Förra kapitlet:
Jag nickade för att Ogge hade sprungit på min hand.Jag tittade på hans blodiga händer.Det var något som inte stämde..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi gick hem och somnade på Ogge's soffa.
Jag vaknade av att Ogge satt och kollade på nyheterna.Helt plötsligt kom Felix upp på nyheterna.''Igår natt hittades en mördat kille på änglahoms vägen.Polisen tror sig ha hittat mördaren''sa nyhets reporten.Jag kom att tänka på Ogge's blodiga händer.Nej Ogge kan inte ha gjort det.Jag kan inte tänka så han är min bästa vän.Jag tittade på Ogge som såg vett skrämd ut.Då bröt jag ut i tårar och precis när jag skulle gå ut öppnades dörren och två poliser kom in.''Oscar Molander du är gripen för mordet på Felix Sandman!''ropade en polis och båda höjde sina pistoler.Jag stod helt tyst och tittade på och när Ogge vart gripen sprang jag till stranden och satte mig och grät.Jag skulle inte klara mig utan Felix här på jorden.Jag vill också komma till himmeln.Slipp allt skit.Jag sprang hem och skrev en lapp som jag skulle lämna till mamma.
''Hej mamma!
Felix har dött och jag kommer inte klara mig utan honom!;(Så jag har bestämt mig att ta självmord.Jag älskar dig otroligt mycket men tyvärr kan jag inte stanna här nere på jorden med dig.Jag vill vara med Felix.Hoppas att du inte blir för ledsen.Hej då mamma.Hälsa alla i släkten att jag älskar dem.Puss från misse.
OBS!Läs upp det här på begravningen!''
Jag sprang ut ur huset efter att ha skrivit det.Då såg jag Per komma springandes till mig.Jag stannade.''Han riktade en pistol mot mig men jag bara sto där.''Ska du inte bli rädd?''frågade han mig.''Nej jag vill dö skjut mig!''sa jag till han.''Nej jag kan inte''sa han.''Då gör jag det väll själv!''sa jag och räck pistolen ur hans hand.Några sekunder efter sköt jag mig själv...
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Nu var jag med Felix igen.Och inget,verkligen INGET kan skilja oss åt nu.Inte ens döden...
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
----------------------------------------------
Ja det här var slutet på min ''bok''.Hoppas att ni gillade den kommentera gärna då:)På julafton kommer det första kapitlet på min nya ''bok''som heter ''bakom kameran''Hoppas att ni gillar den med.Hejdå tillsvidare.Den här boken kommer jag att ha kvar så att man kan läsa den men jag kommer inte uppdatera på den.
NI ÄR BÄST!😘
YOU ARE READING
Never again
FanfictionFelix Sandman.Värsta gangstern.Jag var nog kär i honom.Igen.Ska jag fortfarande vara ihop med han efter allt skit jag gått igenom med han???