part 16: gossip

209 20 0
                                    

aq pon rapatkan muka aq ngan dia "ape kata aq kiss kau supaya kau selesa semula"

Semua org yg kat situ pandang kitaorg. Tiba2 Ada namja mana tah, tangkap gambar kitaorg dan lari. "Sape tu?!!" yebin tanya. "Pemberita sekolah" "what?!!!!" "biarlah semua org tahu yg kita dh officially pasangan kekasih, terutama sekali jungkook" tanpa rasa segan aq terus kiss yebin.

Lawaupon kiss tu hanya 2 saat, dh ckp untuk buat aq happy. Yebin terus tutup muka dia kat dada aq. Dia sangat cute waktu ni.

Skip masa

Lagi 5 minit kol 9 & aq x sabar sbb lepas math waktu pj. Waktu yg aq nanti2 kan dalam seminggu. Sbb ape korang tanya? Sbb baju pj sklh kitaorg ialah seluar pendek paras lutut & tshirt putih yg ada logo sklh kat dada. Bayangkan yebin pakai baju tu... Dh cukup buat hidung aq berdarah.. Hohoho.. Setiap kali pj mesti aq pandang yebin je. Kring~..... Loceng berbunyi & masa utk tukar baju..

Kelas pj

"Ok murid² hari ni ada latihan lumba lari 200 m berganti-ganti yeoja namja" cikgu kata. Aq dengar je, terus aq pandang  dan pegang tangan yebin. "Cikgu saya dh ada pasangan" aq kata. "Yang dh ada pasangan beratur kat belah kiri cikgu."

Lepas kita org beratur, kitaorg pusing & nampak jungook dan Hyuna Diaorg pandang kita org x puas hati. Lupa pulak yg kelas pj kitaorg sekali ngan kelas hyuna.

(kepada pembaca yg x suka admin ship JK ngan hyuna, admin minta maaf. Sebenarnya admin pon x ship kan dorang. Cuma rekaan semata-mata)

"Ok jimin, kamu akan berlawan dengan pasangan belakang kamu, jadi sila ambil kedudukan. Yeoja sila berada di hujung belah sana." cikgu kata & aq dan yebin dh tersenyum sbb dh tahu kitaorg akn menang. Nk tahu sbb apa?  Sbb hyuna x lari laju. Korang fikir yeoja paling gedik sekolah A.K.A b**ch, nk lari? Memang x lah.

"Sedia pelajar namja? Satu...dua... TIGA!" sebaik saja cikgu kata tiga,  aq terus pecut. Jungkook kat belakang aq, cuma beberapa tapak sahaja. Sangat  sengit larian kitaorg.

Sebaik sahaja aq tepuk tangan yebin, dia terus pecut dengan laju. Yebin atlet sekolah, jadi x heranlah kalau dia lari laju. Hyuna mula lari je, satu kelas gelak sbb dia baru lari sikit dh terjatuh.

Yebin sampai kat penamat & satu kelas persorak. "Hyuna sila bangun, cikgu tahu kamu buat2 jatuh sbb tak nk lari." cikgu kata. Cikgu pon malas nk layan dia. Padan muka.

Waktu rehat

Yebin P.O.V

Aq pergi kantin dulu sbb Jimin kena jumpa cikgu. Aq tengok, semua orang berkumpul kat depan TV kantin. TV kat kantin hanya siarkan gossip sekolah tapi jarang pulak org berkumpul nk tahu gosip sekolah. Kali terakhir aq tengok diorang berkumpul depan TV, gosip pasal aq break ngan jungkook & sebenarnya jungkook couple senyap-senyap ngan hyuna dh nk dekat 2 tahun.

Aq pon menyelit-yelit untuk tengok gossip ape yg diorang tengok. Aq pon baca tajuk berita "isu percintaan antara bdk tomboy yg miskin dengan jimin idola sekolah adalah BENAR!!"

WHAT?!!! KAU INGAT AKU MISKIN SANGAT KE?!!! AKU INGAT AKU TAK ADA MARUAH KE?!!!!

Bersambung >>>>>>

Sorry sbb admin dh lama x updated. Idea semakin berkurangan, harap korang faham.

Rough Girl VS Byuntae Boy (Complete)Where stories live. Discover now