning te wachten op de sms van Mila.
Komt wel duidelijk denk ik. Komt allemaal goed. Tot morgen , slaapzacht xxMet dit berichtje viel Mila in slaap.
_______________
Waarom ze zo open was ? Ze voelde haar gewoon goed bij hem en als dit zo is komt vertrouwen vanzelf.
_______________Jonas pov
Haar probleem is dat ze iets te veel piekert, ze moet meer haar gevoel volgen, het gewoon op haar laten afkomen. Het is een meisje met een masker dacht hij na het gesprek. Vanbuiten stoer en zorgenloos maar vanbinnen gevoelig en vol met zorgen, het omgekeerde dus en dat kan ze heel goed verbergen maar ze is toch perfect zoals ze is! Dat het maar snel morgen is, dan zie ik haar terug, kan ik in haar helderblauwe ogen kijken. En zo viel Jonas ook in slaap.Volgende ochtend op school.
"Hey Jonas" zegt Jimmy. "Hey" zegt hij met een stralende glimlach. "Zo zo, het was leuk met Mila gisteren!" Zegt Jimmy. "Ja interessant. Ik heb haar leren kennen. Zo speciaal dat ze is. Je zou denken dat ze zorgenloos is maar dan heb je het verkeerd." Vertelt Jonas. Charlie kwam aangestormd. "Ah hier 'the boy' die puntjes aan het scoren is!" Zegt Charlie opgewekt. Jonas kijkt verbaasd. Echt? Dacht hij. "Heb je nog met Mila gesproken?" Vraagt hij nieuwsgierig. "Min of meer. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dat je plots zo close bent met haar..?!" Vraagt ze. Jimmy keek raar. Na 1 dag al close zijn?? Jonas dacht na. "Ik weet het eigenlijk niet. Ik ben er gewoon voor haar en ze apprecieert het." Lacht Jonas. Mila en Alex kwamen uiteindelijk ook toe. De les ging zo meteen beginnen. "Charlie! Kom eens!" Zegt Mila. "Ja?" "Je gaat niks zeggen he van Brandon? En zeker niks tegen Jonas! Het is al ingewikkeld genoeg" "Tuurlijk niet Mila!" Zegt Charlie.
Jimmy dacht na. "Zeg Jonas, wat heb je wel gedaan met Mila?" Vraagt Jimmy nieuwsgierig. "Niks, ze heeft haar hart gelucht. Ik heb gewoon gezegd dat mijn deur altijd voor haar open staat. " Vertelt Jonas. "Zo moet je dat dus aanpakken." Zegt Jimmy en dacht na. "Wat ben je wel van plan" lachte Jonas. "Ooh niks hoor. Ik ben gewoon niet zo goed met woorden... Ik kan er wel iets van leren" lachte Jimmy. "Voor Charlie?" Zegt Jonas. "Nee hoor." Maar Jonas zag dat hij loog en lachte. "Jimmy, ik ga niks doorzeggen hoor." Zegt Jonas. "Euh.. Ik ga al naar de les. Acteren. Euh Ik moet op tijd zijn." Zegt Jimmy. Dat was weeral de slechtste smoes ooit.Jimmy kwam binnen. Mevrouw van der donck ging naar Jimmy en zei dat hij met Elise moest samenwerken en hij ging naar Elise. Op dat moment kwam Charlie binnen. Ze zag Jimmy en Elise bij elkaar zitten. Ze hadden het blijkbaar heel gezellig. Charlie was wat teleurgesteld. Hij vind mij dus niet leuk he. Hij voelt zich zelf niet op zijn gemak bij mij. Elise zei "dus Jimmy, er kijkt iemand de hele tijd naar je." Elise wees. Jimmy draaide zich om. "Oh Charlie." Zei Jimmy met een glimlach. "Ze ziet er niet zo gelukkig uit." Zei Elise. -dat zie ik ook wel dacht Jimmy- "ken je haar?" Vroeg ze. "Ja ze is mijn beste vriendin." Elise kwam wat jaloers. Elise zag dat Charlie af kwam. "Ik vind je echt leuk! Gaan wij 2 iets drinken na school?" Vroeg ze aan Jimmy en keek naar Charlie. "Euh.." Zei hij, hij wist niet wat te zeggen. "Oh jij moet Charlie zijn!" Zegt Elise al lachend. Jimmy zijn ogen werden groot en draaide zich direct om. Hij zag dat Charlie tranen in haar ogen had. Charlie liep weg. "Charlie??!" Riep Jimmy. "Euh.. Ik.. Ik moet weg" stamelde Jimmy. "Wacht!" "We spreken toch af? We moeten nog verder werken aan ons toneelstuk. Morgenmiddag hier?" Vroeg Elise. "Euh ja is goed. Ik moet nu echt weg, daag" zei Jimmy vlug. Elise was blij, haar plannetje was gelukt. Charlie weg en afgesproken met Jimmy. Ze wilde Jimmy voor haar alleen en dat ging ze krijgen, wat er ook gebeurd!
JE LEEST
De Ghost Rockers: overal vlinders.
FanfictionEen nieuwe school, een nieuwe start, nieuwe vrienden maken. We kennen het allemaal. De meisjes hebben alvast een geweldige eerste dag achter de rug! Maar dat blijft niet zo, het gaat nie altijd even gemakkelijk zoals men het wilt. __________________...