+Hadi be kardeşim. Çok yavaşsın.
Bu cümleyi duymam üzerine kafamı kaldırıp Buse'ye öldürücü bakışlar attım. Ekipçe tatile çıkıyorduk. Başta herkes kendi eşyasını arabalara taşısa da Melike'nin "Yoruldum" demesi üzerine Buse onu kucakladı. Ve tabi ki tahmin edildiği gibi mutlu çiftin bavulları bana kaldı. YİNE. Küfür ede ede hem onların bavullarını hem de kendi bavulumu Onur'un arabasına yerleştirdim. Bütün ekip hazır olduğuna göre gidebilirdik. Buse, Melike'yle beraber kendi motoruna bindi. Onur,Şebnem, Zehra ve Mehmet yine aynı 4lü Onur'un arabadaydı. Ve bende her zaman ki gibi tektim. Bu durumdan gayet mutluydum çünkü "Deniz, korkuyorum yavaşla." cümlesini duymuyordum. Ben bunları düşünürken Onur ve Buse konuşmaya başladı.
+Bus ben yolu bilmiyorum.
-Tamam, Deniz ve beni takip edin biz biliyoruz. dedi. Onaylarcasına başımı salladım. Tam motoru çalışırdım ki tekrar Onur'un sesini duydum.
+Deniiizz az kalsın unutuyordum. Eee, şey.
Yine bir boklar yediklerini tahmin etmiştim. Buse, Melike'nin saçıyla oynuyordu. Her bok yediğinde böyle yapardı. Lafa Mehmet daldı.
+Kanka bunlar yine sana sormadan sana bi kız çağırdılar senin için. Biz çift takılacaktık senin sap olmana dayanamadık kız çağırdık işte amk.
Cümleyi duyar duymaz çok normal bir şekilde kızın kim olduğunu sordum. Onur'dan beni takip et diye komut gelince dinleyip onların arkasından sürdüm. Onurların mahallesine gelmiştik. Aptal aptal sağa sola bakarken Elif'i görmem bir oldu. Ben Onur'un kenarı çekmiş dövmeye hazırlanırken beni durdurup konuşmaya başladı.
+Bak biliyorum, kız hetero gibi. Ama sevgilisinden ayrıldı ve sana çok yakın. Ve daha 2 gün önce tanıştınız. Ne halt yediniz bilmiyorum ama sizden olur Deniz. O yüzden sus ve cazibeni kullan.
Tam cevap vericekken arkasını dönüp arabaya doğru gitti ve bana sert bir bakış attı. Motora binip Elif'e baktım. Bana bakarken yakaladım. Yüz hatlarını incelerken Bus, Elif'e arkama binmesini söyledi. Arkama binip ellerini belime sardı. Ekibin güldüğünü anlamıştım. Umursamayıp gaza bastım ve arkamdan yetiştiler.
Kırmızı ışıkta durduğumda Elifin sesini duydum.
+Neden konuşmuyoruz ?
-Aa, bilmiyorum.
Gerçekten de yola çıkalı 20 dakika olmuştu ama hiç konuşmamıştık.
+Sanırım birileri utanıyor. Dedi. Bunu duyduğuma şaşırmıştım. Onun başlattığı bu sohbet yol boyunca konuşmamıza sebep olmuştu. 2 saatin sonunda yazlığa gelmiştik. Herkes eşyalarını çıkarmıştı. Çadırları Buse getirmisti. 2 kişi 1 çadırda kalacaktı. Tabi ki bunu duyunca işin sonunda Elif'le kalacağımı tahmin ediyordum. Öyle de oldu. Çaresizce çadırı kurarken arkamda bir el hissettim.
+Serinlemeye ihtiyacın var. Çok yoruldun.
Elinde ki limonatayı bana uzatan bir Elif gördüm. Bu hareketi saçma derece de güzel hissettirdi. Elinde ki limonatayı alıp çadırın önüne oturdum ve onu da yanıma çekiştirdim. Yanıma oturur oturmaz başını omzuma yasladı. Derin bir iç çekti. Bunu hissettiğimde başını çenesinden çekip kendime doğru yönelttim. Aramızda 1-2 milim kalmıştı. Nefesini hissediyordum. Gözlerim bir dudaklarına bir de gözlerine kayıyordu. Bir anda dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Kendimi manasızca geriye çekmeye çalıştım ama başımı sıkıca tutmuştu, geriye gidemiyordum. Dudaklarını çekip suratıma uzun uzun baktı. Ciddi bir sessizlik oluştu. Eskiler aklıma gelmişti. Yapamayacaktım. Geri çekilip arkama yaslandım. Onu unutamadım. Ben Sevim'i unutamadım. Elif'e baktığımda ağladığını gördüm.
+Özür dilerim. Ben... Yapmamalıydım. Seni şey sandım.
