Bu bölümü sulliburcu adli okuyucuma ithafen yazdım. Umarim beğenirsin janim 💕😘✌
Medya Exo-Lotto ✌
------------------------------------------
⏩Pasta⏪
"Ağğhhğhh. Hiğğç değğ biğğ kereğğ ağrımıyoğğrr!!"
Kaşlarını kaldırdin. Kollarını göğsünde birlestirdin.
"O zaman çiğne şu elmayı."
Bay Pink'in azı dişi çürümeştü ama doktora gitmemek için direniyordu. ~O kadar çok şey yersen olacağı buydu Jin 😌~
Jin hiç bir şey olmamış gibi elmayı aldı. Küçük bir issirik aldı ve cignemeye başladı. Acayip acı çekiyordu ama mükemmel bir oyuncu olduğu için tepkisiz duruyordu.
"Çok guzel. Tazeymis elma 😃"
"Öyle mi o zaman biraz daha ye."
Gulumsemeye çalışarak bir issirik daha aldı.
Ne kadar mükemmel bir oyuncu da olsa o da insandı ve daha fazla içinde tutamadı. Gözünden bir damla yaş aktı.
"Sana dedim demi Jin! Kalk dişçiye gidiyoruz!"
"Hayir hayatım mutluluktan ağlıyorum. Elma çok güzel."
Diye hırsla bir issirik daha almasıyla bağırmaya bagladi.
"Ağğğhhğ!! Aciyoooo 😭😭"
"Kalk! Kalk! Hadi ama Jin çocuk musun?"
Sağ eliyle çürük dişinin olduğu yanağını tutarak konuşmaya çalıştı.
"Yağğğ amağğğ gitmeğğ istemi-ağğ!"
~Jin'i eli yanagindayken konuşmaya çalışırken hayal edin bi. Bi hayal edin. Oyşş çok dadli oluyo ya *-*~
"Ah.. Hadi ama Jinnie ~Jinnie nedir ya tovbest cinli der gibi tövbe tövbe ya >içses Rana<~ Çocuk musun ya?!?"
"Yağğ amağ-"
Sıkıntıyla nefesini üfledin. Sag elini beline koyup konuşmaya basladin.
"Hem bak eğer dişçiye gidersek sana çilekli pasta yaparım. Üstünü de kremayla suslerim. Hemide pembe."
Dedin çocuğunu kandırmaya çalışan anne edasıyla. ~Valla janim tebrikler beni kandırdın. Dişçiye isinlandim su an kkk~ Gözlerini kocaman açmış sana bakan Jin'e baktin. O kadar masumdu ki.. 'Sanirim o hala çocuk.' diye geçirdin içinden.
"Gerçekteğğğn miğğğ?"
Güldün. Ve onu taklit ettin.
"Gerçekteğğğn😂"
Sırıttın. İçinden 'Maalesef dişine dolgu yapılınca o pastadan yiyemeyeceksin.' diye geçirdin.
Ne olduğunu anlamadan kapıda ayakkabılarını giyen bir adet Jin gordun.
Pasta diyince şaltelleri atıyordu. Sanırım yemek diyince şaltelleri atıyordu.
---
Arabayı park alanına park edip ~yani başka ne yapabilirsin ki sonuçta park alanı orası sjs >içses Rana< Yha bi sus .ss 😒 >yazar< ~ resmen koltuğa Kore yapistiricisiyla yapışmış olan ~Neden Kore yapıştırıcısı açıklayalım; Japon yapıştırıcısı bitmiş zuahahah >içses Rana< Lütfen bu kısmı görmezden geliniz. >Yazar<~ Jin'i koltuktan kazıyarak zor da olsa özel diş ve ağız sağlığı merkezine surukledin.