Förra kapitlet:
Jag var inte så mycket för att träffa nya människor.Då fick jag väldigt ont i bröstet och en massa läkare kom in.Det sista jag såg var Felix som började springa ut ur rummet.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag vaknade hemma.Då ser jag Felix stå och dansa.Jag skrattade lite och satte mig upp.Jag hade ju inte ont längre.
"Hallå?"sa jag och fnissade.
"Hej älskling du sov länge du" sa han och kysste mig.
"Hade du tänk att fixa frukost på sängen nu eller?"sa jag och fnissade.
"Fyller du år eller?!"sa han förvånat.
"Nej då men jag kom ju nyss hem från sjukhuset"."Tror jag" sa jag.
"Jaha ja jag går väll och fixar det".Då kom Omar fram till mig.
"Hur mår du?"frågade han.
"Ja jag mår väll bra" sa jag.
"Ja det skulle inte jag gjort" sa han och fnissade.Jag märkte att han kollade på mina bröst.Så såg jag att min tröja hade åkt ner så att man såg min BH.Just då kom Felix in.
"Jaha här står du och visar dina bröst!Får man va med eller?"sa han och skrattade.Jag drog upp tröjan snabbt och la mig.Felix hade gjort en frukt sallad och fixat ett glas med juice.Han hade också lagt ett brev där på.
"Vad är det här?"sa jag och log mot honom.Jag öppnade brevet och läste:"Till Misse"stod det på framsidan."Skulle du vilja följa med oss till London i en vecka?Om du vill ska du hoppa och skrika ja.Men om du inte vill ska du kolla ledset på mig//Haha Felix"Jag hoppade upp och skrek ja.Han skrev ju att jag skulle det så jaja.
"Bra!Vi åker imorgon" sa han.
"Imorgon?Men då kommer ju mamma hem" sa jag besviket.
"Men jag kan ju ringa henne nu!" sa jag glatt.Jag ringde till mamma och hon sa att det var okej.Jag sprang upp och packade sedan åkte vi hem till Felix.Jag somnade jätte tidigt på kvällen fast jag hade sovit så länge.På morgonen vaknade jag av jätte mycket spring ut och in i "vårat" rum.
"Vad gör ni?"frågade jag yrvaket.
"Men vi åker ju idag!"skrek Omar i typ panik.Jag satte mig upp och sprang och började leta efter kläder.Då stannade alla och stirrade på mig.
"Vadå??"sa jag.Alla kollade på min kropp.Juste jag hade bara på mig BH och trosor.Jag satte snabbt på mig kläder och sminkade mig.
----------------------------------------------
På flygplanet:
"Vi hann i tid" sa Felix och pustade ut.
"Jaaa det gör man alltid när man är med mig" sa jag och log mot alla.Jag somnade nästan direkt.Jag vaknade av en massa ljud av kamera blixter.Jag låg där med Felix armar runt mig och mina runt hans.Han hade tagit av sig tröjan och vi hade på oss en filt.Jag låtsas sov för jag tyckte att det var så mysigt.Men då vaknade Felix.Han fortsatte att krama mig och han pussade mig i pannan.Jag låtsades att jag vaknade då.
"Tjena snygging" sa han.
"Vi är framme om 10 minuter så du behöver inte somna igen" sa han och log mot mig.Jag log tillbaka.
"Ni får skaffa erat egen rum" sa Omar och skrattande.
"Ha ha ha" sa jag sarkastiskt.Då landade planet.Jag sprang ut ur planet först av alla.
"Har du aldrig varit utomlands eller?"sa Felix.
"Ja men jag har aldrig vart i London!"."Tänk hur mycket jag kommer att shoppa!"sa jag och hoppade runtomkring som en galning.
"Hörru ta det lugnt sa Oscar och kollade på mig.Jag bara gav honom en bitch blick.Det var som att jag kände alla redan."Ska vi åka till hotellet eller?"sa jag."Felix har ju redan gått så vi kan väll också gå då"sa jag och log.Jag var så himla glad då.
YOU ARE READING
Never again
FanfictionFelix Sandman.Värsta gangstern.Jag var nog kär i honom.Igen.Ska jag fortfarande vara ihop med han efter allt skit jag gått igenom med han???