Aq nampak Yebin pegang buku jadi aq buat2 langar dia. "ko pahal JIMIN!!!" Yebin marah & terus pukul bahu Jimin. "Sakitlah yebin" "lembik mcm yeoja" "aq boleh je tunjuk kan namja aq" aq berkata sambil berjalan ke Yebin.
Yebin x berganjak walaupun jarak aq ngan dia sangat dekat. Ni mesti sbb Yebin nk tunjukkan keberanian dia kat aq. Masa tu aq memang nk peluk dia tapi dia pandang bawah & kutip kertas yg berterabur kat lantai. Aq nk tolong tapi aq tahu dia x nk terima. Jadi aq pergi dari situ.
YEBIN P.O.V
Bila Jimin rapat ngan aq dh takut sebenarnya. Jadi aq pandangan bawah & kutip kertas yg terabur. Jimin bla je & bukan nk tlg aq. X de hati perut betul.
Tiba2 ada org dtg tolong. Jungkook rupanya. Nasib baik dia tolong kalau x sampai sudah x habis. "Gomawo Jungkook" "gwaenchana Yebin. Ape saja utk GF aq". Aq terkejut bila jungkook ckp mcm tu "Bila masa pulak aq jadi GF ko?! " "pelupa betul Gf aq ni. Masa aq peluk ko, ko biar je aq peluk. Jadi maksudnya ko setuju jadi GF aq.".
Aq hanya meng ia kan jelah ape yg dia ckp. "Sampai bila ko nk aq berlakon jadi GF ko?" "aq x nk ko berlakon. Aq nk ko betul2 jadi GF aq" Jungkook kata dgn selamba.
Tiba2 Jungkook melutut & keluarkan bunga "Yoo Yebin, sudikah ko jadi satu2 nya Yeojachingu yg berada dlm hati aq? Dan sudikah ko menari ngan aq Sabtu ni utk Valentine Party?". Jungkook ckp mcm tu dekat aq depan semua org yg lalu kat situ termasuk Cikgu.
Aq kenal jungkook dari from 1. Dia jelah namja yg jadi chingu aq & dengar setiap masalah aq. Aq pon dengar masalah jungkook. Jungkook pernah kata yg dia x pernah sembunyikan masalah dia dari aq. Kalau ada masalah mesti dia cerita tapi aq bukan semua masalah aq cerita. Aq pernah terpikir kalaulah aq jadi GF dia sbb dia ni memang perfect kat mata aq. Baik hati, memahami, x kan biarkan ko cedera & biar kan ko sedih seorang.
Aq x tahu nk ckp sbb ni 1st time ada namja nk jadikan aq yeojachingu. Semua org ternanti-nanti jawapan dari aq & yg paling x sabar jungkooklah.
"Jungkook..." suara aq Agak pecah sbb terharu dia buat mcm tu. Aq angguk sebagai tanda setuju & terima bunga tu dengan lembut. Jungkook peluk aq & nangis kat bahu aq. Aq peluk jungkook balik tapi x erat sangat. Semua yg kat situ bersorak utk kita org sbb ni 1st kitaorg berkapel selame kita org hidup.
Jungkook x pernah kapel ngan sape2 sebelum ni & mcm tu jugak aq. Walaupon semua org bersorak bila kitaorg Official nya couple, tapi aq dpt rasa ada yg x kena.
BERSAMBUNG>>>>>
Ape yg yebin maksudkan??Sila vote kalau best & komen pendapat korang
YOU ARE READING
Rough Girl VS Byuntae Boy (Complete)
FanficYoo Yebin bdk senior kat sekolah. Tomboy?? bagi dia , dia x delah tomboy mana tapi itu gelaran satu sekolah bagi. Sebut je nama dia satu sekolah tahu. Dia tu atlet sekolah. Hampir semua sukan dia masuk. Dlm exam dia selalu dpt no.2 tapi dia x kesah...