JuniorRoyalt adlı okuyucuma ithafen. Neden mi? İstek istedi cunku. İstek iste senin de ithafin olsun. İstek şimdi tüm marketlerde ~gece gece kafam yine iyi kkk~
Bu arada bir kac hafta once 4minute grubu 7 yılın ardından dağılmış. Gerçekten üzüldüm. Hayranlari değilim ama şarkılarıni dinlerim. Ki hayranlari icin daha zor olmuştur. O yüzden medyadaki şarkı 4minute-Hate.
------+---+++++-++++-++-----------++--++---
(Hiç su an artilarla falan ugrasamiycam )Önemli Not: Bu bölümdeki Woo Bin kesinlikle Kim Woo Bin değildir!
⏩ÇİLEKLİ PASTA⏪
Sen gozlerinle YoonGi'yi takip etmekten yorulmustun ama o hala salonun ortasına volta atmaktan yorumlamış sinirle bir ileri bir geri yuruyordu.
"Ah Yoongi sadece bosversen olmaz mı? 😐"
"Olmaz! Kesinlikle olmaz! O pic seni üzdü şimdi de daha çok uzmeye çalışıyor. Buna hayatta izin vermem. Sen benim hayatimdaki tek iyi şeysin ~wow romantik Suga ^_^~ senin uzulmene hele ki o picin uzmesin.e izin vermem 😬😠😡😈"
İki yıl önce üç yıldır sevgilin olan Choi Woo Bin seni aldatmisti. Hem de gözünün içine baka baka. O gün intihar etmeyi bile dusunmustun ama seni kurtaran Suga olmuştu. Ve şu geçen o iki yılda onu her seyden çok seviyordun.
Kii bir hafta önce Choi Woo Bin karsina cikmisti. ~ne yüzle çıkıyorsa 😬~ seni hala sevdigini söylemişti. Sense en ufak sevgi kirintisi dahi hissetmemis aksine o sinirle tokadı basmistin. ~Afferim kızıma~
Ama Woo Bin pesinizi bırakmayıp Suga ile yemege çıktığınızda yanına gelmişti ustelik Yoongi ye de ağıza alınmayacak laflar etmiş onu assagilamisti. ~Pisliiiik böbreğin kirilsin emi Woo Bin~ Suga da bunu bir güzel benzetmisti.
Ve bu olaydan iki gün sonra polisler evinize gelmiş ve suga yı goturmustu ~ evvet iyice aşiret dizisine bağladık. Kkk~ karakola gittiğinizde Woo Bin in YoonGi yi şikayet ettiğini ogrendiniz.
Sen Woo Bin e dava acmistin ve uzaklaştırma emri istemistin. Ama kanıt yetersizliğinden emir bir türlü çıkmıyordu. Ve Woo Bin seni Suga ile tehdit etmeye başlamıştı.~ Anlayacağın boka batmistin kardeşim~
Suga sinirle dosyaların yığılı olduğu masaya oturdu. Sen de yanına oturdun. Eline bir kaç dosya alıp sana gösterdi.
"Açtığımız butun davalar delil yetersizliğinden dustu. Cildiracagim ya resmen bu picin seni rahatsız ettigini kanitlayamiyoruz. 😤"
Aklina bir fikir gelmişti. Sakince elini onun omzuna koydun. Çünkü söyleyeceğin şeylerin sonunda pek de sakin olmayacaktı.
" Madem kanıt bulamıyoruz biz de kanıt oluştururuz o zaman ~cok zekice konuştun yalnız kkk~" 😏