Mila keek om en schrok. Ze glimlachte vals."brandon?..." Ze had hier helemaal geen zin in. "Charlie wacht op mij, ik moet gaan." Vertelde Mila. Brandon hield haar tegen. "Sorry van de duw. Charlie kan wachten. En jij gaat iets mogen uitleggen denk ik." Zei Brandon. Mila kon er niet meer onderuit. Ze gingen zitten aan een tafeltje buiten. "Vertel maar. Ik luister. Waarom liep je weg?" Vroeg Brandon. "Dat zijn u zaken niet." Zei Mila. "Mila, ik heb daar wel recht op!" Antwoorde Brandon. Er was een stilte. "Gewoon iets van vroeger. Het voelt niet juist." Vertelde Mila. "Ik ben niet mee. Voelde de kus niet juist?" Vroeg Brandon verbaasd. "Nee, ja,.. Ik weet het niet. Ik ken jou niet." "Je kan mij leren kennen? Jij bent super, ik wil jou wel leren kennen. We kunnen samen dansen, leuk toch?" Zei hij. Ja daar gaan we weer. Samen dansen..
Charlie, Jimmy en Jonas kwamen buiten en zagen Mila en Brandon zitten. "Ah, daar zitten ze!" En Charlie ging naar hen toe. Jimmy pakte haar vast "Charlie laat ze eens even. Ze zijn aan het babbelen." Zei Jimmy. "Is dat die Brandon misschien?" Zei Jonas wat jaloers. "Ja, ze hadden een date. Ik wou vragen hoe het was!" Zei Charlie enthousiast. Jonas kon het niet laten en stapte op Brandon en Mila af. "Kijk nu Charlie, ik hoop dat er geen ruzie komt! Jonas vind Mila leuk!" Zei Jimmy. "Oh serieus? Ik wist dat niet, ik heb het nu verpest voor hen" treurde Charlie. "Maar nee, dat komt wel goed. Zo leren ze elkaar ook beter kennen." Zegt Jimmy en troost Charlie.
Brandon zag Jonas afkomen en lachte. "Wat smijten ze hier binnen!" Mila keek op. Ze glimlachte. Jonas wist direct dat hij Brandon niet mocht en negeerde hem. "Euh Mila, Charlie wacht op jou." Jonas bleef kijken naar Mila. "Euh ja Brandon, geef me gewoon even tijd oké?" Vroeg Mila. "Ja maar niet te lang, de danslessen komen eraan en we moeten samen oefenen." Zei Brandon met een glimlach. Jonas draaide met zijn ogen. Wie zegt dat wij samen oefenen vroeg Mila zich af. "Kom je" vroeg jonas lief. "Tuurlijk" lachte Mila. "Dag Brandon." En Mila liep samen met Jonas naar de andere.
Brandon voelde een steek van jaloezie. Hij vond Mila leuk. Hij wist niet wat hij verkeerd deed, hij wilde het weten en het goedmaken.
Ik denk dat die gast die hier juist stond concurrentie wordt.Ondertussen kon Jonas het niet voor zichzelf houden. "Ken je Brandon goed?" Vroeg hij. "Nee, eigenlijk niet. Hij moest gewoon iets vragen." Zei Mila. "Wat wel?" ... "Oh dat is nie zo belangrijk." Jonas wist het al. Mila is iemand die niet snel in haar kaarten laat kijken. Maar dat maakt ze mysterieus. Maar het klopte overal niet. Charlie zei dat hij speciaal was voor haar. Mila zelf zei dat ze haar bij iemand niet goed voelt.. Dat klopt toch niet. "Bij wie voel je jou niet goed?" Vroeg Jonas plots. -huh van waar haalt hij dat plots.- "hoe bedoel je?" "In het park zei je dat je je bij iemand niet goed voelde." Zei jonas. " dat is een lang verhaal." Zei Mila. Ze wilde het aan iemand zeggen maar niet Jonas. Hij betekende iets voor haar. Hij kon haar altijd doen lachen. Ze wou het niet over die Brandon hebben met hem. "Ik kan luisteren" glimlachte hij. Mila gaf toe, Jonas ging toch de hele tijd doorvragen. "nu niet. Na school oké?" Zei Mila. "Ja super goed!" Zei Jonas iets te enthousiast. Mila keek hem raar aan. "Ik bedoel goed dat je het wilt vertellen." Jonas bloosde. Mila moest lachen van zijn actie daarjuist, hoe hij zich red uit zijn eigen woorden. "Kom we gaan naar Charlie en Jimmy!"
JE LEEST
De Ghost Rockers: overal vlinders.
FanficEen nieuwe school, een nieuwe start, nieuwe vrienden maken. We kennen het allemaal. De meisjes hebben alvast een geweldige eerste dag achter de rug! Maar dat blijft niet zo, het gaat nie altijd even gemakkelijk zoals men het wilt. __________________...