Del 24 Never again

995 20 3
                                    

Förra kapitlet:

Felix tittade surt på Omar och gick ut."Tack"sa jag till Omar.Han nickade till mig och satte sig igen.Jag blundade och somnade.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag vaknade av att Omar skrek.Jag satte mig snabbt upp och sprang ut till Omar.Där stig Felix med ena knytnäven riktat mot Omars ansikte.Jag skulle precis springa fram till Felix när han slog Omar så att Omar föll ner på marken.Felix tittade på mig och jag gav honom en örfil.Han ryckte åt sig min arm och drog mig tätt intill sig."Skrik inte"sa han.Jag försökte skrika men då tog Felix sin hand över min mun.Han tvingade in mig i en garderob och låste in mig.Jag satt där och skrek men ingen öppnade..

Efter kanske 1 timme(hade ingen uppfattning om tiden då)så kom Felix och öppnade dörren till garderoben och drog ut mig.Han slängde ner mig på golvet med en duns.Det gjorde ont i magen."Akta barnet"sa jag surt till honom."Jaså du bryr dig om det?"sa Felix och sparkade mig i magen.Jag höll för magen medan jag försökte hålla tårarna inne.Han tog satts och sparkade mig igen."Felix sluta!!!"skrek jag i panik.Det var precis som första gången.Han sparkade och sparkade och tillslut blev allt svart.

Jag vaknade när en doktor och en polis kom in och polisen tog Felix.Felix försökte ta sig loss men polisen var starkare.Doktorn kom fram till mig och undersökte mig."Jävla hora!"skrek Felix till mig innan polisen förde ut honom ur mitt rum.

----------------------------------------------

Ok det här var ett jätte kort kapitel men jag har så hiiiiiiimla mycket i skolan nu.Men jag kanske lägger ut ett kapitel imorgon.Men vem firade Omar idag?15 år kan knappt fatta det!Vad har ni gjort idag då bästa foooers?(Tror att dem flesta är foooers)Men ja själv har jag bakat tårta med min bästis för att Omar fyllde år.

/Puss puss på er!

Never againWhere stories live. Discover now