Problemen.

469 24 10
                                    

Jimmy zocht Charlie maar hij vond ze nergens. Wat is er met haar? Heb ik iets verkeerd gedaan? Kan toch niet? Ik wil haar helpen...
Charlie zocht Mila. Gelukkig had Mila samen met Alex een vrij uur. "Mila !!" Roept Charlie en gooide haar in de armen van Mila. Dat had ze nodig. "Charlie, wat is er ?" Vraagt Mila. "Kom mee." "Waarom heb je gehuild?" Mila maakte haar zorgen. "Jimmy" zegt ze stil. "Hij zat daar met een meisje, ze hadden het echt gezellig. En dat meisje zei dat ze Jimmy kei leuk vindt en dat ze wilt afspreken. Hoe komt het dat hij bij haar wel op zijn gemak is en dat hij haar ook leuk vindt en bij mij dat niet zo is .." Vertelde Charlie verdrietig. "Charlie, zo mag je niet denken! Niet zo onzeker zijn en hij vind je wel leuk, anders zouden jullie ook geen vrienden zijn he. En wat heeft hij daarop gezegd?" Vraagt Mila. "Niks." Zegt Charlie. "Wel Charlie, er is nog niets gezegd dat ze gaan afspreken." Zegt Mila troostend. "Ja.. Ik weet het eigenlijk niet want ik ben weggelopen.." "Praat dan met hem." Zegt Mila. "Ja, oké. Dankjewel, je bent super!" Charlie gaf Mila een dikke knuffel. "Oké Charlie, zo is het goed. Je plet mij een beetje" lacht Mila. "Sorry haha"

