Förra kapitlet:
Kan du förlåta mig?"sa Felix.Jag nickade och kramade han."Maja då?"sa jag."Hon var bara en slampa"sa Felix.Jag log mot han och skrattade.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dem senaste veckorna har jag bara varit med Felix.Skolan började imorgon men vi slutar ju 12 så vi är inte där så länge.Jag skulle sova hos Felix så jag packade kläder lite smink och sov kläder.Jag började gå till Felix och på vägen dit träffade jag såklart Maja.Jag gav henne en bitch blick och fortsatte att gå."Misse....förlåt det var inte meningen"sa Maja och tog tag i min arm."Råkade?!Hur kan man råka försöka ta Felix ifrån mig!?"sa jag och fortsatte att gå.Maja gick efter mig och jag började springa.Jag plingade på hos Felix och Maja tog tag i mig.Då öppnade Felix och jag försökte ta mig ur hennes grep."Släpp mig!"sa jag och drog bort hennes hand."Maja stick!"sa Felix.Hon kollade surt på mig och gick. "Hej"sa jag lite blygt."Hej babe"sa han och kysste mig på pannan.Vi gick in till Felix och började att kolla på film.Få ringde hans mobil.Han gick in till köket och pratade.Jag tog upp min mobil och såg att Maja hade skickat en massa meddelanden t.ex "Jag mår skit kan du svara när jag ringer?" "Hallå????" "Svara då!" "Nehä svara inte då!" "Hhhhhhaaaaaallllllllåååååå?!?!?!?"Jag bara ignorerade alla sms och gick ut till Felix i köket."Jag måste till min danslektion"sa han ledset.Jag nickade och kollade ner i marken."Och du får följa med!"sa han glatt sedan.Vi gick ut i hallen och tog på oss skorna.Felix skrev ett sms till Cecilia (hans mamma) så att hon skulle veta vart han var sedan började vi gå hand i hand till dans studion.Det kändes konstigt att gå här med Felix i MIN stad."Felix varför går du på dans här när du bor i Stockholm?"frågade jag han."Har du tappat minnet eller?"sa Felix.Jag skakade på huvudet."Jag har ju flyttat hit!"sa Felix."Va!?Har du flyttat hit?"sa jag glatt.Han nickade.Jag kramande han och kysste han.Vi gick in till dans studion och dem andra var redan där.Dp fick jag ett sms av mamma."Du ska på din gymnastik nu,första gången i år;)"Jag kanske inte har berättat det men jag går i gymnastik.Ja men det har ju varit sommarlov så då har det ju varit lov från det också."Felix,jag måste gå till gymnastiken nu"sa jag.Han nickade och vi sa hejdå till varandra. Jag började gå genom skogen.Det hade blivit mörkt så jag satte i hörlurarna för att det inte skulle bli lika läskigt.Då prasslade det till i buskarna och en man hopade ut.Jag gjorde ett försök att springa men han tog tag i min arm så jag inte kunde gå."Släpp mig!"skrek jag.Men då började han dra av mig mina byxor och han drog av sig sina.Han stoppade in hans "lilla vän" i mig.Han gjorde det om och om igen sedan sprang han iväg åt samma håll som gymnastik salen låg.Jag satte mig ned och grät.Jag tyckte så synd om mig själv.Jag hatade mitt liv och nu så måste det här hända.Jag hade ju tur för andra brukar bli misshandlade när folk våldtar dem,men jag vart ju inte det.Jag ställde mig upp och började springa mot gymnastiken.När jag kom fram gick jag bara in som att inget hade hänt.Jag tog av mig mina skor och min jacka och gick in till omklädningsrummet.Jag tog av mig mina vanliga kläder och satte på mig min gymnastik dräkt.Jag gick ut till salen där alla satt och väntade."Hej"sa jag och satte mig i ringen på golvet.Vi började med att stretcha sedan tränade vi på att stå på händerna.Jag tränade på att göra en cartwheel för jag var inte så bra på det.Och på slutet tränade vi bakåt volter."Slut för idag"sa vår lärare och alla gick för att duscha och byta om.När jag var på väg in till omklädningsrummet fällde någon krokben för mig så att jag ramlade framåt.Jag kollade upp och där stod mannen som våldtagit mig.Jag ställde mig upp och sprang efter dem andra. Jag bytte om snabbt och ringde till Felix och frågade om han kunde skjutsa mig hem till han.Han sa att han kunde det och efter några minuter kom Felix.Jag hoppade upp bakom honom på hans moppe och sedan körde vi iväg. Det tog inte så lång tid att komma hem och när vi kom hem till Felix slog hans mamma armarna om mig och gav mig en bamsekram."Gud mår du bra?"sa hon till mig.Jag nickade."Jag såg mannen och när du satt och grät"sa hon.Jag kollade förvånat på henne. "Han gjorde väll inte illa dig va?"sa hon. Jag skakade på huvudet."Vilken man?"sa Felix då."Nej,det var inget" sa Cecilia och gick in."Misse?"sa Felix och tittade på mig."Nej det var bara...."då började jag gråta."Han våldtog mig"sa jag snabbt.Felix bara stod där och kollade på mig."Va?Det ser inte ut som att du har blivit det"sa Felix."Men jag hade väll tur"sa jag och satte händerna i kors."Ja ja"sa Felix och så gick vi in.
----------------------------------------------
Förlåt för att det inte kom upp ett kapitel igår men jag har vart i stugan och där har jag inget internet men ja nu är jag hos mormor och har internet.Det kanske kommer upp ett imorgon.
//Puss puss :*
YOU ARE READING
Never again
FanfictionFelix Sandman.Värsta gangstern.Jag var nog kär i honom.Igen.Ska jag fortfarande vara ihop med han efter allt skit jag gått igenom med han???