part 14: byuntae is back

303 25 1
                                    

Admin jumpa gambar yg sesuai ngan tajuk part ni.😎😎😎 BYUNTAE IS BACK everybody!!!

"Ssshhhh.. tapi kau bimbim aq" otak aq terus blank lepas dia ckp tu. Aq terus lepaskan pelukkan "Bawak aq gi sekolah sekarang" "ape?" "SEKARANG!!" Aq kata dengan tegas & jimin patuh he arahan aq.

Sampai sekolah, aq terus lari ke locker aq. Jimin bagi nk gila kejar aq. "Buat ape kat sini?" Dia ckp dengan mengah sbb lari. Aq buka locker aq & ambil gambar yg separuh aq simpan. Aq tunjuk kat jimin gambar tu.

Jimin keluarkan gambar dari dompet dia. Kitaorang cantumkan gambar tu & ianya sepadan. Aq terus peluk jimin & dia pon peluk aq balik. Tangan aq kat leher dia & tangan dia kat pinggang aq.

"Chimchim..." Aq ckp dengan perlahan tapi cukup kuat untuk jimin dengar. Jimin melepaskan air mata gembira.

1jam kemudian

Jimin bawa aq dtg balik ke rumah dia. Mcm biasalah perangai batak aq keluar bila tengok rumah dia. "Knp dtg sini balik?" "X suka ke?" "Bukan x suka, cuma aq rasa mcm aq x layak nk masuk rumah mcm ni. Aq ni kan miskin, sekolah pon bawah tanggungan keraja-" x sempat ayat aq habis jimin dh potong.

"Nanti awak dh kawin, tinggal sini jugak" dia ckp sambil senyum jahat. Wait?!! Maksudnya aq kawin ngan jimin ke nanti?!! No!! Walaupon dia chimchim, aq still anggap dia sebagai kawan.

Aq buat muka terkejut kat dia & dia makin lama makin rapat dengan aq. "Nanti ..  setiap malam... Aq akn.." PANG!! bunyi aq lempang dia. Dia pandang aq dengan muka terkejut sambil pegang pipi dia yg merah.

"Padan muka!! BYUNTAE LAGI DEPAN AKU!! TU PADAHNYA!!" aq x rasa bersalah walaupon sikit pon lepas lempang dia. Aq rasa puas. "Mari aq tunjuk kau ape tu byuntae"

Tiba2 dia tarik tangan aq masuk rumah dengan ganas. Aq tahu dia marah aq tapi janganlah apa yg aq pikir dia akn buat kat aq ni betul2 jadi.

Dia tolak aq masuk bilik dia & aq terus terbaring atas katil dia. OMG!! NO!!! DIA KUNCI PINTU!!! Jimin dtg rapat ke aq. Bdn aq yg tengah terbaring atas katil jimin terus kaku, x tahu x buat ape. Otak aq terus x berfungsi masa ni.

Jimin merangkak atas aq sampai mata aq ngan aq ngan dia Dana level. Jimin pandang tepat ke mata aq & aq pon buat benda yg sama. Tapi mestilah aq pandang dengan ketakutan.

Aq nampak jimin jilat bibir & hati aq rasa nk meletup masa tu. Aq cepat pejam mata & toleh kepala aq ke kanan. Jimin lepas kan nafas kat leher aq & membuatkan badan aq menggigil.

Tiba aq dengar jimin gelak. "Tahu kau takut. Hahaha". Aq buka mata & pandang tepat ke mata dia. Sakit betul hati aq sbb dia percaya semua lakonan dia. Aq tendang dia punya 'kelelakian' membuatkan dia jatuh kat atas lantai & meraung kesakitan

"ITU SEMUA BALASAN SBB BYUNTAE NGAN AKU" aq kata dengan geram tapi perlahan. Cukup kuat untuk jimin dengan sbb aq x nk org kat luar dengar. Tiba2 ada org ketuk pintu. "Jimin, ni omma. Kamu ok x kat dlm tu?". ALAMAK!! KALAU OMMA DIA TAHU MCM MANA?

BERSAMBUNG>>>>>>>>
Ape yg terjadi bila omma jimin dapat buka pintu tu?? Sila komen & vote.

Rough Girl VS Byuntae Boy (Complete)Where stories live. Discover now