"Aq harap aq muncul dlm mimpi kau & bukannya jungkook" jimin ckp dengan pasrah & buat aq rasa bersalah. Tiba2.... DIA KISS DAHI AKU!!!!!!! WTF NAMJA NI!!!! aq dengar bunyi tapak kaki. Aq buka mata, rupanya jimin balik ke katil dia & tidur. namja byuntae ni aq rasa nk bunuh je kau.
Tapi... knp dia mcm pasrah lain mcm hari ni? aq rasa kesian & dalam masa yg sama aq nk bunuh dia. Mcm manalah dia tanpa rasa bersalah kiss dahi aq?!!! Tiba2 aq teringat dia kata yg dia suka aq. "Ughh!!!" aq menjerit sbb kepala aq sakit sangat tiba2. Aq cuba tahan tapi x mampu. Jimin terus berlari ke aq."kau ok x yebin?" jimin kata dengan risau. Bila aq pandang jimin, sakit kepala aq jadi lebih teruk.J imin berlari keluar dari bilik. Aq tarik nafas dalam2 & cuba tenangkan diri.
lepas lebih kurang 3 minit ,keadaan aq jadi stabil semula. Jimin dtg semula tapi dia dtg ngan doktor. Doktor check aq. "yebin, saya dh kata awak x boleh banyak berfikir. Cuba untuk bercakap dengan seseorang seperti Jimin. itu akn buatkan awak leka". Doktor ckp dengan lembut tapi dlm masa yg sama bagi amaran kat aq. Doktor pon keluar dari bilik.
"knp ko x dengar ckp doktor?" "yg kau panggil doktor knp? kan aq dh kena amaran. Ni semua salah kau! dh lah kiss dahi org ikut suka hati" "jadi kau pikir benda tulah? haha, x sangka betul" "mana ada!!!" aq kuatkan suara. knplah sebelum aq bercakap aq x pikir dulu. Tengok, jimin mesti ingat aq pikir pasal kiss kat dahi tu lagi. Mcm mana ni?? Aq dengar bunyi ringtone hp aq berbunyi. Aqterus buka laci kat sebelah aq. Rupanya kat sini hp aq menyorok.
Aq terus angkat call. "annyeong?" "annyeong.... oppa" "oh?! yebin dh sedar rupanya. Baguslah. gumawo sbb panggil oppa. Happynya~" "haha" "esok oppa dtg melawat. Pastikan yebin dpt tidur yg cukup & mimpikan op...". X sempat jungkook habis ckp, Jimin rampas hp aq & end call. KAU DH KNP?!!!! tahulah jeles, x payahlah nk rampas phone aq!!! Jimin tengok nama yg jungkook yg aq letak dlm hp.
"kookie? x de nama lain ke nk detak?" "suka hati aq lah! tahulah kau jeles! bak sini hp aq!!" "YES!! memang aq jeles!! Aq jeles bila kau hargai org yg berlakon depan kau dari aq!!!" Aq terus pandang bawah bila jimin mula marah. Ape maksud jimin? Jungkook berlakon depan aq? x mungkin lah. "dia x berlakon!!!" "Yeke?! kau pasti pasal tu?! sbb pagi tadi aq nampak Hyuna ngan Jungkook bermesra depan bilik rawatan masa balik!!! DAN JUNGKOOK KATA NK MALUKAN KAU MASA PESTA VALENTINE!!! KAU KATA TU BUKAN BERLAKON?!!!" jimin kata dengat sangat marah.
Jungkook... knp?... Knp kau tipu aq? Aq percaya setiap kata2 kau? aq mula keluarkan air mata. Air mata makin lama makin banyak. Jimin terus duduk tepi katil & peluk aq untuk tenangkan aq. "Yebin, maafkan aq. Aq x niat nk marah kau. Maafkan aq" jimin kata & peluk lagi erat. Aq peluk balik & menangis kat bahu dia. "Jimin.. aq takut.. tolong aq.." "aq ada untuk lindung kau"
Bersambung>>>>>>
adakah yebin akan putus dengan jungkook? Dan mula rapat ngan jimin? sila koman & like
sorry sbb admin x dpt nk update semalam. Maafkan admin ye.
YOU ARE READING
Rough Girl VS Byuntae Boy (Complete)
FanfictionYoo Yebin bdk senior kat sekolah. Tomboy?? bagi dia , dia x delah tomboy mana tapi itu gelaran satu sekolah bagi. Sebut je nama dia satu sekolah tahu. Dia tu atlet sekolah. Hampir semua sukan dia masuk. Dlm exam dia selalu dpt no.2 tapi dia x kesah...