RanaAkkusss bebegime ithafen yirim kis seni 😍
Bu bölümde süper ingilizcemi konusturucam kkk
Medyadaki şarkıyla dinleyin lutfen.
Bigbang-Haru Haru--------------------------------------------------
⏩KONSER PT.1⏪
Hep Kore'de okumak istemistin bu senin en büyük hayalindi. Çünkü sen bir korecandin.
Ailenin de şirketler zinciri vardi. ~zenginsin yani kkk~
Lise bitince ailene Kore'de okumak istediğini açıkladın. Ancak baban şirketin Los Angelas' da kurulacak şubesi için seni oraya göndermişti zorla.
Tabii sen isyan edince kararindan vaz geçmemiş ancak tatilde Güney Kore'ye gitmene izin vermiştir. Hem de iki ay boyunca.
Los Angelas' da kaldığın altı ay boyunca hem okula gitmiş hem de sirketle uğraşmıştın. Bu sayede ingilizcen de epey gelişmişti. Koreceyi zaten ana dilin gibi biliyordun. ~Ohh ne güzel kkk~
O gün yine yorgun argın okuldan şirkete gidiyordun. Cidden artık her şey çok bunaltmisti ama hayallerinin ulkesine gitmene de çok az kalmıştı.
Bir ay sonra dedin kendi kendine. Bir ay sonra bekle beni Seoul.
Sen boyle dalgın dalgın yürürken aşırı bozuk bir teleffuzla birinin sana seslendigini duydun.
"Excuse me?
(Afedersiniz?) " ~Tabi Jimin söyleyince ekşkuijjme ye döndüğünü biliyoruz. 😂~Sana seslenen kişiye dondugunde az daha şaşkınlıktan çığlık atacaktin.
Karsindaki acayip yakışıklı ve asyalı aşağı yukarı senin yaşlarında bir gençti. Aniden Koreli olma ihtimaliyle kalbin heyecanla atmaya başladı.
"How can ı help you?
(Nasıl yardımcı olabilirim?)"Biraz dusundukten sonra bozuk teleffuzuyla konuştu.
"Tonight.. Our... Concert.. Can you go ?
(Bu akşam... bizim.. konser... gelebilir misin..?)"Deliklerinden tek kelime anlamadığın için düz düz suratina bakmaya başladın.
"Sorry.. ı can't understand.
(Üzgünüm.. anlayamiyorum.)"Sikintiyla nefesini ufledi.
"Do you know K-pop? (K-pop'u biliyor musun?)"
K-pop...
Korean pop..
Kore..
Aniden korece "Sen Koreli misin? " diye bagirmanla cocugun gözleri kocaman açıldı.
"Korece biliyor musun?"
" Evet. 6 yıl dil egitimi gordum. "
~korece kolay ogrenilmiyormus 😞~"Ah çok sevindim. Baska bir ülkede dilimizi bilen birinin olmasi çok güzel hissettiriyor 😊"
Onu selamlama ihtiyacı hissettin.
"Merhaba ben (adın). "
"Ben de Jimin. Memnun oldum hanımefendi😃 Buralı misin? Pek buradaki insanlara benzemiyorsun da."
"Hayir Turk'um 😊 Peki ya senin burda ne işin var?"
"Bu akşam bir konserimiz var. Onun tanıtımını yapıyorum."