Big Bang- Bang Bang Bang dinleyerek yaziyorum. Kafa güzel yani kkk ^_^^_^
Bof etkisinde kalan bir adet ben tarafından yazılmıştır ~
Medyadaki şarkı yine Big Bang- Haru Haru. Sonunu onunla okuyabilirsiniz..
-------------------------------------------------
⏩GEÇMİŞ⏪
Koridorun sonundaki ayak seslerini duyduğunda hemen yanındaki dolaplarin oldugu duvara saklandin.
Şükür ki gelenler Jimin ve arkadaşları değildi.
Yani şimdi niye Jimin'den kaciyorsun değil mi? ~elimden gelse ustune atliycam kkk.~
Jimin seni sevdiğini söylüyordu. Ama ona inanmıyordun çünkü milletten duyduguna gore Jimin önüne gelen her kızla çıkıp sıkılınca bırakıyordu. ~uzgunum Jimin. Badboy tipli olman benim suçum değil ^^ ~
Bu yüzden ona bir türlü guvenemiyordun. ona bunu milyon kere soyledin ama o seni bırakmıyor her yerde karsina çıkıyordu.
Bu durum uç aydır devam ediyordu. Sen bikmistin ama Jimin bikmiyordu. Eve giderken peşinden geliyordu okulda da rahat bırakmıyordu. Sen de bu yüzden ondan kaciyordun.
~burdan diğer yazarlara sesleniyorum. Bu sarkiyi dinleyerek hikaye yazmayin. Zaten yazamazsiniz. Dans etmekten yazamiyom yaw bang bang bang 😁~
Tam rahatlamis bir biçimde onune dönüp yürümeye baslayacaktin ki kaslı -baklavali- bir bedene carpman bir oldu. Kafani kaldırdığında Jimin sana gülümseyerek bakıyordu.
"😒 " İlerlemeye başladın tabi o da peşinden.
" Hey neden benden kaciyorsun?"
"Beni rahatsız ediyorsun Jimin. Surekli pesimdesin. Ne istiyorsun benden?"
Jimin pic smile atarak
"😊 Senden bir şey istemiyorum. Direk seni istiyorum.😊"
" Evet soyleyeceklerin bittiyse özel dersime geç kalıyorum bay"
"Bekle ben de seninle geleyim."
Gözlerini devirerek 😒😒 yürümeye basladin. Arada bir hafif yanina bakip onun ne yaptığına bakiyordun.
Acayip yakışıklıydı. ~E yani Jimin bu boru değil kkk~ Aslinda ona inanmak istemistin taa en basinda. Ama milletin anlattığı hikâyeler -biraktigi kızların hikayeleri- seni korkutmaya fazlasıyla yetiyordu.
Ya beni de birakirsa diyordun. Ama tuhaf olan bir şey varsa o da Jimin'in üç aydır baska bir kızla konuşmamış olmasıydı. Ve bu ona güvenme isteğini tetikliyordu.
Özel dersten cikinca kapıda yaslanmis bekleyen bir Jimin gordun. Gözlerini yere dikmiş öylece bakıyordu. Bir seyler dusunuyormus gibiydi. Sasirdin çünkü onu ilk defa böyle goruyordun.