Kita org berjanji akn berjumpa seuatu hari nanti & akn cantumkan gambar ni.
Aq letak balik gambar tu tempat asalnya & tutup locker. Aq dengar bunyi tapak kaki menuju ke arah aq. Aq cepat2 beredar masuk kelas. Aq duduk tempat aq & termenung. Tiba2 bunyi pintu kelas dihempas kuat membuat aq terkejut. Rupanya Jungkook , chingu yg duduk sebelah aq dlm kelas.
"wae??! masuk kelas dh marah2." Aq tanya. Jungkook letak bag atas meja & duduk dengan perasaan marah. "Yebin, aq nk ko berlakon jadi Gf aq " dia pandang aq tepat pada mata. "MWO?!! aq x nk!!" "jebal yebin" "wae naya??(knp aq??)" "sbb ko je sesuai" "ko jangan nk tipu aq, aq tahu citarasa ko mcm mana" aq menjawab sbb memang aq x nk.
Jungkook keluarkan muka simpati dia. "Aq x nk!! aq ingatkan boleh hilangkan strees kat umah bila jumpa ko. Rupanya lagi teruk!!" aq kuatkan suara. Tiba2 Junggkook peluk aq "mian yebin". Aq mula2 terkejut bila dia buat mcm tu tapi aq tahu dia cuma x nk aq strees & sentiasa nk aq happy. "X pelah Jungkook, aq tahu ko x de niat pon buat aq marah. Dh lah tu kalau chingu lain nampak lain pulak diorang pikir."
Jungkook still peluk aq tapi aq x peluk dia balik. Jungkook lepaskan pelukan lepas kitaorang dengar bunyi org batuk. Rupanya, Jimin yg ada dlm kelas sejak Jungkook peluk aq.
JIMIN P.O.V
Aq masuk kelas nampak Jungkook ngan Yebin. Tiba2 Jungkook peluk Yebin. Aq hanya pandang & dengar ape yg diorang ckp. Nasib baik Yebin x peluk Jungkook balik. Diaorg x sedar kehadiran aq. Aq rasa dh cukuplah Jungkook peluk Yebin. Aq buat2 batuk & pandang dorang. Tengok muka diaorg. Aq tahu yg diorang terkejut.
Aq duduk tempat aq. Aq marah sangat bila Jungkook peluk Yebin sbb aq yg patut duduk sebelah Yebin bila waktu dia perlukan org untuk luahkan perasaanterpendam. Aq yg patut peluk Yebin bila dia rasa kekosongan. Aq yg patut lapkan air mata Yebin bila dia sedih. Aq yg patut tolong Yebin bila saat dia jatuh & x de sape yg boleh semua benda untuk Yebin kecuali Aq
Tapi sayangnya tempat tu Jungkook telah rampasnya dari aq. Aq minat Yebin?? Aq bukan je minat tapi aq cintakan Yebin. Aq jatuh cintakan Yebin sampai aq rasa Yebin layak jadi Isteri aq & x de sape boleh ganti tempat dia. Aq mula suka dia sejak aq jumpa dia tapi aq selalu cari pasal ngan dia.
Aq nk Yebin ingat aq bila dia bosan. Aq nk dia ingat setiap kali kitaorg gaduh bila dia x jumpa aq. Aq nk dia tersenyum bila teringat semua tu & rindu aq lepas tu.
Rehat
Aq nampak Yebin pegang buku jadi aq buat2 langar dia. "ko pahal JIMIN!!!" Yebin marah & terus...
BERSAMBUNG>>>>>>>>>>>
Ape yg Yebin buat kat Jimin??? puluk?? lempang??? atau beredar pergi??? komment pendapat anda & like kalau rasa best.
YOU ARE READING
Rough Girl VS Byuntae Boy (Complete)
FanfictionYoo Yebin bdk senior kat sekolah. Tomboy?? bagi dia , dia x delah tomboy mana tapi itu gelaran satu sekolah bagi. Sebut je nama dia satu sekolah tahu. Dia tu atlet sekolah. Hampir semua sukan dia masuk. Dlm exam dia selalu dpt no.2 tapi dia x kesah...