Bu bölümü rabia_kls ve Gi_zemJin ithaf ediyore!
RanaAkkusss knk sen ninesin jdjdjdhd
-------++++-+++++++++-------------------
⏩Nine⏪
"Yah! YoonGi birak su zımbırtıyi da yanıma gel!"
~Zimbirti? Babaanne? Sjdjhd~
"Kızım senin icine babaannem mi kacti? Benim deniz yatağıma zımbırtı dersen carpilirsin valla."
Milletin içinde birbirinize bagirirarak anlasiyordunuz. Sen denizdeyken Suga yarım saattir deniz yatağı zimbirtisini sisirmeye çalışıyordu.
"Allah Allah! Niye carpiliyormusum acaba!"
"Yatak o yatak. Deniz yatağı olsa da sonuçta yatak. Yataklar kutsaldır!"
~Suga bu sjsjd ne bekliyonuz kk~
Sen tam tekrar bağırmak için hazırlanırken kafana yediğin bastonla arkani dondun.
"Evladım! Bu da kulak ne bağırıp duruyorsun!"
Seksenli yaşlarda bir nine kolluklari ve simiti takmış yüzmeye çalışıyordu. Hadi her şeyi anladım da baston nedir nine? Denize bastonla girmek nedir?
"Ozur dilerim nine gormedim seni."
Kafana bi baston daha yedin.
"Hööyyt! Nine senin babaannendir!"
Ardından seni baştan aşağı suzdu.
~ Nine de sapik çıktı skdjd~
"Kız bak pek de güzelmişsin. Alayım mi seni torunuma?"
Sen ne diyeceğini bilemez halde nineye bakarken araniza sırt ustu yuzerek turuncu deniz yatağının ustune sırt ustu uzanmış bir adet Suga girdi.
"O boş değil nine."
Nine gözlüğünün ustunden Suga'ya bakmaya başladı.
"Yavrum ne diyor bu gri kafa?"
~çarpilcan nine dkdj~
Suga deniz yatağının ustunde biraz diklesti. Sonra bağırarak konuşmaya başladı.
"Diyom ki nine başı bağlı bu kızın! Benim sevdicegim bu kız! Sen torununa baska kız bul!"
Demesiyle kafasına bastonu yemesi bir olmuştu. Ve zavallı swag Suga aldığı baston darbesiyle dengesini kaybedip deniz yatağından dusmustu.
"Ne bagiriyon gri kafa! Sağir miyim ben!"
Nine Suga'yi azarlarken Suga birden denize girmesiyle donmuştu.
"Dondum anaamm!!"
Ardından nineden tekrar bir baston darbesi geldi. Nine 3–0 Suga.
Sense şok olmuş bir halde onlari izliyordun.
"Hele bak şuna hayla bağırıyo! Kızım napçan sen bu gri kafaliyi? Bak benim aslan gibi torunum var. Hemide gözleri böyle çekik çekik."
Suga anında size dönerek işaret parmağıyla gözünü göstermeye başladı.
"Benimkiler ne nine patlıcan mi?" ~kdjdj~
Sen hala ağzını açıp tek kelime edememisken yaniniza siyah kısa saçlı bir kız geldi.