Förra kapitlet:
Jag knöt min hand och slog henne så hårt jag kunde.Hon föll till marken och jag sprang ut i skogen som låg några meter bort.Jag sprang längre och längre ut i skogen och helt plötsligt försvann marken under mig och jag föll.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1.Vakna
2.Lev
3.Dö
4.Börja om
Jag kände inte mina armar,ben,nej jag kände ingenting.Jag försökte röra mig.Men det gick bara inte.Var jag död?Nej så kunde jag inte tänka.Jag hörde röster några meter från mig och jag kunde äntligen öppna mina ögon.Mina ögon bländades av en stark lampa.Jag tittade åt sidan och såg att Felix satt där helt förstörd.Han hade blodsprängda ögon och tårar som bara blev fler och fler.Framför honom stod en doktor och pratade med han.Felix mötte min blick och sprang fram till mig."Herregud gumman hur mår du?Har du ont någon stans?Puttade någon dig?Vad hände?"Felix ställde säkert 1000 frågor men jag kunde inte svara jag hade för ont."Kom här hon måste få vila"sa doktorn lugnande till Felix och förde ut han ur rummet. Doktorn gick tillbaka till mig."Du kommer att behöva stanna här några veckor för att bli helt återställd"sa doktorn.Jag nickade för jag ville ju bli helt återställd."Men du kommer inte att få träffa någon annan är doktorerna"sa han och kollade på mig med sina svarta stora ögon.Jag kände oron krypa längst ryggraden.Jag ville ju inte vara utan Felix i flera veckor!"Okej då blir det så,försök att sova nu"sa doktorn och log mot mig.Jag somnade direkt..
4 veckor senare:
Idag skulle jag få åka hem till min kära Felix.Gud så mycket jag hade saknat honom.Kag tog upp mil stora väska från golvet och började gå i dem långa korridorerna.Jag öppnade den stora porten och gick ut.Gud vad jag hade saknat det här.Jag tog upp min mobil.Jag tryckte in mig på kontakter och ringde "Felix❤️"Det tog några sekunder innan han svarade.(m=misse f=Felix)
F:Tja det är Felix.
M:Ehm hej kan du komma och hämta mig?
F:Vem är det jag pratar med?
M:Misse såklart.
F:Va du är ju död?!
M:Va jag är inte död?!
F:Men doktorn sa ju...
M:Kan du komma och hämta mig eller inte?
F:Jag tror inte att det går...
M:Varför inte?
F:Jag är liksom med...
M:Men vem???
F:Med min...liksom....nya flickvän.
Mitt hjärta stannade.Har han en ny flickvän?Det tar en månad och han har redan en ny flickvän!Jag skulle vara ledsen i minst 2 månader om han dog!Han är så jävla idiotisk!
----------------------------------------------
Tack för över 9k reads!Och tack för alla votes!Älskar er!Har like bråttom så det blev ett kort kapitel hoppas iallafall att ni gillade det.
-Puss och kram
VOUS LISEZ
Never again
FanfictionFelix Sandman.Värsta gangstern.Jag var nog kär i honom.Igen.Ska jag fortfarande vara ihop med han efter allt skit jag gått igenom med han???