part 19: unknow story

180 18 0
                                    

"Salah ke gi rumah aq?"  Jimin senyum jahat kat aq.

"Kau ni, dari kecik sampai sekarang byuntae!" Aq pandang tempat lain sbb x nak tunjuk muka aq yg dh merah.

"Kau aq, saya awak, ce sekali- sekala panggil oppa" jimin  pandang x puas hati. "Aq pernahlah panggil kau oppa sekali."

"Sekali je!" Jimin ckp mcm bdk2. Comel dia bila ckp mcm tu. "Yelah2. Oppa marah ke?"

Lepas aq ckp mcm tu, jimin terus senyum semula. "Kan sweet ckp mcm tu" dia tarik pipi aq. Aq pon buat fake smile kat dia.

*skip masa*

Kat umah jimin, aq guna laptop dia sbb nk siapkan kerja sekolah. Aq x tahu jimin gi mana tapi aq x perduli.

Tiba2 masa aq menaip, jimin tutup mata aq. "Ce teka sape?" "Chimchim" aq pon layan je perangai dia. "Oppa lah!"

Panggil chimichim pon salah? Knp dia nk aq panggil dia oppa? Macam x biasa pulak aq panggil dia chimchim.

"Oppss... Mianhae oppa. Penat berfikir tadi, tu yg lupa" aq saja bagi alasan. "Bimbim penat rupanya" dia senyum & mula urut bahu aq.

Dia boleh pulak panggil aq Bimbim. Aq x fahamlah namja ni. Aq pon sambung buat kerja. Aq rasa lega bila dia urut bahu aq, stress aq semua hilang. sweet jugak namja ni. Banyak lagi perangai dia yg aq x tahu.

*1 minggu kemudian*

Aq dh x perduli org nk kata aq ni pisau cukur, x sedar diri ataupon money girl. Hanya aq & jimin je tahu cerita yg betul. Diorang nk pikir negatif ikut suka hati diorang.

Pergi & balik sekolah ngan Jimin dh jadi perkara biasa & aq dh biasa panggil dia oppa. Perangai dia pon aq dh hafal. Sama mcm kecik2 dulu, x pernah berubah. Kewujudan Chimchim semula dlm hidup, aq sangat bersyukur dpt dia semula.

"Yebin pikir apa tu?" Jimin tegur untuk sedarkan aq dari mengelamun. "X de papelah. Jom balik"

Masuk dlm je kereta, aq terus tanya benda yg aq asyik pikir sejak dua menjak ni. "Oppa... Boleh x oppa jumpa omma? Yebin rasa lebih baik omma tahu pasal hubungan kita"

Aq pandang bawah sbb aq takut jimin x nk jumpa omma aq. Dari aq kecil lagi, omma x pernah suka Jimin & jimin pon tahu pasal tu. "Oppa jumpa sekarang jugak" ayat jimin sebelum start enjin kereta

*rumah yebin*

"Omma! Yebin dh balik. Yebin bawak seseorang dtg umah" aq kata dengan gemuruh. Omma pon keluar dari dapur & pandang jimin.

"Namjachingu ke?!" Omma kata dengan teruja. "Oppa, ni omma. Omma, ni Park jimin.... chimchim"

Aq boleh nampak bila omma aq berubah muka bila aq sebut chimchim. Aq rasa omma patut tahu sapa jimin yg sebenar.

"KELUAR DARI RUMAH AKU SEKARANG!!" omma halau jimin tapi aq halang. "Wae?!! Wae omma sangat benci Jimin?!"

"SBB OMMA JIMIN LAH PUNCA OMMA APPA CERAI DULU!!!"

Bersambung>>>>>>>>>

Admin dh x de idea dh🙃 kalau part ni teruk, admin minta maaf sangat😌 admin tukar username 😎

Rough Girl VS Byuntae Boy (Complete)Where stories live. Discover now