Del 12 Never again

1.1K 13 0
                                    

Förra kapitlet:

Jag hade fixat den perfekta presenten till Felix imorgon som jag tror att han kommer att älska.Alla somnade precis när vi kommit hem.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag vaknade först av alla.Juste idag är det Felix födelsedag!Jag gick ner och fixade frukost på sängen och väckte dem andra.Vi tog med oss frukosten och två paket upp till Felix."Ja må han leva, ja må han leva,ja må han leva ut i hundrade år"sjöng vi och han vaknade.Han log mot mig.Jag gav han frukosten och presenterna."Till mig?"sa han.Vi nickade.Han började att öppna den första presenten."Fifa 14!?"sa han uppspelt och kramade oss.Sedan öppnade han den andra presenten.När han öppnade den började han as garva.Alla kollade konstigt på mig.Felix höll upp presenten.Felix bara fortsatte att skratta."Komdomer?"sa Omar och kollade på mig med ett peddo smile.Jag log."Bäst att nu skaffar ett rum"sa Oscar.Vi skrattade.Vi åkte ner på stan när vi hade ätit frukost och Felix hade fått alla sina presenter.Mamma hade åkt bort med jobbet igen och nu var det jätte länge sedan jag träffade henne.Men jag saknade inte henne alls när jag var med Felix.På stan gick vi i en massa affärer och sedan satte vi oss på Starbucks och fikade.Då såg jag en person som jag kände igen.Det var Olly."Felix Olly är här"sa jag och puttade lite på hans arm."Den jäveln kommer inte att komma åt dig"sa han och pussade mig på pannan.Jag log.Då kom Olly fram till vårat bord."Stick ditt jävla äckel!"sa Felix och ställde sig upp.Olly backade."Misse säg åt han då,du älskar mig ju"sa Olly.Jag flyttade mig till Oscar."Misse?"sa Olly.Jag skakade på huvudet."Nej"viskade jag fram.Felix stod fortfarande fram för Olly som försökte ta sig till mig."Låt henne va!"sa Felix.Jag gick fram till Felix och satte min hand runt hans midja."Gå"sa jag tyst och kollade ner i marken.Då gick han."Felix jag måste gå på toa"sa jag och började gå.Han nickade.Jag gick in på toaletten och sköljde av ansiktet.Då kom någon in.Det var så klart Olly."Nejmen hej"sa Olly sarkastiskt.Jag bara nickade åt honom.Jag fortsatte att tvätta händerna.Men då tog Olly sin hand om min mun och låste in oss på en toalett.Jag skrek men det kom inget ljud.Då hörde jag att en dörr öppnades."Misse är du här?"hörde jag Felix säga.Jag skrek och sparkade.Jag träffade dörren och han hörde det."Misse är du här?"sa han.Jag skrek och sparkade."Ja hon är här med mig"sa Olly."Släpp ut henne nu!"sa Felix och började att rycka i handtaget. "Jag kan släppa henne snart,först ska vi ha det lite kul"sa Olly och började ta av mig tröjan.Jag skrek och sparkade ännu mer.Han band mina händer och satte tejp för min mun.Jag skrek och skrek.Han tog av mina byxor och nu låg jag där i bara underkläder."Nu ska vi ha lite kul älskling"sa han högt så att Felix skulle höra.Jag började gråta och sparkade och skrek ännu mer.Felix hade börjat att sparka på dörren och Olly hade tagit av sig sin tröja.Han knäppte upp min bh och jag skrek mer än jag någonsin gjort i hela mitt liv.Han började ta av mina trosor men så fick Felix upp dörren.Jag låg där halv naken och jag grät som aldrig förr.Felix sprang fram till mig och kramade mig.Jag bara låg där och grät jätte länge men sedan kom Omar,Ogge och Oscar.Felix sa åt dem att inte gå in.Jag var tacksam för det för jag låg ju här med bara trosor.Olly hade redan gått.Jag bara låg där på marken och kramade Felix medans jag grät."Förlåt Felix"viskade jag i hans öra.Jag hade ju förstört hans födelsedag."För vad?"viskade han."Förlåt för det här"sa jag och började gråta.

Never againWhere stories live. Discover now