Önceki J-Hope ile hayal et bölümünün devamı niteliğinde oldu. .😊😙😆
Medya Suga ft. Suran- So Far Away~☺
Keyifli okumalar ~~
----------------------------+------
⏩Küçük Yıldız⏪
Değişiyordum. Aslında iyileşiyordum desem daha doğru olur. Hoseok hayatıma girdiği andan itibaren ölüm döşeğindeki bir hastanin tekrar hayata dönmesi gibi bir etki bırakmıştı bende.
Her gün biraz daha nefes aldigimi ve yaşadığımi hissediyorum. Sanki önceden hiç yaşamamışım gibi..
Geçmişi silmistik beraber. Ve birbirimize bir söz vermiştik. Geçmişe bakarak geleceğimizi karartmayacagiz diye. Çünkü geriye bakarak ileriye yuruyemezdik.
Ve zaman onunlayken su gibi akıp gidiyordu. Oysa ki ben her anı dondurmak ve sanki bir videoymuş gibi tekrar tekrar yaşamak istiyordum.
Haftalar ve aylar çabucak geçmişti. İkimiz de bir sınıf atlamistik. Beraber geçirdiğimiz aylar boyunca herkes bendeki değişimi farketmişti.
Artık arkadaşlarım vardı. İnanmasi zor ama bir çok arkadaşım olmuştu.
Ve bu sabah o lanet alarm yerine pencereden süzülüp gözlerime çarpan güneş ışığıyla HoSeok'lu bir güne uyanmiştim. Ya da benim deyişimle Hoşşikli bir gün..
Yataktan kalkmadan önce gerinerek vücudumu esnettim. Gözlerim pencereye kaydı. Tahminen güneş dogali en fazla iki saat olmuştu.
O sırada pencerenin onune gelen küçük bir serçe gordum. Minik gagasıyla yiyeceği taşımaya çalışıyordu. Bir sure uğraştı tasiyamadi yiyeceği. Ardından başka bir serçe gelip yanina kondu. Yiyeceği böldukten sonra ikisi de birer parçasını alıp gözden kayboldular.
Kendi kendime gulumsedim. O serçeler aynı bizim gibiydi. Ben tek basıma taşiyamamistim dertlerimi. Hoseok kurtaricim olmuştu. Dertlerimizi paylasarak taşıması daha kolay oluyordu..
Bir sure daha penceremden baktıktan sonra derin bir nefes alarak yatağımin kenarındaki yeşil terlikleri giydim.
Yeşile aşıktım artık Hoseok sayesinde. Onun sevdiği her şeyi ben de seviyordum. Ve bu bana iyilesmem için daha çok güç veriyordu.
Yuzumdeki anlamsız gulumsemeyle banyonun kapısını açıp içeri girdim. Kapiyi kapattıktan sonra aynada kendime bakmaya başladım.
Ve eski günler geldi aklıma Hoseok'dan öncesi..
Oysa şimdi daha canlı bakıyordu gözlerim. Yuzume de renk gelmisti. Gözlerim aynada gulumsememe kaydı.
Ahh Hoseok çok şey degistirmistin bende. Benim hayatım ikiye bölunmüştü. HoSeok'dan öncesi ve sonrası..
Ardından saclarima kaydı gozlerim. Gulumsemem daha da genişledi.
Artık düzleştiriyordum saçlarımı. HoSeok böyle daha çok yakıştığını söylemişti. Düzleştirirken arkalarına yetişemediğim için düzleştiriciyi elimden alıp kendisinin düzleştirmesi geldi aklıma. Sanırım saçlarımı bir daha asla kestirmeyecektim. O dokundu diye..
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra banyodan yavaşça çıktım.
Anında burnuma dolan kokuyla gülümsemem on kat artarken çizgi filmlerdeki gibi kokuyu takip ederek mutfağa vardım.
Ocağın ustunde patatesler kizariyordu. Çok da guzel kokuyordu. Dayanamayıp kenardakilerden bir tane alıp agzima attım.
Çok sicakti. Agzim yanarken ufak çaplı bir 'ah' çıktı agzimdan. Hemen suyu doldurup içince rahatladim.