De bel ging.
Charlie ging naar de theorieklas samen met Alex. Jimmy had muziek. "Zeg Charlie, wat was dat wel?" Vraagt Alex nieuwsgierig. "Oh niks. Ik moest een dramastukje spelen" zegt Charlie. Alex moest lachen met haar antwoord. "Ja ja , het is al goed" lachte hij.
Jonas straalde toen hij zag dat hij dans had. Samen met Mila! "Mila wij hebben dans." Lacht Jonas. "Ja dan kan jij op je bek gaan" lacht Mila. Ja dat is ook waar dacht Jonas. "Je kan me altijd helpen" glimacht Jonas. Mila lacht. "Kom we gaan naar de danszaal." Zegt ze. Eens ze omgekleed waren stond iedereen op te warmen. "Ik hoop dat ik geen balletoefeningen moet doen hoor." Zegt Jonas wat gefrustreerd - ik wil niet dat Mila mij ziet sukkelen- "haha. Jonas de balletjongen! Maak je geen zorgen, zo erg is dat niet." Lacht Mila. Brandon zag ze plezier maken. Dat komt niet goed. Ik moet iets doen voor het te laat is.
"Oke jongens en meisjes! De les is begonnen, iedereen stil. We gaan vandaag in duo's werken. Ieder verzint een kort dansje dat 1 min duurt. Op het einde van de les moet je het tonen." Zegt mevrouw de neve. Mila lachte direct naar Jonas. Brandon ging vlug naar Mila. Jonas zag plots dat Brandon ging vragen aan Mila om te dansen. Zijn lach verdween direct op zen gezicht, Mila fronste met haar wenkbrauwen en keek in de richting waar Jonas naar keek. Nu verstond ze het. "Gaan wij samen dansen? We zouden een topduo zijn! We gaan echt schitteren." Zegt Brandon enthousiast. Jonas: ja ik kan niet eens dansen. Het zou toch een ramp zijn om samen met Mila te dansen. Ondertussen zei Mila dat ze met iemand anders ging dansen. "Ja sorry Brandon. De volgende keer." "Jonas?" Vraagt Mila. Jonas keek naar boven. Mila aarzelde: "euh.. Wil je met mij.. Dansen?" Jonas was verwondert. "Ik kan dat wel totaal niet he." "Ik help je." Glimlacht ze.  Brandon hield ze de hele tijd in de gaten. "Nee het moet zo." "Je moet je buikspieren opspannen, je groot maken." Zegt ze. "Jah.. Je bent zo niet soepel. Hoe gaan we dat goed krijgen." Lacht Mila. "Ja ik weet al dat ik niet goed ben hoor. Je moet het er niet inwrijven." Zegt Jonas. "Kijk." Mila deed haar handen op zijn zij en duwde zachtjes. Jonas verschoot en ademde diep in. "Ja! Zo! Nu je groot maken. Voila perfecte houding." Hij voelde zich rood komen. Hij lacht ongemakkelijk naar haar. Hij is dat niet echt gewoon al dat lichamelijk contact en zeker bij dansen. Maar hij vond het totaal niet erg. Het was Mila! Maar toch was het wat ongemakkelijk. "Euh iets verkeerd gedaan?" Vraagt Mila. "Nee!.. Ik ben gewoon al dat lichamelijk contact niet zo gewoon, ik dans niet veel he." lacht Jonas. "Oei sorry." Mila haalde haar handen van Jonas zijn zij. "Maar het is niet erg hoor!" Brandon brande van jaloezie. Die jonas bakt er echt niks van! Waarom wilt Mila daar mee dansen!
"Ja jongens en meisjes, het is tijd! Jonas en Mila , jullie beurt." Zegt mevrouw de neve. Jonas haalde diep adem. "Het is niet erg als het niet lukt hoor" fluisterde Mila. Ze hadden gedaan met dansen. "Jah.. Mila dat was mooi maar Jonas.. Totaal het tegenovergestelde. Je moet losser zijn!" Zegt mvr de neve streng. Jonas zuchtte. Mila gaf hem speels een duwtje. "Zeg, niet van aantrekken, we gaan wel nog oefenen!" glimlachte Mila. Er kwam direct een glimlach op Jonas zijn gezicht. "Brandon het is aan jou!" Brandon danste perfect zoals gewoonlijk. "Ja Brandon dat is perfect he. Mila dans jij eens met hem." Zegt mevrouw de Neve. "Ik? Waarom?" Vraagt Mila. "Omdat ik denk dat jullie samen goed kunnen dansen." Jonas vond dit alles behalve leuk. Hij wou daar eigenlijk echt niet naar kijken en het liefste uit die danszaal zijn. Die Brandon komt veel te dicht bij Mila. Het ging om een paar centimeters. Plots lagen Brandon zijn handen iets te laag bij haar onderrug en hij keek naar haar lippen. Wat gaat Mila doen dacht Jonas. Ze keek Brandon in de ogen. Brandon ging wat dichterbij maar plots keek Mila naar mij en zocht dan voor een eindpositie om de dans te stoppen. "Ja dat is het, goed gedaan! De les zit erop en Jonas nog héél veel oefenen!" Zegt mvr de neve. Jonas rolde met zijn ogen. Mila ging direct naar de kleedkamer. Jonas verstond het even niet. Even later stond Brandon Mila op te wachten. Op dat moment als ze buitenkwam zegt Brandon direct: "Mila ik begrijp je niet! Waarom neem jij zo'n prutsdansertje! Jij hebt zoveel techniek je moet die ook gebruiken." Mila had daar geen zin in. Jonas luisterde mee om de hoek. "Mila?!" Mila werd geïrriteerd en vloog uit: "Ja ik mag dat toch zelf kiezen? Niemand anders doet dat in mijn plaats!" "Wat jij wilt , maar je laat een enorme kans liggen!" Zegt Brandon kort en loopt weg. "Wow wat was dat?" vraagt Jonas maar hij wist het maar al te goed. "Hij wilt dat ik met hem dans he!" Zegt ze kort. "Is er iets?" Vraagt Jonas. "Laat me gewoon even met rust oké?" zei Mila bot en liep weg.

"Charlie!" Hoort ze om de hoek roepen. Oh het Jimmy. "Charlie, ik heb je overal gezocht! Wat is er ?" Vraagt hij. "Niks! Wat zou er moeten zijn" Lacht ze nerveus. "Maar je liep verdrietig weg daarjuist.." Zegt Jimmy. Ze reageerde niet. Jimmy keek haar diep in de ogen. "Charles?" ... "Ik wil je graag helpen." Ze begon terug tranen in haar ogen te krijgen. "Dat gaat niet." Ze draaide zich om en liep naar buiten. Jimmy verstond het totaal niet. "De meiden zijn vandaag echt raar!" Hoort Jimmy Jonas zeggen. "Tegen wie zeg je het!" Beantwoord Jimmy.

--------------
Oke het is al efkes geleden dat ik iets gepost heb maar ik zit binnenkort met herexamens dusja 🙄

De Ghost Rockers: overal vlinders.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu