Telefonumun titremesiyle beraber gözlerimi aralamam bir oldu. Yan tarafıma baktığımda Sevim muhteşem bir masumlukla uyuyordu. Telefonu elime alıp yavaşça yataktan kalktım. Salona doğru yürüdüğümde ekrana baktım. Tanımadığım bir numaraydı. Telefonu açtığımda neye uğradığımı şaşırdım.
"Tatlı uykundan uyandırdığım için mutluyum Deniz !"
Kalın bir erkek sesi idi.
"Kimsin ?"
"Annenin yakın bir arkadaşıydım. Şimdi ise kaçırıcısıyım."
"Ne saçmalıyorsun sen ? Annem filan yok benim. Gidin başkasını işletin."
"O zaman şuan kollarımda kanlar içinde olan kim ?"
Yutkunmuştum. Konuşamadım.
"Yarım saat içinde göndereceğim adreste ol. Annenin bedenini al ve git. Onunla isim bitti."
"Sen.. Alo.. ? Alo !"
Saate baktığımda gecenin 4üydü. Birisi bana oyun oynuyordu. Ama sinirden deliye dönecektim. Hemen odaya gidip üstümü değiştirdim. Göz ucuyla Sevim'e baktığımda hala uyuduğunu gördüm. Hiç bir şey yapmadan evden çıktım. Motora bindim ve o lavuğun bana verdiği adrese sürdüm.
Onları öldürücem. Eğer bu iğrenç bir oyunsa onları geberticem. Ama ya gerçekse ?
Adrese geldiğimde bir uçurumun kenarında olduğumu gördüm. Aşağıya baktığımda muazzam bir deniz manzarası vardı. Birden telefondaki o sesi duymamla irkildim.
"Hoşgeldin, Deniz."
İsmimi vurguluyarak söylemişti.
"Sen kimsin ? Ve o nerede ?"
"Sabırsızlanma. Herşeyi öğreniceksin. Ben Ulaş."
Bu adı duymamla sinirlerim zirveye çıkmıştı. O adam.. Bu adam yüzünden benim annem babamı aldattı ve ardından çekip gitti.
"Sen.."
"Evet ben annenin sahibi."
Birden üzerine atlamamla yere yapıştı. İkimizde yerdeydik, karnına oturup yüzünü yumruklamaya başladım. Arkamda Sevim'in sesini duymamla kafamı çevirdim ve oradaydı. Tam bana doğru geliyordu ki nereden geldiğini anlamadığım bir darbeyle yere yapıştım. Kan aktığını hissediyordum. Doğrulduğumda Sevim birden adamın kafasına sopayla vurdu. Yere yığıldı. Adamın yanına gittiğimde başı kanıyordu ama ölmemişti. Hemen ayağa kalkıp Sevim'e sarıldım. Ağlıyordu.
"İyi misin ? Neden bana haber vermedin neden !"
Sırtımı bir yumrukluyor bir sarılıyordu.
"Sana bir şey olmasını göze alamazdım"
"Ya sana bisey olsaydı !"
Dudaklarına yapışıp "İyiyim" dedim. Elimden tutup beni bir yere çekti.
"O.. O senin annen mi ?"
Gösterdiği yere baktığımda kanlar içinde yatan bir kadın gördüm. Elini bırakıp yavaşça kadının yanına oturdum. Yüzünü çevirdigimde karşılaştığım manzara igrençti. Annemdi. Ölmüştü. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Sevim yanıma oturup beni kollarının arasına aldı ve durmadan alnımı öptü. Gözyaşlarıma sahip olamıyordum.
"Hadi gidelim buradan, lütfen"
Olumlu anlamda başımı salladım. Motora atladık ve eve doğru sürmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz'in Kıyısı (GirlxGirl)
ChickLit" Peki aşk ? O başka. Girmemeliyim bu konuya. Altından kalkamayacağımı biliyorum. "