Medya ölüm sebebi 😍
XxXPoncikPandaXxX adlı okuyucuma ithaf ediyorum ^_^ (^^)
Medyadaki şarkı A Pink-No No No
Bence güzel bi şarkı tavsiye ederim^^--------------++-+---+--+------++--+++-----
(Geberin emi artilar😠)⏩YOSUN⏪
Nihayet tatil gelmistir. Ve sen hep istediğin gibi sevgilin Tae ile tatil yapabileceksindir.Sen memleketin Busan'a gitmek istiyorsundur. Ama Tae Jeju adasina gitmek için ısrar ediyordur. Sen aileni çok ozlemissindir ve onlarla güzel bir tatil yapmak istiyorsundur. Tae ise baş başa bir tatil istiyordur. ~Ben olsam Tae yı secerim kkk~
"Ya bebeğim noluyy ya noluyy ben seninle basbasa bir tatil geçirmek istiyoyum."
"Ama Tae onlar da benim ailem."
"Diger tatilde de onların yanına gideriz (adın) lütfen ama ya. Bak her istediğini yaparim."
"Her istedigimi mi? 😏 "
Yüzünde sinsi bir ifade belirirken Tae sana korkuyla bakıyordu. En fazla ne isteyebilirdin ki.
------
Nihayet Jeju adasina varmistiniz. Sen yorgun argın direk otele çıkıp yataga atlarken Tae de eşyaları yerlestiriyordu. Ama surekli sana soru sorup uyumani engelliyordu.
"Bebeğim bunları nereye koyuyum?"
"Bunların yeri burası mı? " Ve daha niceleri..
Artık gına geldiğinde hızlıca kalkıp Tae nin elindekileri alıp bir bir yerleştirdin. Sonra direk yatağa yattin anında uyudun ~yol yorgunusun ya hani~
Tam uykunun en güzel yerindeydin ki seni durten parmaklarla hisimla arkani dönüp parmağın sahibine baktin.
"Ne var Tae!" Sesin istemsiz olarak çok yüksek çıkmıştı.
"😞 Şey.. Ben.."
"Ne sen ? Ne Taehyung?!"
"Dusundum de belki denize gireriz diye..."
"İyi dusunmussun havlunu al git uyuycam ben!" ~acaba zalimin kızı misin😠~
"Ama beraber.."
"Off Tae git işte.."
Ona biraz da olsa sinirliydin zaten iki buçuk yıldır aileni goremiyordun. Şimdi de Tae yüzünden bir yıl daha bekleyecektin.
Tae sessizce odadan çıktığında için acimisti. İnsan sevgilisine ~hele de bu Tae ise~ nasıl böyle davranirdi.
Yarım saat sonra vicdan azabından yerinde duramiyordun. ~yaa iste böyle carpilirsin cnm~ hemen cantani alıp odadan ciktin.
Hızlı adımlarla sahile giderken bir yandan da Tae ye kendini nasıl affettirecegini dusunuyordun. Bayağı bi uzmustun çocuğu.