Oprecht.

369 19 4
                                    

"Jij bent.. de beste." Zei hij verlegen maar keek toch recht in haar ogen. Er was een lange stilte. Charlie bleef Jimmy aankijken. Haar hart maakte een sprongetje. Ze kon niet geloven wat hij juist zei. "Als je nou enthousiast bent of verdrietig. Je blijft de beste." Zei hij zenuwachtig. Ze voelde plots zoveel vlinders in haar buik, nog nooit heeft ze dat zo gevoeld, het was iets speciaal. Charlie wou in zijn armen springen maar dat deed ze niet, ze wou niet dat Jimmy zich weer ongemakkelijk voelde. Jimmy begon zich zo onzeker te voelen omdat Charlie niks zei. "Charlie?" Vroeg hij. "Sorry." Ze begon tranen te krijgen en ging zitten op de bank. "Je bent zo lief en je bent ook fantastisch maar je hebt afgesproken met Elise. Ik wil niet in de weg staan." Jimmy begreep er niets van. "Afgesproken? Ja, straks na school voor het toneelstukje. Maar je staat toch helemaal niet in de weg?" Zei hij. "Jawel" "jij staat nooit in de weg Charlie, je mag mij altijd 'lastigvallen'. Ik ben er altijd voor jou, altijd." zei hij oprecht en keek haar aan. Hij twijfelde om zijn arm om haar te leggen maar durfde niet.
Charlie was aan de ene kant helemaal in de wolken van wat hij allemaal tegen haar zei. Ze gaf het toe, ze heeft vlinders in haar buik, ze ziet hem graag. Maar aan de andere kant was ze teleurgesteld door die Elise, ik ben maar Charlie. Zij heeft zoveel meer, is zoveel mooier. Ze gooide het er allemaal uit. "Maar ze vind je leuk en jullie hadden zoveel plezier en ze ziet er ook zo leuk uit." Jimmy begon het te begrijpen. Hij kreeg zenuwen maar zei het toch "jij bent veel leuker." Charlie bloosde. "Echt?" Ze keken elkaar recht in de ogen. Jimmy knikte en glimlachte naar haar. Charlie's mooie blauwe ogen glinsterden zo als de sterretjes aan de hemel. "Je raakt mij nooit kwijt!" Zei Jimmy enthousiast. Charlie lachte. "Daar de gelukkige Charlie is terug." Charlie kon het niet laten en gaf Jimmy een knuffel. Jimmy kon zijn geluk niet verbergen, ze betekende veel voor hem en dat had hij juist allemaal duidelijk gemaakt. Toen ze elkaar losten waren hun hoofden maar een paar centimeters van elkaar. Ze keken elkaar diep in de ogen, Charlie smolt ervan en Jimmy die slikte hoorbaar, zijn hart ging 1000x sneller slaan. Ze sloten hun ogen en kwamen dichter bij elkaar.

De Ghost Rockers: overal vlinders.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu