"Charlie, ik weet niet wat of hoe het.." Zei Jimmy maar werd onderbroken door Charlie die haar vinger op zijn lippen legde en vervolgens haar hand op zijn wang legde. Voor hij het wist lagen haar lippen op de zijne. Het was een magisch moment.
Charlie vond hem van in het begin al leuk en had hier vanaf de eerste schooldag achter gewacht. Al die twijfels die ze had waren uiteindelijk nergens voor nodig. Jimmy daarentegen vond het altijd al moeilijk om zich te uitten, maar voor zo iemand speciaal raapte hij al zijn moed bijeen, hoe onzeker hij zich ook voelde. Dit kwam deels ook door die babbel met Jonas. Hij zag in dat hij moest tonen wat ze voor hem betekende.
Maar dit magisch moment werd dan weer verstoord door Alex die met Elise binnenkwam. "Zijn jullie samen? Ik wist dat niet!" Zei hij geschokt. Jimmy en Charlie keken naar elkaar en glimlachten. "Proficiat trouwens! Ik ben echt blij voor jullie! Nu nog Jonas en Mila!" Lachte Alex. Dan zag Charlie Elise staan. Haar humeur veranderde toen Elise lachte en hey zei tegen Jimmy. Charlie ging dichter bij Jimmy gaan zitten en nam zijn arm. "Kom de bel gaat zo gaan." Zei ze.Jonas pov
Hoe kan ze mij dit aan doen. Zij heeft moeite om mensen te vertrouwen maar ik heb nu ook wel moeite om haar te vertrouwen. Waarom vertelde ze mij niet gewoon alles! Ze loog. Ze kent Brandon wel en hij was wel speciaal, ik ben daar zeker van.Mila zocht de hele school af. Nergens was Jonas. Niet in de gangen, lokalen, eetzaal, toilet,... Waar kan hij nu toch zitten. Ze ging tegen de muur gaan zitten. Ze is zo anders geworden sinds Jonas in haar leven kwam. Ze is zo bang om hem te verliezen. Ze wil dat hij terug bij haar is, dat ze het kan uitleggen. Ze had sms'en gestuurd maar natuurlijk kreeg ze geen antwoord.
** de bel ging **
Charlie zat de hele tijd dicht bij Jimmy. Ze wilde niet dat er weer iemand terug tussen hen kwam te staan en wou tonen dat Jimmy haar jongen was. Ze wist wel dat ze Jimmy kon vertrouwen. Ze zag dat Alex en Elise het goed met elkaar konden vinden en was daar wel blij om. Jimmy nam haar hand en verstrengelde zijn vingers met de hare. Hij had het wel door waar ze aan dacht. "Maak je geen zorgen. Je weet dat ik alleen maar oog heb voor jou." Zei Jimmy. Charlie knijpte zachtjes in zijn hand. "Ik hou van je." Zei ze. "Ik meer van jou." Zei hij.
Mila kon alleen maar denken aan Jonas. Ze miste hem zo erg. Waar zit hij nu toch. Die lessen kunnen mij gestolen worden. Als de bel gaat ga ik hem zoeken.
Het was pauze.
"Waar zijn Mila en Jonas nu?" Vroeg Alex. Charlie en Jimmy haalden hun schouders op. "Daar is ze." Zei Charlie. Ze liep naar Mila toe. "Hey bever.. Jimmy en ik zijn samen!" Zei ze enthousiast. "Waarom ben je zo gehaast en waar is Jonas?" Vroeg ze. "Dat is het net. Ik ga hem zoeken. En proficiat!" Zei Mila vlug. "Wat is er gebeurd?" Vroeg Charlie. "Ik.. weet het niet." Zei ze. Charlie nam Mila haar arm vast. "Zeg het gewoon Mila." "Brandon moest er weer tussenkomen. Alles is om zeep denk ik." Zei ze triest. "Maar ik moet echt gaan. Ik moet hem vinden." Zei ze kort daarna. Charlie was overdonderd, wat was er nu weer allemaal gebeurd en waarom altijd bij Mila. Jimmy kwam bij haar staan en tenslotte ook Alex. "Wat was er?" Vroeg Jimmy bezorgd. "Ruzie met Jonas... Allemaal door die Brandon." Zei ze wat boos. Jimmy wreef over haar rug. "Dat komt allemaal wel goed hoor!" Zei hij. "Ja. Ik hoop het. Ik wil dat mijn beste vriendin gelukkig is." Zei Charlie. "Net als ik nu." Vulde ze aan. Jimmy glimlachte en legde zijn arm over haar heen.Jonas pov.
Jonas was echt kwaad. Ze verteld niet alles en dat irriteerd hem enorm. Ze mag niet met mijn voeten spelen en eigenlijk ook niet met die van Brandon. Oke hij vindt dat heel leuk dat ze mysterieus is.
Hij ziet Mila echt graag, vindt ze heel leuk maar zo kan het niet verder.
JE LEEST
De Ghost Rockers: overal vlinders.
FanfictionEen nieuwe school, een nieuwe start, nieuwe vrienden maken. We kennen het allemaal. De meisjes hebben alvast een geweldige eerste dag achter de rug! Maar dat blijft niet zo, het gaat nie altijd even gemakkelijk zoals men het wilt. __________________...