Del 25 Never again

977 20 4
                                    

Förra kapitlet:

Doktorn kom fram till mig och undersökte mig."Jävla hora!"skrek Felix till mig innan polisen förde ut honom ur mitt rum.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag sa att jag var okej till doktorn. "Vart är Omar?"frågade jag i nästan panik."Jo han sitter där nere.Ville du träffa han eller?"sa doktorn.Jag nickade och han följde med mig ner till Omar.När jag såg att Omar satt där och kollade på film sprang jag fram till han och kramade honom länge.Jag grät och Omar tittade medlidande på mig.Jag var så glad att jag hade han.För nu har jag inte Felix."Omar lova att du aldrig lämnar mig som Felix"sa jag till Omar och tittade in i hans djupa bruna ögon. "Misse jag lovar det tusen gånger om"sa han och kramade mig.Jag satte mig i soffan brevid han och bara hade bra.Men efter någon timme med Omar fick jag jätte ont i magen och Omar ringde till sjukhuset."Dem kommer snart"sa han.Jag nickade och satte handen på magen.Jag la mig ner i soffan."Omar jag måste berätta en sak"sa jag till Omar.Han nickade."Jag är gravid"sa jag tyst."Med Felix!?"sa Omar och ställde sig upp.Jag skakade på huvudet."Så du var otrogen eller?"sa han och såg lite sur ut."Jag blev för fan våldtagen Omar!Varför skulle jag göra så mot Felix!!??"sa jag och ställde mig upp.Omar nickade och satte sig ner igen och jag satte mig också.Det var tyst tills ambulansen kom och jag fick följa med dem in i ambulansen men Omar fick inte följa med.Jag somnade av smärtan sedan.

"Doktorn vi har en diagnos"hörde jag en tjej säga."Jaså vad är det då?"hörde jag en manns röst säga."Hon har en död bebis i magen så vi måste operera ut den"sa tjej rösten igen.Jag kunde inte öppna ögonen,röra mig eller säga något.Sedan kände jag en gasmask mot mitt ansikte och jag somnade.

När jag vaknade,igen så låg jag hemma hos mig."Hallå?"sa jag lite tyst.Då hörde jag fotsteg utanför mitt rum och Omar kom in."Omar!"sa jag lyckligt och sträckte ut armarna som ett tecken att jag ville ha en kram.Han kom fram och kramade mig."Hur mår du?"frågade han sedan."Jo jag mår väll bra,och dåligt"sa jag."Har du ont?"frågade Omar och kollade ner på min mage.Jag skakade på huvudet."Vad bra då"sa han och kramade mig igen."Jag är hungrig"sa jag sedan."Ska vi gå till stan och fika?" frågade Omar mig.Jag nickade."Jag ska bara gå och fixa mig du kan vänta nere"sa jag till Omar."Okej lilla prinsessan"sa han och gick ut.Jag började ta på mig kläder.Det fick bli ett par vita jeans och en stickad tröja.Det var ju trots allt väldigt kallt.Sedan tog jag bort det gamla sminket och sminkade mig på nytt,jag satte upp mitt hår i en hästsvans och gick ner till Omar."Vad fin du är"sa Omar."Tack"sa jag till Omar och log.Vi började gå mot stan och det var riktigt kallt.Plötsligt stannade Omar."Misse vill du bli....

----------------------------------------------

Vad tror ni att han kommer att säga?

Det kommer nog ett kapitel imorgon också för jag är sjuk så jag har typ all tid i världen att skriva.Men hoppas att ni gillade kapitlet.

//Puss puss

Never againWhere stories live. Discover now