Walaupon semua org bersorak bila kitaorg Official nya couple, tapi aq dpt rasa ada yg x kena. Aq rasa yeoja yg minat kat jongkook akn serang aq nanti
JIMIN P.O.V
selepas Yebin terima aq terus pergi ke tandas. Masuk tandas aq terus basahkan muka. Knp Yebin?!! Knp ko buat aq mcm ni?!! Ape yg jongkook ada tapi aq x de?!! Walaupon aq ngan jungkook kawan baik dari kecil, aq x suka dia. JEON JUNGKOOK!!! Ko x tahu ngan sape ko lawan. Ko x kenal sape lagi Park Jimin. Aq akn buat Yebin minat kat aq.
air mata aq mula mengalir. Aq basahkan muka lagi. Tiba2 bunyi loceng menandakan habis waktu rehat. Aq keluar dari tandas & menuju ke kelas. Masuk kelas, mata aq hanya pandang ke arah yebin sampai aq duduk. Otak aq x mampu tumpukan perhatian dlm kelas. Tiba2 nama aq di panggil "PARK JIMIN!!" cikgu panggil aq. Aq terus berdiri. "kamu sihat ke? mata kamu dh merah." "saya ok cikgu" aq ckp.
Tiba2 darah mengalir keluar dari hidung aq. "park jimin kamu kena gi bilik rawatan.hmm... tomboy! teman jimin" cikgu kata ngan cemas. Aq tersenyum bila Yebin teman aq.
Yebin P.O.V
"tomboy! teman jimin" cikgu kata ngan cemas. Aq bangun & pimpin jimin keluar kelas. Jimin ni masa ni lah nk hidung berdarah. aq tengah seronok berckp dgn namchi aq tadi. Aq pegang jimin sbb takut dia jatuh. "x yah nk pegang aq lah. aq boleh jalan sendiri" jimin kata. "ko ingat aq nk sangat ke? lebih baik aq pegang tangan jungkook dari ko" aq lawan.
"jungkook, jungkook, jungkook. AKU DH BOSAN DENGAR NAMA DIA!!" suara Jimin yg marah membuatkan aq tediam. Aq tolong bukakan pintu bilik rawatan utk dia. Dia masuk & baring atas katil. Aq buka laci & keluarkan 2 kain. Aq basahkan 1 kain utk kepala dia sbb masa aq pegang dia bdn dia panas. Aq bagi jimin kain kering utk hidung dia.
Aq perah kain basah & letakkan atas kepala Jimin. Suasana sunyi yg memenuhi bilik membuatkan aq x sampai hati nk tinggalkan dia sorang2. Aq pegang tangan Jimin dengan erat "jimin... mian pasal tadi. Aq harap ko cepat sembuh. mian tapi aq kena balik kelas" aq kata dengan bersalah & lepaskan genggaman tangan aq. Aq nampak Jimin tidur dgn muka merah. Nampaknya dia demam teruk hari ni.
Aq toleh nk balik kelas, tiba2 tangan aq ditarik. Aq toleh & nampak tangan Jimin tahan aq walaupon buat mcm tidur. Jimin buka mata & bangun. Aq tolong dia bangun. Sekarang dia duduk kat tepi katil tanpa kata ape2 & lepaskan tangan aq. "yebin... Aq sebenarnya..."
BERSAMBUNG>>>>>
jimin nk bagi tahu yebin ke?? ataupon Jimin masih terikut dengan egonya??
sila komen & like
YOU ARE READING
Rough Girl VS Byuntae Boy (Complete)
FanfictionYoo Yebin bdk senior kat sekolah. Tomboy?? bagi dia , dia x delah tomboy mana tapi itu gelaran satu sekolah bagi. Sebut je nama dia satu sekolah tahu. Dia tu atlet sekolah. Hampir semua sukan dia masuk. Dlm exam dia selalu dpt no.2 tapi dia x kesah...