Förra kapitlet:
Hela mitt liv var perfekt nu.Maja hade gått och pratat med Omar.Precis när jag skulle säga att jag älskade Felix kom Maja in springandes med tårar över hela kinderna."Misse kan jag få prata med dig?"sa hon och drog ut mig i hallen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Felix kommer att krossa ditt hjärta igen!"viskade hon medans tårarna sprutade."Va?"sa jag."Omar berättade"sa hon.Vi stod där och bara grät tillsammmans."Jag ska krossa hans hjärta före han krossar mitt,jag lovar"sa jag och log mot henne.Hon nickade."Rätt åt han"sa hon och fnissade lite.Vi gick in till dem andra och alla frågade vad som hade hänt förutom Omar.Han kollade bara ledset på mig.Jag gick och satte mig bredvid Felix."Jag älskar dig"sa jag så att han inte skulle förstå att jag visste.Han sa inget han bara log.Det kan ha varit han som skrev det konstiga meddelandet."Felix kan jag få prata med dig?"sa jag och log mot Maja hon såg lite osäker ut.Sedan nickade hon."Ja visst"sa han och följde med mig ut i hallen."Du jag har tänkt på mitt meddelande som jag fick"sa jag."Och?"sa han."Jag tror att jag vill göra slut med dig"sa jag snabbt.Han bara stirrade på mig."V....va??!"nästan skrek han."Ja jag tycker att det är bäst så"sa jag."Hur fan kan du?!"skrek Felix.Han sprang in på toaletten och jag hörde några snyftningar och jag log för mig själv.När jag kom ut glodde alla på mig.Till och med Omar och Maja."Vadå?"sa jag och snart kunde jag inte hålla tårarna inne."Vad gjorde du?"sa Omar.Nu kunde jag inte hålla tårarna inne.Vad hade jag gjort?.Alla var sur på mig.Förutom Maja hon bara log. "Du borde gå nu"sa Omar.Jag bara gick ur och när jag kom ut satte jag mig på marken och började stor gråta.Jag har ingen att gå till nu...Mamma är ju borta med jobbet och pappa ja han har ju vart borta hela tiden.Jag hade glömt mina nycklar inne hos Omar och nu började det bli mörkt.Jag ville ju inte gå dit igen ju.Jag gick ned på stan och försökte söka skydd för det hade ju så klart börjat regnat.Jag satte mig på marken under att träd.Mina ögonlock blev tyngre och tyngre och jag somnade.När jag vaknade var det kol svart.Jag hörde att några gick längre bort och när jag skulle kolla vilka det var som kom så var det två killar från min förra skola.Jag hade bytt skola för att dem mobbade mig och nu var jag här ensam med dem.Dem gick fram mot mig."Men vem har vi här då?"hörde jag Michael säga.Han och Emil flinade mot varandra och började sparka och slå mig."Snälla"fick jag fram men jag hörde inget svar för allt blev svart.
När jag vaknade så låg jag på asfalten med en massa blodfläckar runt mig.Jag försökte ta mig upp men det gjorde för ont.Då kom det fyra killar gåendes längre bort.Så klart var det Omar,Oscar,Omar och Felix.Jag fortsatte att spela medvetslös för att det var ju deras fel och jag ville att dem skulle få skuld känslor.Jag låter väldigt elak nu men jag gillar att vara den svaga som blir skyddad.Det känns liksom som att jag är speciell då.Dem sprang fram mot mig.Omar skakade på mig och jag kände att det gjorde väldigt ont i axeln då.Jag hade tårar och blod överallt och jag förstår om dem är oroliga då.Felix värde upp mig i hans famn och han hade tårar i ögonen.Det gjorde ont i hela kroppen och nu skrek jag av smärta."Förlåt mig,det var inte meningen att det skulle bli så här"sa Omar."Va!?Du sa ju att hon ville gå!"sa Felix."Okej jag skickade ut henne för att jag var sur på henne okej!"Felix suckade."Det här är ditt fel!Se på henne!Hon kunde fan ha dött!"sa Felix surt.Han bar hem mig till sig själv och la ner mig på soffan."Förlåt mig"sa jag till Felix med en hes röst.Han nickade.Ogge och Oscar hade inte sagt något på hela tiden.Nu kom Maja ut från köket och när hon såg mig satte hon hon händerna och sprang fram till mig.Hon satte sig bredvid mig."Herregud"sa hon och började gråta.Oscar och Ogge hade gått hem och nu var det bara jag,Omar,Felix och Maja.Jag kunde fortfarande inte röra mig och nu hade jag ondare än någonsin.
YOU ARE READING
Never again
FanfictionFelix Sandman.Värsta gangstern.Jag var nog kär i honom.Igen.Ska jag fortfarande vara ihop med han efter allt skit jag gått igenom med han???