part 13: with you

235 18 3
                                    

Jimin gunakan otot dia untuk angkat aq ke kereta dia. Aq cuba untuk lupakan hal tadi tapi benda tu bermain dlm fikiran aq dengan sendiri. "Tolong yebin, jangan pikirkan benda tu lagi. Aq x nk kau masuk hospital lagi. Cukuplah aq je terseksa tapi tengok kau yg terseksa buatkan aq berganda-ganda lagi sakit dan sedih." Jimin kata & mengalirkan air mata.

Jimin masukkan aq dlm kereta dengan perlahan. Dia tutup pintu aq & pergi ke sit pemandu. Aq pandang dia & lapkan air mata dia. Kata2 dia buatkan aq sedar yg selama ni aq hanya pikirkan pasal aq je & x perdulikan org lain.

Dia mula memandu. Aq x kesah dia nk bawak aq ke mana sekali pon sbb aq tahu dia x kan ape2 kan aq. Aq peluk tangan dia sepanjang perjalanan. Sekali, dia berhenti kereta kat rumah yg sangat besar yg aq rasa mcm Istana. Rumah dia ke?? Seriously?!

Aq keluar dari kereta dengan perlahan sbb kaki aq masih lemah tapi kalau nk jalan kena perlahan-lahan. Tiba2 jimin datang dari belakang & angkat aq mcm tadi. "Aq boleh jalanlah" aq pukul dada jimin tapi dia gelak je. Dia bawak aq masuk dlm rumah.

"Selamat pulang tuan mu...." Ayat maid dia berhenti bila nampak jimin angkat aq. Aq cuba tutup muka aq yg merah guna dada jimin &  mcm biasa jimin gelak kat aq. "Omma appa balik tolong bagi tahu saya" habis je jimin ckp dia bawa aq naik tingkat atas. Kuat betul dia angkat aq.

Dia bawak aq masuk bilik & letak aq atas katil. Aq boleh kata yg ni bilik dia sebab ada semua piala dia kat rak. Banyak gila piala dia. Aq pandang dia & dia... KUNCI PINTU BILIK!!!!! mata aq terus bulat bila dia buat mcm tu. Aq terus balut badan aq ngan selimut. Hati aq berdebar gila.

Tiba2 aq rasa katil tu tenggelam kat belah kanan aq, mcm ada benda berat atas katil. Aq intai sikit, rupanya jimin baring sebelah aq. "JIMIN!!!!" "Sshhh... aq bukan nk ape2 kan kau." Jimin kata ngan relax je. Aq dh ketakutan kat tepi tu. Tiba2 jimin kata "yebin, saranghae".

Ayat yg simple tapi bermakna. Aq pandang jimin & air mata mengalir. Jimin nampak & terus menggelabah. Dia terus cepat keluarkan sapu tangan & lap air mata aq. Aq sedar yg sapu tangan tu sebenarnya aq punya. Aq pernah bagi kat jimin dulu, masa kat bilik rawatan sekolah.

Jimin duduk atas katil masa lap air mata aq. Aq pon dari baring ke duduk atas katil. Aq peluk jimin sekuat mungkin. "Jimin.. knp kau pilih aq? Knp banyak2 yeoja yg nk kan kau, kau pilih aq yg x hargaikan kau? Aq x sekaya dorang... Aq x secantik dorang... Aq x...." "Ssshhhh.. tapi kau bimbim aq"

Bersambung>>>>>>>

Ape reaksi yebin lepas dengar tu?
Sila komen & vote

Rough Girl VS Byuntae Boy (Complete)Where stories live. Discover now