-Ah, evet doğru sanmışsın. Lezbiyenim evet. Ama benim kalbimde sakladığım birisi var. Onu unutamadım Elif.
Bu sözleri söylemem üzerine daha fazla ağladı. Dayanamayıp sarıldım. Birinin ağlamasına dayanamıyordum. Hele ki bu benim yüzümdense. Ah, tanrım. Kollarımdan yavaşça sıyrılıp dikkatlice yüzüme baktı.
+Sen, çok acı çekmişsin.
Yüzümü ona sabitledim.
+Gülüşünden belli.
Soğuk bir sesle "Ben gülmüyorum" dedim.
+Oradan biliyorum ya. Diye ekledi. Ve arkasını dönüp gitti.
Gitmesiyle beraber çadıra girdim. Ağlıyordum ve bu iğrenç bir şeydi. Benim için ağlamak güçsüzlüktü. Ama şimdi ben ağlıyordum. Cidden anlamsızdı. Beni bırakıp giden, bana hamile olduğunu söylemeyip yine de birlikte olan bir kız için ağlamak. Terk eden biri için ağlamak. Bazıları çok beceriksizdir. Gitmeyi bile beceremezler. Ya anısı kalır, ya da acısı. Sevim de beceriksizdi. O benim evimdi ama. İlk ilişkim değildi belki, ama ilk defa biriyle sadece cinsel istek için birlikte olamamıştım. Duygularım vardı ona karşı. Şimdi halime bir bakın. Her gün başka evin penceresinden bakıyorum dışarıya. Her gün başka kızın evinden. Ama hangi pencereden bakarsam bakayım, benim manzaram o. Şimdi de başka bir kızla bir çadırın önünde öpüştüm. Bu bir nevi cinayet. İnsanlar bana karşı duygular besliyor, ama ben onları öldürüyorum. Bir kişi uğruna. Ama deymiyor. Ne bok yersem yiyeyim geri dönmüyor. Bu düşüncelerden kurtulup çadırdan çıktım ve ekibin yanına gittim. İş dağılımı yapıyorlardı ve bende tam ortasına denk geldim. Ah, harika. Odun toplama işi mi ? Cidden mi ? Üstelik şerefsiz Buse "İyi ya işte meslektaşlarını toplucaksın" diye dalga geçmişti. Umursamayıp elime bira aldım ve arkadaşları toplamaya gittim....
Ateşi yakmış ve etrafına yayılmış içki içiyorduk. Zehra başını Onur'un omzuna yaslamıştı, Mehmet ve Şebnem de yanlarındaydı. Bus ve Melike'ye baktığımda ise her zamanki o +18 manzarayı gördüm. Gözlerim Elif'i arıyordu ki aniden arkamda sesini duymamla irkildim.
+Benimle gel.
Arkamı döndüğümde çoktan arkasını dönüp gitmeye koyunduğunu gördüm. Ayağa kalkıp sendeleyerek peşinden gittim. İçkiyi fazla kaçırmıştım. Ormanın içine doğru ilerliyordu. Hızına yetişip kolundan tuttum ve nereye gittiğimizi sordum. Bu soruyu sormamla beraber dudaklarıma yapıştı. Yine aynı hamleyi yapmaya kalkıştı ki ondan önce davranıp geriye çekildim.
+Sana söylemiştim Elif, olmaz !
Sesim yükselmişti. Çabuk sinirlenen birisiydim. Bunu farketmiş olacak ki elimden tuttu ve bana sarıldı.
+Aklımı başımdan alıyorsun Deniz.
tekrar geri çekilip konuşmaya başladım.
-Ama benim aklım başkasında.
Konuşmaya başlayacaktı ki sus işareti yapıp konuşmama devam ettim.
-Kalbim de başkasında Elif. Yapma, zorluyorsun. Ben bir başkasını severken seninle birlikte olamam. Ben seni başka bir yaranın merhemi yapamam kızım. Hadi beraber olduk diyelim, bir gün aynı şeyler karşımıza çıkar. Giderim. Ve gitmek korkaklıktır. Ben korkak birisi olmak istemiyorum. Sen çok güzelsin. Ama.. Benimle değil Elif.
Yüzünden akan gözyaşını elimin tersiyle sildim.
+Sana son kez sarılabilir miyim ?
Olumlu anlamda kafamı sallayıp kollarımı açtım. Sarıldığında kemiklerim kırılacak gibi olsa da dayandım. Ayrıldığında önden önden kamp yerine geri döndüm. Ateşin etrafına baktığımda bağırış sesleri duydum. Tam oraya gittiğimde gördüğüm manzara yıkılmama sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz'in Kıyısı (GirlxGirl)
ChickLit" Peki aşk ? O başka. Girmemeliyim bu konuya. Altından kalkamayacağımı biliyorum. "