Förra kapitlet:
Jag älskar dig vad som än händer"viskade jag till han."Jag älskar dig med"sa han.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi satt där och bara kramades.Oscar tittade fortfarande frågandes på oss."Sååå......hur är det med Omar?"frågade Oscar.Jag och Felix kollade på varandra."Jag mö..jag avbröt honom."Läkarna kunde inte rädda honom" sa jag och tårarna kom. Jag hade just ljugit för Oscar!Kommer han bli sur om han får veta sanningen?Felix tog av sig tröjan och la sig ner i sängen.Jag la mig på hans bröst och somnade.När jag vaknade låg Felix och höll på med mitt hår.Jag log mot mot honom.Han var så gullig.Jag hade nästan glömt bort det som hände igår.Nu var allt underbart.Förutom att Omar var död.Felix hade somnat om.Då knackade det på dörren.Jag reste mig och gick och öppnade dörren.Och där stod Omar!"Hej"sa han och log."Jag trodde...att.."jag fick inte fram nå mer för jag var så glad."Var död?"frågade Omar.Jag nickade och kramade Omar.Då vaknade Felix."Vem är det älskling?"sa han nyvaket."Det är OmarHan är inte död!"jag skrek det så att även Oscar vaknade.Felux gick fram och kramade honom.Oscar kramade han också."Men vart är Ogge?"frågade jag."Han är och köper frukost"sa Omar.Jag nickade och gav honom en kram.Alla var så glada att han hade överlevt.Då kom Ogge in."Vem vill ha lite pizza?!"ropade han från hallen."Jag!"skrek alla i kör.Vi hade det jätte kul hela kvällen.Men imorgon skulle vi ta flyget hem.Ganska tråkigt.När vi skulle gå så sova så passade jag på att fråga vem tjejen han kysst var.Det gjorde lite ont i mitt hjärta när vi pratade om det."Nej men det är bara en gammal kompis till mig"sa han och log."Vad var det hon hette?"frågade jag."Bailey"sa han.Jag nickade."Fint namn"sa jag lite stelt."Du jag lovar att vi inte har något tillsammans.Jag och Bailey är bara kompisar"sa han och satte sina händer runt min midja och kysste mig.Jag kollade i hans djupa ögon.Man nästan drunknade i hans fina ögon.Kunde man vara mer perfekt?När vi gick och la oss i våran säng låg vi och pratade i flera timmar.När jag vaknade stod alla killarna och bara kollade på mig och Felix."Vadå?"sa jag."Inget"sa Omar och fnittrade.Jag bara la mig på Felix mage igen och somnade om.Jag vaknade av Felix härliga röst."Upp och hoppa gumman"sa han med en ljus röst sim att han pratade med en bebis.Jag slog han lite lätt på armen och han skrattade lite."Vi ska åka nu"sa han."Ja jag kommer snart" sa jag."Skynda dig vi vill ju komma i tid"sa han och blinkade med ena ögat.
YOU ARE READING
Never again
FanfictionFelix Sandman.Värsta gangstern.Jag var nog kär i honom.Igen.Ska jag fortfarande vara ihop med han efter allt skit jag gått igenom med han???